KMS lighthouse זכתה בפרס ההבטחה של KMWorld

דרוג:

KMS lighthouse זכתה בפרס KM Promise בכנס KM World 2014

הכרה נוספת ל KMS lighthouse-מקבוצת אמן בעולם: KMWorld, המוציא לאור וספק התוכן המוביל בעולם בתחום ניהול ידע ותוכן, עורך אחת לשנה תחרות יוקרתית בשם KM Promise Award. הפרס הראשון בתחרות מוענק לחברה עם הטכנולוגיה החדשנית ביותר לניהול ידע, שעומדת בהבטחותיה ללקוחותיה. השנה, חברת KMS lighthouse, זכתה במקום הראשון, לאחר תחרות עזה בין עשרות משתתפים. הזכייה הוכרזה בכנס השנתי של החברה, KM World 2014 שנערך בתחילת נובמבר, בוושינגטון די סי, ארה"ב. שחר בן-עמי, מנכ"ל KMS lighthouse, קיבל לידיו את הפרס מהעורך הראשי, ונשא דברים בכנס.

 

במגזין מנמקים את הפרס בכך שהמוצרים של KMS lighthouse מטמיעים את הקונספט של KDE, Knowledge Driven Experience, בארגונים, וכך מאפשרים לחברות ולנציגים להעניק חווית שירות של "מומחים" ללקוחותיהם. כל זאת, במהירות וביעילות. בהתבסס על הטכנולוגיה של KMS lighthouse, נימקו במגזין, נציגים ולקוחות מקבלים במהירות את הידע הטקטי הנדרש לצרכים שלהם, מתוך ה-Big Data. התוצאה היא לקוחות שמרגישים שהם מקבלים תשובות מקצועיות בכל אינטרקציה: בחנויות, בטלפון, או בשירות עצמי באתר.

 

"KMS lighthouse מעניקה פתרונות טכנולוגיים חדשניים ליישום והטמעה של שיטות ניהול ידע בתהליכים עסקיים בארגונים," אמר יו מקלר, העורך הראשי של KMWorld והשופט הראשי בתחרות. " KMS lighthouse נבחרה על פני מתחרותיה בעיקר בגלל יכולת הבניית הידע האוטומטית שהיא מאפשרת, יכולות החיפוש בשפה טבעית של הפתרון שלהם וכלי הדמיית הידע האלגנטי שהם מציגים. מוצרי החברה רותמים ביג-דאטה והופכים אותו לידע מעשי הניתן לשימוש תוך 5 שניות."

 

את הפרס קיבל שחר בן עמי, מנכ"ל KMS lighthouse שסיפר: "האתגר הגדול של נציגי שירות לקוחות, בין אם במוקדי השירות או בחנויות, הוא לספק ללקוחות תשובות מדוייקות ומהירות לשאלותיהם. לפיכך, התרגשנו מאוד לזכות באמון של KM World ביכולת של המוצרים שלנו לגרום לכל משתמשי המוצר שלנו לתת חווית שירות מקצועית, של מומחים. העתיד הקרוב של שירות הלקוחות טמון במהפיכת ה-Mobile, ובעתיד היותר רחוק, מכונות חכמות ישנו רדיקלית את נושא השירות. לכן, בשנתיים הקרובות, עיקר ההתפתחות של החברה תהיה בתחום ה-Self Service, בעיקר -Mobile."

 

בהקשר זה, KMS lighthouse תערוך את הכנס השנתי שלה ב-20.11.14 תחת הכותרת Transforming Customer Experience by Means of Knowledge, במתחם סטוקו, בתל אביב. להרשמה : http://kms-lighthouse.events.co.il/guests/new

 

 

אודות חברת KMS lighthouse:

חברת KMS lighthouse, מקבוצת אמן, מספקת פתרונות לשיפור חווית שירות הלקוחות באמצעות ידע. מוצרי החברה מוטמעים הן בקרב חברות בינלאומיות עם מיליוני לקוחות והן בשוק הישראלי. הפתרונות של KMS lighthouse מספקים תשובות מדויקות לשאלות שנשאלות בשפה הטבעית, תוך 5 שניות, בכל ערוצי השירות: מרכזי שירות לקוחות, חנויות, באמצעות הפיכת עובדי החברה לשגריריה ועמדות שירות עצמי. החל משנת 2013, KMS lighthouse מובילה תפיסה של KDE, Knowledge Driven Experience. המוצרים של KMS lighthouse מבוססים על תבנות ייחודי של הידע, הנגשתו וויזואליזציה שלו. ב-2014, KMS lighthouse זכתה להיכלל ברשימת ה- Cool Vendors של Gartner וכן ב- KM Promise Award של KM World.

 

 


© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים