דרוג:
מטריקס השלימה יישום מערכת ה- ERP "תפנית" בענקית השירות למוצרי חשמל ואלקטרוניקה פלרום מקבוצת פל
מערך השירות של פל-רום מעניק שירות לאלפי מוצרי חשמל ביתיים, הנמצאים כמעט בכל בית בישראל, ואשר שווקו לאורך השנים תחת המותגים: אלקטרה, אלקו, פיליפס, סאוטר, מילה, ווירלפול וליבהר
היקף הפרויקט מוערך ב- 4 מיליון ש"ח
חטיבת מערכות עסקיות במטריקס השלימה פרויקט ליישום מערכת ה- ERP "תפנית" בחברת פלרום מקבוצת פל, העוסקת במתן שרות למוצרי חשמל ביתיים. מערך השירות של פל-רום הוא הגדול מסוגו בישראל בתחום מוצרי החשמל לבית. החברה מספקת מדי שנה שירות ומענה אישי לכ- 1.5 מיליון לקוחות על ידי מערך מקצועי של מאות נציגי שירות, טכנאים ומערך לוגיסטי תומך.
האתגר בפרויקט היה הקמת חברה חדשה שתכנס אליה את כל פעילות השרות של חברת אלקטרה מוצרי צריכה , חיבור לאתר אינטרנט מתקדם וייחודי, קישור צוות הטכנאים למערכת מובייל, שיפור מערך הטיפול בחלקי החילוף, ניהול חכם של שיבוץ טכנאים ,מערכת רכש, יבוא, ניהול ציי רכב,מוקד שירות CRM ועוד. היקף הפרוייקט מוערך ב- 4 מיליון ₪.
"תפנית" היא מערכת ה- ERPהמובילה כיום בתחום השירות למוצרי חשמל הביתי, ומותקנת היום ברוב החברות המובילות בתחום, ביניהן: שרות אלקטרה, שרות קריסטל, שרות ניופאן, שרות מיניליין, שרות טורנדו, רשת מעבדות סלדון, מעבדות אל-כל, מעבדות סמסונג, שרות helppc, ועוד.
לדברי רביד פיק, מנכ"ל פלרום, "קבוצת פל משקיעה משאבים רבים על מנת להעניק שירות ברמה הגבוהה ביותר ולכן שמה דגש על קידמה טכנולוגית וחדשנות. מערכת תפנית תסייע לנו בראש ובראשונה לשדרג את מערך השירות של אלקטרה ולשפר משמעותית את זמן הטיפול הממוצע בלקוח. תפנית כוללת מודולים ייחודיים המותאמים לחברה הזקוקה למרכיבי ניהול לוגיסטי רבים ובעיקר זקוקה למערכת שתסייע לנו לספק שירות לקוחות איכותי ומהיר ללקוחותינו הרבים. המערכת תוכננה כך שתספק לנו פתרונות לאתגרים הטכנולוגיים העתידיים".
לדברי שרון לוי, מנהל הפרויקט, בחטיבת מערכות עסקיות במטריקס, "אנו גאים ליישם את המערכת התומכת במערך שירות מן הגדולים במדינת ישראל. מטריקס מביאה עימה לפרויקט זה ניסיון רב ביישום פתרון במערכי שירות. בפרויקט נבחנו תהליכי ה-Best Practice של תפנית מול הצרכים הייחודים של קבוצת פל. אנו מודים על הבעת האמון שמעניקה לנו קבוצת פל, ומצפים לקראת שיתוף הפעולה בעתיד, תוך שימור מתמיד של איכות הפתרונות והשירות לקבוצה".
אודות קבוצת פל
קבוצת פל כוללת בתוכה את החברות שירות קריסטל,שרותי רטפון, סי\אס\בי, אולסייל, סלדון, פלרום, מובילנד , helppc , מעבדות פל, קירוסקאי, פלבם, אולסייל ועוד.
אודות מטריקס:
מטריקס, המעסיקה כ – 7,000 מקצועני ,IT הינה חברת טכנולוגיית המידע המובילה בשוק הישראלי. מטריקס עוסקת בביצוע פרוייקטי אינטגרציה מן הגדולים במשק, פיתוח ויישום טכנולוגיות, פתרונות ומוצרי תוכנה, ייצוג ושיווק מוצרי תוכנה מובילים מהעולם, שירותי תשתית, ייעוץ ,Offshore מיקור חוץ, בדיקות, הדרכה והטמעה, ופתרונות חומרה מובילים.
הייחודיות של מטריקס הינה בראייתה העסקית וביכולתה להתאים טכנולוגיות ופתרונות ללקוחותיה, הודות לשילוב שירותים רוחביים של חטיבות הרוחב המספקות מענה מלא לניהול ומימוש פרוייקט IT מקצה לקצה, שירותים על פי מגזרי שוק של החטיבות המגזריות המספקות את הידע והניסיון בעולם התוכן של המגזר והראיה העסקית ומרכזי ההתמחות המספקים את הניסיון, ההתמחות והפתרונות הטכנולוגים והאפליקטיביים.
עם לקוחותיה של מטריקס נמנים מאות גופים וחברות מהמובילים בישראל בתחומי התעשייה, מסחר, בנקאות ופיננסים, טלקום, בטחון, בריאות והמגזר הממשלתי ציבורי. מטריקס מדורגת כחברה שהכי כדאי לעבוד בה בתחום שירותיIT ע"פ סקר BDI.
מטריקס נסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א במדד תל אביב 100 ונסחרת גם במדד היוקרתי של החברות הגדולות המחלקות דיבידנד - תל דיב 20. מחזור המכירות של מטריקס במהלך שנת 2013 הגיע ל- 2 מיליארד שקל. חברות המחקר מדרגות את מטריקס במקום הראשון בענף שירותי התוכנה בישראל, STKI מדרגת את מטריקס בראש זו השנה השביעית ו IDC מדרגת את מטריקס ראשונה זו השנה הרביעית ברציפות.
|