קמפיין פרסום חדש ל'המקצוענים' בהשקעה של כמיליון ₪

דרוג:

חברת 'המקצוענים', בעלי מקצוע מומלצים לבית, יוצאת בקמפיין פרסום חדש באתרי אינטרנט מובילים ובשלטי חוצות בהשקעה של כמיליון ₪.

 

הקמפיין יעלה לאוויר השבוע תחת הסלוגן: "לא כל בעל מקצוע הוא מקצוען!" מסר שמדגיש את הערך המוסף שמעניקה החברה לצרכן: קשר ישיר לבעלי מקצוע אמינים ומקצועיים בלבד שעברו סינון מוקדם  ובקרה שוטפת על השירות.

 

הקמפיין הינו חלק משרשרת צעדים אשר מבצעת החברה, כדי להרחיב משמעותית את פעילותה בצפון ובדרום הארץ.

 

 

 

רוני נבות, מנהלת השיווק של המקצוענים מוסרת: "המקצוענים הוא מותג ותיק, מוכר ואמין בעיקר במרכז הארץ. מטרת הקמפיין הנוכחי היא חיזוק המותג גם באזורים הרחוקים מהמרכז".



חברת המקצוענים הוקמה בשנת 2003 ונמצאת בבעלות משותפת של חברת ידיעות אינטרנט (ynet) וחברת מדריך המקצוענים. אנו מחברים בין צרכנים המחפשים בעלי מקצוע לבית, לבין בעלי מקצוע אמינים ומקצועיים ועושים זאת במספר ערוצים: באינטרנט, במובייל ובהפצת מדריכים מודפסים. תהליך הפיקוח שלנו על בעלי המקצוע כולל בדיקה וסינון מוקדם, בקרה שוטפת על השירות ומוקד לגישור ויישוב מחלוקות הפועל לטובת הצרכנים בבתים.

בנוסף, יצרנו עבור הצרכנים מחירון מומלץ ומידע להתנהלות נבונה מול בעלי המקצוע.

חזון החברה "אנשים סומכים על אנשים", הינו המצפן שלנו בכל החלטה ומבטיח שהפעולות שלנו יתאימו לכוונתנו הכנה.

www.pro.co.il


© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים