דרוג:
מעוניינים בשירות מענה אנושי למשרדים אשר יחסוך לכם זמן רב בפעילות העסק ויאפשר לכם להגדיל את הרווח הגולמי? שירות מענה אנושי למשרדים מציע מגוון רחב של שירותי מכירה ומשרד, לצד קיום עבודה טלפונית שוטפת של בית העסק על ידי מומחי החברה. השירות מסופק לעשרות עד מאות לקוחות ברחבי הארץ אשר הגדילו את מחזור הפעילות החודשי שלהם הודות לאפשרות לעסוק במקצוע בו עובדים תוך השארת הלוגיסטיקה לאנשי מקצוע.
רישום הודעות
לעתים, העומס בקווים מותיר פונים רבים ללא מענה. התחברות לשירות מענה אנושי וטלפוני למשרדים מנתבת אוטומטית את שיחת הטלפון של פונים מסוג זה אל המוקד, ושם נציגיו ישוחחו עם הפונים על פי תסריט שיוכל על ידכם: אתם תבחרו כיצד נפנה לפונים כשאנו עונים להם, כיצד נזדהה, ולמי למען את ההודעות. לדוגמה – אם לחברה שלכם יש שם בעברית וגם באנגלית, ניתן לנקוט באסטרטגיות הבאות: הזדהות עם השם העברי, תוך הצגת הטלפנים כעובדי החברה, הזדהות עם השם הלועזי תוך הצגת הטלפנים כעובדי החברה, הזדהות עם השם העברי תוך הצגת הטלפנים כעובדים במוקד חיצוני, והזדהות עם השם הלועזי תוך הצגת הטלפנים כעובדים במוקד חיצוני.
ביצוע מכירות ורישום הזמנות
מענה אנושי למשרדים מספק עבורכם מוקד טלמרקטינג אשר יהיה אמון על כל מערך המכירות. במקביל, יועסק מוקד הזמנות לרישום הזמנות מלקוחות קיימים או פוטנציאליים. ניסיון העבר הוכיח כי מוקדים אלו העשירו לאין ערוך את התזרים בחברה. מנכ"לים רבים אשר סיימו את שגרת יומם הופתעו להתחיל את היום הבא כשמחזור המכירות עומד על ערך גבוה משציפו. בנוסף, המזכירויות דיווחו על שיחות טלפון של מתעניינים חדשים במוצרים ובשירותי החברה, הודות למוקד הטלמיטינג אשר מקרב אוכלוסייה רבה, מפולחת היטב על פי סוג המוצר שלכם, ליזום אתכם פגישות מכירה.
ביצוע עבודות טלפנות בשגרה ובחירום שירות מענה אנושי למשרדים אשר יכול להתמודד עם נושאי הטלפנות היומיומיים מספק מעבר לנדרש ממוקד טלפוני. כזה הוא השירות של חברת מענה אנושי למשרדים. היא תבצע עבור חברות שליחויות את רישום תעודות המשלוח במסוף ממוחשב, ותסייע לכוננים של חברות מעליות לתקשר עם נוסעים שנתקעו במעלית ולזרז את החילוץ שלהם. |