בלאט לפידות: עליה של 50% בעסקאותSalesforce בישראל בשנת 2014

דרוג:

החברה מדווחת על תנופה באימוץ טכנולוגיות מבוססות ענן והתחזקות משמעותית בענפי התעשייה המסורתית, הפיננסים וההייטק


חברת בלאט לפידות, השותפה הגדולה של
Salesforce בישראל, מסיימת את שנת 2014 עם עליה של 50% בעסקאות Salesforce בישראל לעומת שנת 2013, ועם גידול של 26% במספר משתמשי Salesforce. מהחברה נמסר כי במהלך השנה האחרונה נסגרו למעלה מ- 200 עסקאות, כאשר נרשם גידול בביקושים ובמספר הלקוחות בענפי התעשייה המסורתית, הפיננסים וההייטק.

במהלך שנת 2014 בלאט לפידות נקטה מספר צעדים על מנת לעמוד בביקושים הגוברים. החברה גייסה עובדים בתחומי הפיתוח, בדיקת האיכות והיישום, הרחיבה את מערך השיווק והמכירות, פיתחה מתודולוגית הטמעה ייחודית לחברות קטנות ובינוניות ואף הקימה מחלקה המתמחה בכך.

רונית ליניק, מנכ"לית בלאט לפידות אמרה כי: "חברת בלאט לפידות ממשיכה להוביל את השוק המקומי ביישום והטמעת פלטפורמת Salesforce. ישראל נמצאת בעיצומה של תנופה משמעותית באימוץ טכנולוגיות מבוססות ענן בארגונים בכל סדרי הגודל בישראל, כשהמובילה בהן היא פלטפורמת Salesforce  המתאפיינת בתהליך הטמעה מהיר ו-ROI  גבוה. בלאט לפידות מתכננת להמשיך ולהוביל את השוק הישראלי גם ב- 2015,  עם תפיסה עסקית המתמקדת בלקוח, הכרות טובה עם הלקוח, שיתוף פעולה מלא ושקיפות. אנו מאמינים שרק כך נוכל לסייע להצלחה של הלקוח ולהעניק לו ערך מוסף ויתרון תחרותי".

 

אודות קבוצת  בלאט לפידות

קבוצת בלאט לפידות הנה שותפת הזהב של Salesforce ונציגתה הרשמית של החברה בישראל. קבוצת בלאט לפידות מומחית במתן שירותי ייעוץ, ישום פתרונות לניהול קשרי לקוחות (CRM) ופיתוח על פלטפורמת force.com. קבוצת בלאט לפידות ביצעה למעלה מ- 1000 פרויקטים בתחום Salesforce.com בישראל ובעולם. בין לקוחותיה, בנק לאומי, אמדוקס, קומברס, נייס, צים, ריטאליקס, הסוכנות היהודית,  אלוט תקשורת, אוניברסיטת בן גוריון, רד ויז'ן, אוניברסיטת ת"א, לומניס, סרגון ועוד.

קבוצת בלאט לפידות כוללת גם את 'בלאט לפידות שירותי ייעוץ וניהול שינויים', אשר פועלת בתחום הייעוץ הארגוני.

לפרטים נוספים: http://www.blat-lapidot.com
© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים