דרוג:
תחת המסר "לנשום חזק" יוצאת חברת טבע ישראל בקמפיין רחב היקף, אשר יכלול פרסום בטלוויזיה, רדיו ועיתונות מודפסת בהשקעה כוללת של כ-2 מיליון ₪ טבע ישראל מובילת שוק התרופות ללא מרשם בישראל, יוצאת לרגל עונת השפעת, בקמפיין תדמיתי רחב היקף לאלרין לטיפול בנזלת ואף סתום , באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי Y&R, בהשקעה כוללת של כ-2 מליון₪. הקמפיין החדש, תחת הסלוגן: "לנשום חזק" מציג בצורה הומוריסטית את האפקטיביות הרבה של המוצר המאפשר לנשום בקלות עד 12 שעות רצופות. במרכז הקמפיין מוצגים מספר אנשים אשר בעקבות שימוש באלרין, לוקחים שאיפה עמוקה כשבעקבותיה "נשאבת" לאפם שקופית לוח השידורים המוכרת שמופיעה בחלקו התחתון של המסך...
|