CSR מאפשרת לטלוויזיות של פנסוניק להפיק צליל נקי

דרוג:

הטלוויזיות החדשות של פנסוניק מציעות צליל אלחוטי נקי בעזרת תוכנת קידוד האודיו של CSR

חברת ההייטק  CSR, ספקית מובילה בתחום המוליכים למחצה, המחזיקה ב-  CSR ישראל, מרכז פיתוח אסטרטגי מוביל של החברה, הכריזה כי חברת פנסוניק בחרה להטמיע את תוכנת קידוד האודיו של CSR - aptX - בקו המוצרים  Viera digital TV. הטכנולוגיה תאפשר למשתמשים להזרים מוזיקה באופן אלחוטי, באמצעות בלוטות', מהטלוויזיה שלהם אל רמקולים או מקרני קול, ועדיין לשמור על איכות אודיו ברמת CD.  

למעלה מ- 250 יצרנים כבר משתמשים בטכנולוגית ה- aptX של CSR  עבור טווח רחב של מוצרים, כולל: סמארטפונים, טאבלטים, מערכות בידור לרכב, אוזניות, רמקולים ומקרני קול. חברת פנסוניק היא אחת מהיצרניות הראשונות להשיק טלוויזיות דיגיטל מבוססות aptX.

בנוסף לטלוויזיות דיגיטליות, פנסוניק תומכת בתוכנת קידוד האודיו של CSR בטווח מכשירי האודיו האלחוטיים שלה, כולל אוזניות, רמקולים ומקרני קול, כגון מערכת הרמקולים האלחוטית - SC-NA30/SC-NA10 Panasonic  ומנגנון האודיו במערכת 'הקולנוע הביתי' -   Panasonic SC HTB880.

 

"פנסוניק היא דוגמא לכך כי מותגי היוקרה מתבססים על aptX כדי לספק את האיכות הגבוהה ביותר של אודיו בלוטות' הן במכשירים ראשיים כמו טלוויזיה והן באביזרים המשלימים," אמר אנתוני מוריי, סגן נשיא בכיר, חטיבה עסקית ב- CSR. "משתמשים רוצים ליהנות מחוויית אודיו אלחוטית עשירה בכל מקום בו הם נמצאים ומכל מכשיר לו הם מאזינים. מותגים מזהים זאת, וזו הסיבה שה- aptX ממשיך להשתלב בסוגים חדשים של מכשירים."

 

על מנת להתאים ל"צינור" הבלוטות' ולעבור בצורה אלחוטית, אודיו חייב להשתמש בטכניקה להפחתת קצב ביטים. טכנולוגית האודיו aptX מבטיחה איכות אודיו ברמת CD על גבי קישוריות בלוטות'. היא משכפלת את כלל התדרים של האודיו, מייצרת צליל טהור, ומבטיחה כי המשתמשים שומעים בדיוק את הצלילים שהיוצר התכוון להם.

 

 

 

אודות CSR ישראל

CSR ישראל הינה מרכז פיתוח אסטרטגי מוביל של CSR העולמית, ספקית מובילה בתחום המוליכים למחצה והשנה קבלה מעמד של מרכז הפיתוח הראשי של CSR העולמית בתחום הדיגיטל. החברה מפתחת פתרונות חומרה ותוכנה, בקדמת הטכנולוגיה, לשוק האלקטרוניקה הצרכנית. הרכיבים הטכנולגיים של CSR משולבים במוצרים המובילים בתחומם ומעניקים למוצר יתרון יחסי, כך שבסופו של דבר הצרכן מקבל ערך מוסף בזמן השימוש.   

החברה מפתחת פתרונות מתקדמים בתחום האודיו, וידאו, הדמיה, קישוריות ומיקום. CSR ישראל מפתחת עבור החברה הגלובלית מוצרים רבים כגון מערכות מתקדמות לתעשיית הבידור והמידע לרכב, פתרונות מתקדמים לתחום המחשוב הלביש, מוצרים לשוק השמע ומוצרים עם קישוריות בעלת צריכת הספק נמוכה. מוצרי החברה משולבים במותגים המובילים בעולם, ומעניקים להם רמה נוספת של קידמה טכנולוגית וידידותיות למשתמש.

חברת CSR מעניקה לעובדיה סביבה טכנולוגית מתקדמת ומאתגרת, המאפשרת למפתחים ומתכנתים לרכוש  נסיון בינ"ל ולפתח פתרונות המעניקים לצרכן הסופי חווית משתמש עשירה, נוחה ומגוונת.

CSR ישראל, השוכנת בחיפה, מעסיקה כ- 200 מהנדסים מצטיינים, הנהנים מאינטראקציה טכנולוגית בינ"ל. בין לקוחות החברה: Garmin, Nike, Canon, Bosch, ,Panasonic  Alps, Harman, Continental ,Bose, Beats, Pioneer.

הינכם מוזמנים להתעדכן באתר החברה: www.csr.com


© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים