דאב משיק קמפיין לרגל יום האשה הבינלאומי

דרוג:

האם ליופי אמיתי יש גיל? דאב - מותג הטיפוח המוביל בישראל מזמין את נשות ישראל לנהל דיון בנוגע לתפיסה הסטריאוטיפית והחד ממדית של היופי לרגל יום האישה הבינלאומי החוגג השנה את שנתו ה- 100, משיק המותג קמפיין מחווה באמצעות שלטי חוצות עליהם מצולמת גב' לובה שיפמן החוגגת אף היא השנה יום הולדת 100 שלטי החוצות המוצבים על כביש איילון והמפוזרים ברחבי תל אביב מזמינים את הציבור להצטרף לדיון אודות אידיאל היופי מותג הטיפוח הבינלאומי והמוביל בישראל "דאב", המשווק על-ידי חברת יוניליוור, מקדם בשנים האחרונות את תפיסת ה"נשים אמיתיות" והיופי האמיתי, המבוססת על המסר לפיו ליופי הנשי גוונים רבים. כחלק מהתמיכה באג'נדה זו, משיק המותג, לרגל יום האישה הבינלאומי, פעילות תחת הכותרת "האם ליופי יש גיל?" באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון.
© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים