דרוג:
פליירים הם דרך מעולה לשווק את העסק, שכן מדובר על אמצעי פשוט וזול להפיץ את הפרסום אודות העסק שלך. תחשוב על זה כך – אתה רוכש מאות, אם לא אלפים מאותם הפליירים אשר נושאים את שם העסק שלך, מחלק אותם לעוברים ושבים או לעסקים השונים, והידיעה אודות החנות שלך, או העסק שלך, נפוצים לכל עבר. ממש פשוט וקל. חשוב לציין שמחירי הפליירים נמוכים ביותר, כך שמבחינתך אין מדובר כאן על הוצאה כספית ניכרת. מקסימום תמורה במינימום מאמץ, וזה זול, זה פשוט, זה כדאי וממש, ממש מומלץ! ככה משווקים נכון.
פרסום באמצעות פליירים – זה עובד
האם יצא לך להסתכל על הפרסומות אשר בטלוויזיה, להאזין לפרסומות אשר ברדיו או להתבונן בפרסום בעיתונים? דע לך שאותם מפרסמים משקיעים הון עתק בפרסומות אלו, אשר לא ממש מחזירות את ההשקעה. פרסום באמצעות פליירים, לדוגמא, הינו משתלם לחלוטין. הפליירים צבעוניים, חיים, והם מיד שובים את עינו של המתבונן. נכון, לא תמיד זה מבטיח שאותו אדם יבקר החנות שלך, אך היה בטוח שהוא יזכור את הפרסומת וכאשר הוא יצטרך את השירותים אשר אתה מציע, הוא יידע בדיוק לאן לפנות. ככה זה כשיודעים איך לפרסם.
סוגים שונים של פליירים, אותה הדרך להצלחה
עבודה מועדפת- פליירים הינם השילוב המושלם בין יצירתיות לנחישות. בכוחך לעצב פלייר משלך, לגייס את כל היצירתיות אשר בך למען עיצוב מנצח, אשר יביא למפתן עסקך לקוחות לרוב. לאחר שעיצבת ותכננת את הפלייר המושלם מבחינתך, כל שעליך לעשות הוא להביא את העיצוב, הפלייר המוגמר לחנות ופשוט לשכפל באלפי עותקים. לאחר מכן אתה צריך רק להפיץ את הפליירים, ולחכות להצלחה הכבירה אשר בוודאי ממתינה לעסק שלך. אין כאן שום טריקים, זוהי הדרך הבטוחה והמוצלחת להצלחה. פשוט לעצב, לתכנן, לשכפל ואז להפיץ – והצלחת!
אל תסתנוור משיטות הפרסום החדשות וה"מצליחות" כביכול, באמצעות הטלוויזיה והרדיו. שיטות פרסום אלו יקרות וממש לא משתלמות. פרסום באמצעות אותם פליירים, עם זאת, הינו מוצלח במידה בלתי רגילה, וכך תוכל באמת לממש את הפוטנציאל של העסק שלך.
|