דרוג:
החברה סיימה את הרבעון האחרון של השנה הכספית עם הכנסות בסך מיליארד דולר ורווח נקי של 151 מיליון. מייק גרגואר, המנכ"ל: "יש לנו עדיין עבודה רבה לעשות כדי להגיע לרמת הצמיחה הפוטנציאלית שלנו"CA: הרווח הנקי זינק ב-41%, ההכנסות ירדו ב-6%.
ההכנסות השנתיות של החברה קטנו ב-3.4% ל-4.26 מיליארד דולר וההוצאות ירדו ב-7.24% ל-3.1 מיליארד. הרווח התפעולי עלה ב-8.6% ל-1.16 מיליארד דולר אך הרווח הנקי פחת ב-7.44% ל-846 מיליון, בגלל גידול של 176 מיליון דולר בחבות המס ל-305 מיליון.
ברבעון המדווח, ההוצאות ירדו ב-10.71% ל-812 מיליון דולר ולעומתן, ההכנסות קטנו ב-5.63% בלבד – ל-1.02 מיליארד. מתוכן, ההכנסות ממנויים ותחזוקה ירדו ב-6.7% ל-851 מיליון ומכירות השירותים המקצועיים קטנו ב-7.78% ל-83 מיליון. לעומת זאת, ההכנסות מעמלות גדלו ב-5.95% ל-89 מיליון דולר.
הרווח הנקי של החברה זינק ב-41.12% ל-151 מיליון דולר והרווח הנקי למנייה – ב-41.67% ל-0.34 דולר. הרווחיות הושפעה הושפע מירידה של שישה מיליון דולר בהוצאות המימון לתשעה מיליון ומקיטון של 12 מיליון בחבות המס ל-57 מיליון.
עוד עולה מהדו"חות כי ההוצאות הגולמיות קטנו ב-2.37% ל-165 מיליון דולר, הרווח הגולמי פחת ב-6.23% ל-858 מיליון והרווח הגולמי השולי עמד על 83.87%. בסעיפים התפעוליים, ההוצאות רשמו ירידה של 13.81% ל-643 מיליון והרווח רשם עלייה של 14.05% ל-211 מיליון.
מייק גרגואר, מנכ"ל CA, אמר כי "התמקדנו בשנה הכספית 2015 בקידום השיווק על ידי השקת מוצרים חדשים וחיזוק הקשר עם לקוחותינו. אולם, כפי שאפשר לראות מהביצועים, יש לנו עדיין עבודה רבה לעשות כדי להגיע לרמת הצמיחה הפוטנציאלית שלנו". |