לאומי קארד משדרגת את מערכות השירות ללקוחותיה.

דרוג:

לאומי קארד משדרגת את מערכות השירות ללקוחותיה, בהיקף השקעה של כ-20 מיליון ₪;

חברת לאומי קארד ממשיכה לשדרג את מערכות השירות עבור לקוחותיה. במסגרת פרוייקט חוצה חברה, משיקה לאומי קארד את פרוייקט Microsoft Dinamics - מערכת CRM חדשה, שתשמש את נציגי השירות במוקד-FrontOffice וכלל יחידות מתן השירות ב BackOffice. המערכת, אשר אמורה להחליף בהדרגה את מערכת ה'ונטיב' בחברה, יושמה בשיתוף עם חברת Effect מבית Matrix ובליווי מייקרוסופט, וצפויה לספק מענה לכ-1000 משתמשים.

מערכת Microsoft Dinamicsהחדשה הינה מן המתקדמות בתחום, והיא מהווה כלי יעיל לעמידה ביעדים העסקיים, ייעול תהליכי עבודה, בקרה וניהול, מתן כלים מתקדמים, תמונת לקוח רחבה ועוד. למעשה, המערכת משדרגת את המיקוד בלקוח, תוך שיפור מנגנוני הבקרה אחר טיב השירות המוענק לו. מדובר במערכת אינטגרטיבית, בעלת מאות תהליכים וממשקים, ויישומה בלאומי קארד הינו יישום Enterprize מוביל מסוגו בעולם.

בצד תהליך שדרוג מערכת ה- CRM, יושמו בלאומי קארד גם מערכות שירות תומכות. פריסת DsKnowledge, מערכת ניהול הידע בחברה, בשיתוף עם חברת BluePhenix, הושלמה תוך שנתיים, והיא משרתת כיום למעלה מ 900 משתמשים. במקביל, יושמה בחברה גם מערכת RTI (Eglue) מבית Nice, המאפשרת שיפור בתהליך עבודת המשתמש. הפרויקטים יושמו כחלק מתפיסת ה CRM בחברה כפרויקט עסקי, שמטרתו להעניק ערך מוסף ללקוח.

שמוליק קרא, משנה מנכ"ל בהנהלת השירות בלאומי קארד: "הטמעת המערכת הצריכה ביצוע של שינויים רבים ומהותיים במערכות התפעוליות, על מנת לאפשר מבחינה טכנולוגית את יישומה של תפיסת השירות בחברה. הפרויקט משדרג משמעותית את ליבת מערכות המידע בלאומי קארד, ומאפשרת לנו להעניק ללקוחותינו ערך מוסף, כחלק מאסטרטגיה ארגונית שמטרתה לשפר את ניהול הקשר עימם".

חברת לאומי קארד הינה חברת אשראי השנייה בגודלה בישראל. החברה משווקת כרטיסי אשראי מבית ויזה ומאסטרקארד ומובילה בפיתוח אמצעי תשלום ומוצרים פיננסיים חדשניים, בעלי ערך מוסף. ללאומי קארד למעלה מ--1.9 מיליון כרטיסים והיא משרתת כ- 40 אלף בתי עסק.


© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים