חדשנות בתחום הפרסום בתל אביב

דרוג:

JCDecaux בשיתוף פעולה עם פרוקטר אנד גמבל יוצאים בקמפיין ייחודי ברחבי תל אביב, במסגרתו העמודים הפריזאיים ברחבי תל אביב יעטפו באריזות של פרינגלס בימים אלו יעלה קמפיין ייחודי וחדשני של פרוקטר אנד גמבל באמצעות חברת JCDecaux בעלת הזיכיון הבלעדי לפרסום על גבי תחנות אוטובוס, עמודי רחוב ומכווני תנועה בתל אביב יפו. במסגרת הקמפיין, 43 עמודים פריזאיים (עמודי רחוב) ייעטפו באופן מלא בדמוי האריזה של פרינגלס. העמודים ממוקמים בצירים המרכזיים בתל אביב כגון רחוב אלנבי, בן יהודה, דיזינגוף וקינג ג'ורג', כך שלא ניתן לפספס את הקמפיין המיוחד והחדשני. חברת פרוקטר אנד גמבל החליטה לעלות בקמפיין הייחודי לרגל ההשקה של האריזה החדשה למותג פרינגלס. הקמפיין יעלה באמצעות זניטמדיה למשך 15 ימים. הקראיטיב הופק ע"י משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי .GREY.

חברת הפרסום העולמית JCDecaux הינה החברה המובילה בעולם לפרסום חוצות, זאת הודות להכנסות של 2,350 מיליון אירו (3,115 מיליון דולר) בשנת 2010! ז'אן שארל דקו, יו"ר החברה: "בסיכום שנת 2010 JCDecaux הינה מספר אחד בעולם בתחום פרסום החוצות עם הכנסות של מיליון אירו (3,115 מיליון דולר)" חברת הפרסום העולמית, JCDecaux, המתמחה בפרסום על גבי ריהוט רחוב, בילבורדים ותחבורה ציבורית, הינה החברה הגדולה בעולם בתחום פרסום חוצות, כך נמסר השבוע ממשרדי החברה בפריז. מנתוני חברת JCDecaux עולה כי עם סיכום שנת הפעילות החולפת, הכנסות החברה ב- 2010 מסתכמות ב-2,350 מיליון אירו (3,115 מיליון דולר) מכלל פעילותה בעולם, נתונים אשר ממקמים את החברה במקום הראשון בעולם בתחום פרסום חוצות.

JCDecaux הינה בעלת הזיכיון הבלעדי לפרסום על גבי תחנות אוטובוס ומכווני תנועה בתל אביב-יפו והחלה לפעול בעיר באוגוסט 2008. ז'אן שארל דקו, יו"ר החברה ציין השבוע כי: "אנו מאד מרוצים וגאים על נתוני החברה בשנת 2010. כעת, ניתן לומר ללא שום ספק כי חברת JCDecaux הינה מספר 1 בעולם בתחום פרסום החוצות עם הכנסות של מיליון אירו (3,115 מיליון דולר)" מרכז המחקר והפיתוח של החברה, ממוקם בצרפת ומונה 300 עובדים. במרכז זה, דואגים כל הזמן לפתח מגוון חידושים ברחבי העולם כגון: שירותים ציבוריים ממוכנים הראשונים בעולם, קיוסק מידע אינטראקטיבי, מערכת למתן מידע עדכני בזמן אמת על מועדי הגעה בתחבורה הציבורית וכן פיתוחים שונים בתחום מחזור החומרים. במהלך השנים שיתפה החברה פעולה עם מיטב הארכיטקטים והמעצבים, כדוגמת נורמן פוסטר, מאריו בליני, פיליפ סטארק, ז'ן-מישל ווילמוט, מרטין שקלי, פיליפ קוקס, "פורשה דיזיין" ובית הספר לארכיטקטורה "מקינטוש". ז'אן שארל דקו יו"ר JCDecaux מסר כי: "חברת JCDecaux מעולם לא חתרה למטרה להיות השחקנית הכי גדולה בתעשייה, אולם אנו רוצים לנצל הזדמנות זו ולהודות לבעלי המניות שלנו על תמיכתם ואמונם, בעיקר ברמת הרשויות המקומיות, חברות תעבורה, חברות בבעלות פרטית וכמובן גם למפרסמים ולסוכנויות איתם עבדנו לאורך השנים. אנו מאמינים כי להיות מקום ראשון בעולם משקף את מחויבותנו החזקה והעבודה הקשה של צוותינו ברחבי העולם, האיכות הבלתי מתפשרת שלנו בתפעול וההתמדה להיות הכי טובים בתחום החדשנות". פיליפ רו, מנכ"ל החברה בארץ הוסיף: "אני שמח וגאה להיות חלק מחברה חדשנית, יוזמת, יצירתית אשר תמיד שואפת קדימה בכל תחום והגיעה להישגים כל כך גבוהים ומכובדים בתחום. כמנכ"ל החברה בישראל, אנו פועלים לאור ערכים אלה אשר הביאו את החברה להישג זה: איכות בלתי מתפשרת וחדשנות מתמדת". 

אודות חברת JCDecaux - בשנת 1964 כשז'אן קלוד דקו, המייסד והיו"ר בפועל, פרסם את שלט החוצות הראשון בתחנת אוטובוס בליון בעודו רואה לנגד עיניו את חזונו לייפות את העיר במימון הכנסות מפרסום ללא עלות עבור עיריות ומשלמי המיסים. מדיה חדשה של פרסום נוצרה, ומאז אנשי JCDecaux הצליחו להפוך חברה מקומית צרפתית לפרסום חוצות לאחת מבעלי המדיה הגלובלית, הפועלת עכשיו ב-56 מדינות, למען מחזיקי מניותיה. החברה משווקת פרסום על גבי תחנות אוטובוס ומכווני תנועה (ITDS), בדגש על איכות, מיקום וחדשנות. החברה פועלת בשיתוף פעולה הדוק עם העיריות במטרה לשרת בצורה הטובה ביותר לא רק אותן, אלא גם את הציבור ואת קהילת המפרסמים המשתמשים בשירותיה. JCDecaux ישראל הוקמה באוגוסט 2008, לאחר שזכתה במכרז שפרסמה עיריית תל-אביב-יפו. החלטת העירייה מתבססת על יכולת החברה לספק שירותים ברמה הגבוהה ביותר מכל הבחינות - איכות, עיצוב, חדשנות, תחזוקה ושמירה על הסביבה. ברחבי תל אביב -יפו קיימים 780 תחנות אוטובוס ו-740 מכווני תנועה. תל-אביב-יפו מהווה את השלב הראשון באסטרטגיית הפיתוח של JCDecaux בישראל עם השקעה כוללת של כ-15 מיליון יורו.
© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים