דביר סוגר מעגל ופוגש את פקיד הבנק הקודם שלו

דרוג:

מזרחי-טפחות עולה בקמפיין חדש בו לראשונה מאז שעבר למזרחי-טפחות פוגש דביר את פקיד הבנק הקודם שלו, אשר מנסה להבין האם השתלם לדביר לעבור למזרחי-טפחות בנוסף מציג הקמפיין את הרעיון כי במקום להיות "תקועים" במקום שלא טוב לנו כגון הבנק שלנו, רצוי ואפשר לנפנף לו לשלום ו"לזוז" למקום טוב יותר ההשקעה במהלך כולו נאמדת בכ- 6מיליון ₪ לאחר שמדינה שלמה התגייסה להעביר את דביר ולאחר שקיבלנו הסבר מדוע אנשים דוחים את מעבר הבנק בקמפיין "דוחים", דביר מכה פעם נוספת במהלך חדש עם כוכבי סדרת הפרסומות הקודמת.

בקמפיין החדש, דביר סוגר מעגל ופוגש לראשונה מאז שעבר למזרחי-טפחות את פקיד הבנק הקודם שלו, אשר מנסה להבין האם השתלם לדביר המעבר למזרחי-טפחות, מהלך שגרם לעשרות אלפי לקוחות לעבור בנק. בקמפיין החדש, זוהי למעשה הפעם הראשונה שמדגיש הבנק את הבידול בינו לבין בנקים אחרים - היחס האישי שמעניק הבנק ללקוחותיו מאחר ובמזרחי-טפחות הלקוחות אינם רק מספר חשבון. בנוסף, מבקש הבנק בקמפיין החדש לשפוך אור על הנטייה להישאר במקום, גם אם הוא איננו מקום טוב להישאר בו כגון בנק. הרעיון בקמפיין הוא לעודד אנשים לנופף לשלום ולהתקדם למקומות בהם הם יכולים להיות מרוצים יותר. 

הקמפיין עלה בכל אמצעי המדיה באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן למשך 3 שבועות ועלותו נאמדת בכ-6 מיליון ₪. מזרחי-טפחות, העלה למודעות הציבור את נושא מעבר הבנקים ויצר שיח תקשורתי וציבורי רחב בנושא. טרם המהלך "להעביר את דביר", הציבור בישראל לא מיהר לעבור מבנק אחד לאחר, זאת בעקבות מספר חסמים עיקריים בקרב הציבור כגון הרגל לבנק הקודם, חשש מבירוקרטיה, קנסות ועוד. כיום, על פי נתוני בנק ישראל הוכפל אחוז העוברים בנק, נתון המוכיח כי הציבור בישראל מבין כי מעבר בנק אינו תהליך מורכב. הקמפיין הנוכחי מציג סיטואציה ישראלית טיפוסית בה דביר ובני משפחתו עושים "על האש" בפארק ציבורי כאשר לפתע מופיע הפקיד מהבנק הקודם של דביר וגורם לדביר תחושת אי נוחות עקב החלטתו לעבור למזרחי-טפחות. כאשר פקיד הבנק רואה את דביר, מציין הראשון "הנה דביר מלהעביר את דביר" ושואל אותו מה יש בבנק החדש שאין בבנק שלו. דביר בתגובה מציין: "במזרחי-טפחות אני לא רק מספר חשבון!". פקיד הבנק מיד מתגונן וטוען כי אי אפשר להתייחס לכל אחד ומנסה להבין למה זה רע להישאר במקום ולא לזוז. הפקיד עוד לא מסיים את דבריו ומיד נפגע בכתפו מלשלשת ציפורים, סיטואציה אשר ממחישה את חסרון ההשארות במקום. דביר ניגש אל פקיד הבנק, מנגב את כתפו ואומר: "לפעמים בחיים... כדאי לזוז..." הפרסומת מסתיימת בסלוגן-"הבנק שלך בטוח שלעולם לא תזוז? נפנף לו לשלום וחייג עכשיו למזרחי-טפחות *8860".
© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים