CA Technologies מגדירה מחדש את ניהול השירות על בסיס SaaS

דרוג:

תמורה מהירה וחוויית משתמש יוצאת דופן מספקות את הדור הבא, המהיר והגמיש, של התמיכה וההספקה של שירותי המחשוב


חברת
CA Technologies

(NASDAQ: CA) הציגה היום את CA Cloud Service Management - פתרון מוכן-לנייד, על בסיס SaaS (תוכנה כשירות), לניהול של שירותי מחשוב (ITSM - IT Service Management), אשר מספקת פשטות ומהירות ברחבי הארגון.

פתרון CA Cloud Service Management תוכנן תחת הגישה הייחודית של "קבע הגדרות ללא כתיבת קוד", המציעה יישום בתוך שבועות, במקום בתוך חודשים, ללא משאבי פיתוח או תחזוקה חדשים, או שידרוגים מורכבים. למעשה,הספקת השירותים והקצאת המשאבים יכולה להתבצע באופן אוטומטי תוך מספר דקות. בנוסף לכך, הפתרון מספק חווית שימוש הזהה לזו של צרכן הקצה, על מנת להאיץ את האימוץ בקרב המשתמשים ולהעצים אותם.

"נוכח הגידול העצום בהיקף של היישומים והמכשירים הנפרשים בארגון, ממלאת הספקת השירותים תפקיד מכריע בהגברת התפוקה של העובדים ושל החברה. בתכנון הפתרון שלה, CA מציגה את הפוטנציאל המלא של SaaS על ידי כך שהיא שמה את הדגש על הנושאים החשובים באמת ללקוחות - שביעות הרצון של העובדים, מהירות הפריסה ועלות בעלות נמוכה יותר" אמר לוקש ג'ינדל, המנהל הכללי של חטיבת ה- IT העסקית בחברת CA Technologies.

כדי לפשט עוד יותר את תהליכי הבדיקה והקנייה, מציעה CA ללקוחות הדגמה וניסיון בחינם (demo and free trial). 

 

הפתרון החדש מאתגר את המוצרים המסורתיים ומסייע למצות את היתרונות של SaaS

בסקר* שערכה לאחרונה חברת Gartner בקרב מאמצים ראשונים של פתרונות לניהול מחשוב המוצעים כ- SaaS (SaaS ITSM) התגלו הממצאים הבאים:

- "ההתאמה האישית וההטמעה הן הבעיות הנפוצות ביותר ביישום פתרונות SaaS לניהול מוקד תמיכה במחשוב".

- "מחלקות של תשתיות ותפעול דיווחו כי היישום של פתרונות SaaS אינו מהיר מזה של פתרונות מקומיים".

- "מחלקות של תשתיות ותפעול דיווחו כי פתרונות SaaS לא הובילו לצמצום הצוותים שתומכים בכלי".

 

פתרון CA Cloud Service Management תוכנן על מנת לתת מענה לאתגרים אלה ולהניע לתמורה קבועה וממושכת לצוותי ה- IT ומשתמשי הקצה.

בין היתרונות הנוספים:

  • ממשק משתמש אינטואיטיבי ואלגנטי עם חיפוש מודרני ושיתוף מידע.
  • חוויה עשירה למשתמשי קצה במכשירים ניידים, אשר יכולים לבקש שירותים, נכסים ותמיכה מכל מכשיר;
  • תהליכי עבודה במתכונת אמיתית של "Drag and Drop", אותם ניתן לבנות תוך דקות;
  • הנחיות והכוונות דינמיות "בתוך היישום" המאיצות את ההגדרה הראשונית;
  • ניהול נכסים וגילוי;
  • דוחות מתקדמים ולוחות פיקוד בשירות עצמי.

"פתרונות דוגמת CA Cloud Service Management יכולים לקיים את ההבטחה של SaaS ITSM הודות להתמקדות יעילה בצורכי הליבה של המשתמשים, במקום ביצירה של פלטפורמה טכנית מתוחכמת שקשה לתחזק ולשדרג" אמר רוברט יאנג, מנהל מחקר בחברת IDC לתוכנות לניהול מערכות בארגונים.

 

פתרון CA Cloud Service Management זמין מה- 30 במאי. לקוחות בטא ומשתמשים סיפקו משוב חיובי:

"בתחילה היינו מודאגים ש- CA לא העריכה נכון את היקף יישום הפתרון לאחד מהלקוחות המשמעותיים שלנו, אך מהר מאד למדנו שהגישה הייחודית של CA Cloud Service Management ביטלה חלק ניכר מעבודת הפיתוח המסורתית שלנו" אמרה קארי בלאנט, ארכיטקטית ראשית במוקד השירות הגלובלי של Fujutsu, " CA Cloud Service Management הינו פתרון עשיר פונקציונאלית וקל ליישום, עם יכולות ITMaaS תקניות ומוגדרות מראש, אשר מרענן את שוק ה- ITSM".

"לעתים קרובות מדי, מי שמאמץ כמתבקש את ניהול השירות סובלים מפתרונות מתוחכמים שמציעים אולי תכונות רבות, אך השימוש בהם קשה מדי והתחזוקה שלהם יקרה מדי" אמר דן טימקו, נשיא ומנהל טכנולוגיה ראשי בחברת Cirrity. "פתרון CA Cloud Service Management העניק לנו את היכולות הנחוצות לנו על מנת לשרת את לקוחותינו, ובמקביל אפשר לנו להאיץ את הפרישה וליהנות מתמורה מהירה".

"התרגלנו כבר לסמוך על Technologies CA שתספק לנו פתרון עתיר תכונות וקל לשימוש לניהול שירות, אשר מקל על ניהול המחשוב - עבורנו ועבור מסד הלקוחות הצומח שלנו" אמר קרישנה פרסד, מנהל שירותים ראשי בחברת UST Global.

"אנו משתמשים בפתרון CA Cloud Service Management מזה מספר שנים ושמחנו מאוד לקחת חלק בהתפתחות של המוצר" אמר נתן אנסוורת, מנהל תחום EUC בחברת CSS. "השימוש הפשוט, והעובדה שנחוץ פחות מעובד אחד במשרה מלאה כדי להגדיר את הפלטפורמה, לפרוש ולנהל אותה באופן שוטף, מילאו תפקיד חשוב בהצלחה שנחלנו כספקים של שירותים מנוהלים המשתמשים בפלטפורמה".

פתרון CA Cloud Service Management מצטרף למוצרי Management Cloud שהשיקה השנה CA Technologies, כחבילת ניהול ראשונה ומקיפה בענן למכשירים ניידים (Management Cloud for Mobility) - אשר כוללת תכנים, יישומים ויכולות לניהול של מכשירים ניידים במתכונת של שירות ענן.

 

* דוח Gartner -  "Survey Analysis: How to Interpret SaaS-based IT service desk tool myths, reality and recommendations"  , מאת ג'פרי ברוקס, ג'רוד גרין וכריס מצ'ט, 8 באוקטובר 2013.

 

 

 

אודות CA Technologies

 

חברת CA Technologies INC.  (NASDAQ: CA) מציעה תוכנות ושירותים לניהול המחשוב. קבוצת  CA Technologies טכנולוגיות מתמחה בכל סביבות המחשוב – ממחשוב מיינפריים ועד סביבות וירטואליות וענני מחשוב. CA Technologies מנהלת סביבות מחשוב, מאבטחת אותן ומסייעת ללקוחות לספק שירותי מחשוב גמישים יותר. המוצרים והשירותים החדשניים של CA Technologies מעניקים תובנות חיוניות ושליטה מקיפה למחלקות מיחשוב שמבקשות לקדם את הגמישות העסקית. מרבית החברות ברשימת Global Fortune 500 מנהלות את מערכות המחשוב המתפתחות שלהן בעזרת CA Technologies טכנולוגיות. מידע נוסף באתרTechnologies   CA, בכתובת www.CA Technologies.com. עקבו אחר CA Technologies בשירות Twitter, בכתובת www.twitter.com/CA Technologiesinc.

 

 

 

© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים