"הבצפר" מדווח על גידול של 50% במספר הנרשמים ב 2010
ענף הפרסום ממשיך להוות גורם משיכה לסטודנטים. "הבצפר" - בית הספר של חברות הפרסום מדווח על גידול במספר הנרשמים ללימודי פרסום בכל המסלולים. בשנת 2010 חל גידול של למעלה מ - 50% בנרשמים. בין השנים 2006 - 2009 נרשם גידול הדרגתי של נרשמים לקורסים בהיקף של כ - 20%. "הבצפר" מציע 10 מסלולי לימוד ביניהם מסלול קופירייטינג, מסלול דוברות ויחסי ציבור, מסלול שיווק ופרסום, מסלול הפקת פרסומות, מסלול מדיה פלנינג, מסלול פלנינג, מסלול תקציבאות, מסלול גרפיקה פרסומית לאינטרנט, מסלול גרפיקה למשרדי פרסום ומסלול ניהול פרסום באינטרנט בשיתוף GOOGLE. עיקר הגידול בנרשמים נראה במסלולי הגרפיקה, הפרסום באינטרנט והקופירייטינג. גם בשלוחה החרדית של "הבצפר" שנפתחה לפני כשנה נרשמה עלייה במספר הנרשמים ללימודים. הגידול בנרשמים לשלוחה החרדית מעיד על רצונו של הציבור החרדי להתמקצע, בהקניית ידע מקצועי ורלוונטי לתחום התעסוקה. הבצפר מדווח על גידול בהשמה של הסטודנטים בכל המסלולים. וגידול בקיום השתלמויות מקצועיות לארגונים.
|