ריקי גל ושלומי סרנגה מצטרפים לדביר בנדק בקמפיין

דרוג:

בהמשך לקמפיין המוצלח של מזרחי-טפחות בשבועות האחרונים, יוצא הבנק בקמפיין המשך אשר יעלה ברדיו בכיכובם של דביר בנדק ואמנים נבחרים אשר יציגו את הגרסה שלהם למספר המקוצר להצטרפות למזרחי-טפחות 8860* בשלב הראשון נבחרו לקמפיין האמנים המובילים שלומי סרנגה וריקי גל בסקר חדש שערך לאחרונה בנק מזרחי-טפחות על ידי חברת טלסקר לרגל הקמפיין הייחודי ברדיו אודות 8860*, עולה כי 45% מהאנשים אשר שמעו ברדיו את הג'ינגל החדש של מזרחי – טפחות כבר מדקלמים גם הם את המספר של הבנק. עוד עולה מהסקר כי 85% מהציבור בישראל אינם זוכרים יותר מ-6 מספרי טלפון בעל פה ו- 65% השיבו כי המספרים היחידים שהם מנסים לזכור הם מספרי טלפון של קרובי משפחה. נתון נוסף העולה מן הסקר הינו כי 70% מהציבור בישראל מסכים כי מספר קצר המורכב מכוכבית וארבע ספרות עוזר לו לזכור במהרה מספרים של עסקים. בעקבות כך, מזרחי-טפחות עולה בקמפיין המשך ברדיו המורכב מג'ינגל ייחודי ומשעשע שחיבר דביר, בו הוא מציג את הדרך ההומוריסטית שלו לזכירת המספר המקוצר לכוכבית 8860. הפעם, מצטרפים לקמפיין האמנים המובילים- ריקי גל ושלומי סרנגה אשר יעזרו לו בלחן משלהם למספר המקוצר 8860*... הקמפיין החדש ברדיו הינו קמפיין המשך לקמפיין "מנפנפים" אשר עלה לאוויר בכל אמצעי המדיה בסוף דצמבר בכיכובו של דביר בנדק בו הוא סוגר מעגל ופוגש לראשונה מאז שעבר למזרחי-טפחות את פקיד הבנק הקודם שלו. הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן למשך שבועיים. הסקר מהווה מדגם ארצי מייצג אשר נערך בקרב 498 גברים ונשים בין הגילאים 18 ל- 65.
© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים