Assystem ודאסו סיסטמס משתפות פעולה

דרוג:

Assystem ודאסו סיסטמס משתפות פעולה לפיתוח תאי נוסעים למטוסים בהתאמה אישית

בשילוב הפתרונות של שתי החברות ניתן לשפר את איכות פיתוח תא הנוסעים ב-80% ואת יעילות הייצור ב-30%

 

דאסו סיסטמס (Dassault Systèmes), חברת ה-3DEXPERIENCE, חתמה על שותפות עם  Assystem, חברת ייעוץ בינלאומית להנדסה וחדשנות, שעתיד לשנות את אופן הפיתוח והאספקה של תאי נוסעים מותאמים אישית במטוסים. בעקבות שיתוף הפעולה, יכולות כעת להשתמש חברות התעופה בפתרון התעשייה הייעודי Passenger Experience, המבוסס על פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE, תוך שילוב שירותי האינטגרציה וההנדסה של Assystem.

 

בשנים האחרונות תעשיית התעופה המסחרית חווה תנופת ייצור גדולה, במסגרתה חווית הנוסע הופכת למרכיב מבדל מרכזי. יצרני ציוד למטוסים עסקיים, מרכזי גימור, ספקים וחברות תעופה, מתכננים להגדיל את נתח השוק שלהם באמצעות בניית נאמנות לקוחות, עם תוכניות לעיצוב חדשני שיעמדו בדרישות שלהם.

 

שילוב פתרון התעשייה הייעודי Passenger Experience  של דאסו סיסטמס עם שירותי Assystem  מעניק לחברות בענף התעופה פתרון משולב להתאמה אישית של תא נוסעים שמאפשר לעצב, לאמת ולבצע סימולציות עבור חווית תעופה עתידית ולקדם את את מסעות הנוסעים של המחר. הפתרון מפחית עלויות של פרויקטים ומשפר תפוקה, איכות, דיוק בזמני אספקה ושביעות רצון לקוחות.

 

"השותפות שלנו עם דאסו סיסטמס ופתרון התעשייה הייעודי שלהם Passenger Experience, משלבת עשורים של התמחות בתעשיית התעופה. זוהי דוגמה נוספת לשאיפה שלנו להמשיך ולהציע פתרונות חדשניים לשוק", אמר ג'ף הויל, סגן נשיא חלל ותעופה ב-Assystem. "יחדיו, אנחנו יכולים לסייע להפוך עיצוב חדשני של תא נוסעים למוצר מורשה ומוכן לייצור יביא הנאה רבה לקהל הנוסעים."

 

פתרון Passenger Experience תורם לכל הגורמים המעורבים לכל אורך חווית הרכישה – החל מצוותי המכירות והשיווק ועד למהנדסי גימור וחברי צוות תא הנוסעים:

 

·      הדמיות תלת מימד באיכות גבוהה מאפשרות הוצאה מהירה לפעולה של קונספטי עיצוב חדשים, ומבטיחה כי המוצר המוגמר יעמוד בציפיות.

·      פעולות גימור תא הנוסעים מציעות התאמה אישית בהיקף נרחב, באופן חזרתי ואוטומטי.

·      צוותי שיווק יכולים לקדם קונפיגורציות תאי נוסעים מוצעות עוד לפני שהמוצר נבנה, באמצעות תוכן תלת מימדי אינטראקטיבי.

·      צוותי תא הנוסעים יכולים להתכונן לטיסות עתידיות עם הנוסעים באמצעות הדרכות אינטראקטיביות על מערכות טכניות.

 

"חברות בתעשיית התעופה מחפשות את הכלים, השירותים, התוכן, והתהליכים הטובים מסוגם, והחזר על החוויה, כדי לבדל את עצמם טוב יותר מהמתחרים, בצורה רווחית", אמר מישל טלייר, סגן נשיא לתעשיית התעופה, חלל וביטחון בדאסו סיסטמס. "שיתוף הפעולה שלנו עם חברה מובילה הנדסית כמו Assystem מאפשרת לנו להציע גישה משולבת אשר משפרת מכירות ומרווחים באופן דרמטי, כדי לסייע לנוסעים להגיע ליעדם הסופי."

 

למידע נוסף אודות פתרון Passenger Experience  ניתן להיכנס לקישור:

http://www.3ds.com/solutions/aerospace-defense/industry-experiences

 

---

דאסו סיסטמס ישראל הוא הסניף הישראלי של חברת התלת ממד Dassault Systèmes, המספקת לעסקים ולאנשים כלים ליצירת עולמות וירטואליים לדמיין חידושים ברי קיימא. פתרונות ה-3DEXPERIENCE של החברה משנים את הדרך בה מתכננים, מייצרים ומסופקים מוצרים. הפתרונות המשולבים של דאסו סיסטמס מקדמים אימוץ של חדשנות חברתית, ומרחיבים את האפשרויות לשפר את העולם האמתי באמצעות העולם הווירטואלי. הקבוצה מייצרת ערך ליותר מ-190,000 לקוחות מכל הגדלים, בכל התעשיות, ביותר מ-140 מדינות.

3DEXPERIENCE, CATIA, DELMIA, ENOVIA, SIMULIA, SOLIDWORKS, 3DVIA, GEOVIA , EXALEAD, 3DSWYM, BIOVIA, 3DEXCITE ו-NETVIBES הם סימנים מסחריים רשומים של דאסו סיסטמס או של חברות הבנות שלה בארה"ב ובמדינות נוספות. למידע נוסף על דאסו סיסטמס ישראל בקרו באתר: www.3ds.com\Israel.

 

 

 

 


© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים