בלאט לפידות הטמיעה Salesforce בדן אנד ברדסטריט

דרוג:


בלאט לפידות, השותפה הגדולה של Salesforce בישראל, הטמיעה את פתרון Salesforce  בדן אנד ברדסטריט ישראל, עבור מערך המכירות והשירות בחברה. הפרויקט, שארך כ-3 חודשים בלבד והסתיים באוקטובר האחרון, משרת את המשתמשים השונים בארגון.

דן אנד ברדסטריט ישראל, המתמחה בפתרונות לניהול סיכונים והזדמנויות, בחרה בפתרון Salesforce ובבלאט לפידות במטרה ליישם ניהול מובנה וממוחשב של תהליך המכירה, החל מהשלב הראשוני של יצירת הזדמנות, דרך הקצאת מוצרים וכלה ביצירת הזמנה. פרויקט ההטמעה יצר מערכת אחידה לכלל המשתמשים בארגון, תוך שיפור השקיפות, הבקרה וגמישות העבודה מכל מקום ובאמצעות כל מכשיר.

פלטפורמת Salesforce  מאפשרת כיום לדן אנד ברדסטריט להגדיר יעדי מכירות אישיים ומחלקתיים וליזום אירועים לביצוע מול הלקוח. מעבר לשיפור תהליכי המכירה, הפלטפורמה  מונעת נטישה של לקוחות על ידי חידוש אוטומטי של הזדמנויות ויצירת משימות למנהלי המכירות.

חברת דן אנד ברדסטריט העולמית ו-Salesforce פועלות כשותפות עסקיות כבר מס' שנים באמצעות הפלטפורמה המצליחה data.com. השילוב המנצח בין המידע העסקי של דן אנד ברדסטריט ויכולות הניהול והבקרה של salesforce מאפשר ללקוחות בכל העולם למקסם את יכולותיהם ולייצר כח מכירה אדיר.

סיגל מאור, סמנכ"ל שירות ומכירות בדן אנד ברדסטריט ישראל אמרה כי: "הפרויקט ייעל את תהליכי השרות בארגון ושיפר את תהליכי המכירות, בשל שקיפות המידע, יצירת תהליכי מכירה צוותיים וסטנדרטיזציה של התהליכים. הפתרון שהוטמע יוצר תמונת לקוח של 360 מעלות ועל ידי כך משפר את הקשר של הארגון עם הלקוח, מכל מקום ובכל זמן. פרויקט ההטמעה התבצע על ידי בלאט לפידות ביעילות ובמהירות תוך עמידה בלוחות הזמנים ובתקציב. החלפת מערכת קשרי לקוחות הינה מהלך גדול ומורכב, אשר בוצע בזמני שיא. כעת אנו נערכים לשלבי ההטמעה הבאים על מנת להפיק את המירב מהמערכת".

נורית ארגז-שביט, סמנכ"לית תפעול בבלאט לפידות אמרה כי : "פרויקט ההטמעה התבצע עבור כלל מערך השיווק, המכירות והשירות של דן אנד ברדסטריט בזמן קצר תוך שיתוף פעולה מצוין בין צוות המחשוב בארגון לצוות של בלאט לפידות. הפתרון שהוטמע מאפשר לארגון להיות פרואקטיבי וליזום תהליכי מכירה, ולא רק להגיב. פלטפורמת Salesforce   מייעלת תהליכים, חוסכת בעלויות ומפחיתה תשומות ארגוניות ויתרה מכך, מאפשר לארגון להתמקד במטרות העסקיות במקום בסוגיות הטכניות".

 

אודות קבוצת  בלאט לפידות

קבוצת בלאט לפידות הנה שותפת הזהב של Salesforce ונציגתה הרשמית של החברה בישראל. קבוצת בלאט לפידות מומחית במתן שירותי ייעוץ, ישום פתרונות לניהול קשרי לקוחות (CRM) ופיתוח על פלטפורמת force.com. קבוצת בלאט לפידות ביצעה למעלה מ- 1000 פרויקטים בתחום Salesforce.com בישראל ובעולם. בין לקוחותיה, בנק לאומי, אמדוקס, קומברס, נייס, צים, ריטאליקס, הסוכנות היהודית,  אלוט תקשורת, אוניברסיטת בן גוריון, רד ויז'ן, אוניברסיטת ת"א, לומניס, סרגון ועוד.

קבוצת בלאט לפידות כוללת גם את 'בלאט לפידות שירותי ייעוץ וניהול שינויים', אשר פועלת בתחום הייעוץ הארגוני.

לפרטים נוספים: http://www.blat-lapidot.com

אודות דן אנד ברדסטריט

מעל 170 שנה, מתמחה דן אנד ברדסטריט ביכולת לאפשר לארגונים ועסקים ברחבי העולם לדעת יותר על המתחרים, הספקים, הלקוחות, הענף, המדינה והסביבה העסקית.

קבוצת דן אנד ברדסטריט ישראל נוסדה בשנת 1961 והינה החברה הוותיקה והמובילה בישראל לניהול סיכונים וזיהוי הזדמנויות עסקיות.

החברה מציעה ללקוחותיה פתרונות לניהול סיכונים עסקיים ואיתור הזדמנויות עסקיות. במציאות בה כל הזדמנות מייצרת סיכון חדש, דרוש למקבלי ההחלטות בתפקידי הניהול השוטף שותף לרגעי ההכרעה החשובים.

פתרונות D&B מספקים ידע מקיף ותובנות של אנשי מקצוע בכירים מרמת ניתוח הסיכונים הרלוונטיים ברמת המדינה וענף הפעילות ועד לרזולוציית החברה ובעליה.

הפתרונות כוללים בין השאר דוחות על מדינות, סקירות ענפיות, דוחות עסקיים, שירות מעקבים על שינויים בחברות, מודיעין עסקי, קשרי בעלויות, מידע שיווקי ועוד, המבוססים על נתוניהן למעלה מ- 1,200,000 חברות ובתי עסק בישראל.

 


© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים