מטריקס פיתחה מערכת CRM למיטב דש

דרוג:

מטריקס פיתחה מערכת מתקדמת לניהול מיטבי של קשרי הלקוחות לבית ההשקעות מיטב דש, השני בגודלו בישראל

פיתוח המערכת לקשרי לקוחות על ידי מטריקס מהווה עוד נדבך במגמה של בית ההשקעות מיטב דש לשים את הלקוח במרכז. במסגרת זו השקיעה מיטב דש כמיליון וחצי שקלים בפיתוח והטמעת המערכת  

 

מטריקס פיתחה מערכת לניהול קשרי לקוחות מבוססת Dynamics CRM של מיקרוסופט, שנועדה לאחד בין המערכות של בתי ההשקעות מיטב ודש בעקבות המיזוג ביניהם, ולשפר את השירות שניתן ללקוחות. הפרויקט שנמשך כשנה והסתיים לאחרונה נאמד בכמיליון וחצי שקלים.

 

המערכת החדשה באה להחליף ולשדרג את Dynamics CRM 3.0  אשר שימשה את מיטב במשך 6 שנים. המערכת שהוטמעה במיטב דש כוללת את מודול השירות הנותן תמונת לקוח מלאה ומאפשרת מתן מענה הוליסטי ללקוח. כמו כן, כוללת המערכת יישומים חדשניים ומתקדמים, כגון: ריכוז נתוני הגמל, ניהול אמנת שירות, תקשורת מול לקוח - שליחת מיילים, שליחת מסרונים (ידנית ואוטומטית) תוך קבלת חיווי קבלה ע"י הלקוח, תהליכי אירכוב אוטומטיים, ניהול הרשאות והפרדת מאגרי מידע כנדרש בהתאם לחברות הבת השונות, שליחת דוחות ואישורי גמל לעמיתים באמצעות המייל ישירות מן המערכת ועוד. בנוסף על כך, פיתחה מטריקס ממשק מול המערכת התפעולית של הבנק, מערכת הטלפוניה ועוד.

 

לדברי גיל צבר, סמנכ"ל טכנולוגיות, מיטב דש, "איחוד המערכות של שני בתי ההשקעות הינו תהליך מורכב המצריך ידע טכנולוגי נרחב, פתרונות יצירתיים והבנה מעמיקה של צורכי הלקוח על מנת להתאים מערכת שתענה על כל צרכיו ותשמור בד בבד על חיסיון המידע הפיננסי שלו. מעבר למיזוג המערכות לצורכי העבודה של מיטב דש כבית השקעות ממוזג המנהל מאגר לקוחות מאוחד, עמד לנגד עינינו היעד לשים את הלקוח במרכז ולכן ניתן דגש, לא רק למיזוג המערכות, אלא אף, ובעיקר, לשיפור המערכת למתן שירות הוליסטי ומיטבי ללקוחות. אנו רואים במטריקס שותפה לדרך ושביעות הרצון של הלקוחות שכבר נהנים משירות טוב יותר, מעידה על הצלחת הפרוייקט".

 

לדברי אודי כץ, מנהל אגף יישומי דיינמיקס במטריקס, "פרויקט זה  מגיע אחרי פרויקטים גדולים ומוצלחים נוספים שבצענו לאחרונה במגזר הפיננסי. בזכות מתודולוגיה מאורגנת שבנינו ואנו עובדים לפיה הצלחנו לעמוד  בתקציב ובלוחות הזמנים של הפרויקט, עם מינימום פיתוחים. המערכת החדשה נבנתה תוך ראיית ה - Road Map העתידי של המוצר ובאופן אג'ילי ובכך היא חוסכת למיטב דש את השדרוג הבא".

 

 

 

 

אודות מטריקס:

מטריקס, המעסיקה כ- 6,750 מקצועני IT, הינה חברת טכנולוגיית המידע המובילה בשוק הישראלי. מטריקס עוסקת בביצוע פרויקטי אינטגרציה מן הגדולים במשק, פיתוח ויישום טכנולוגיות, פתרונות ומוצרי תוכנה, ייצוג ושיווק מוצרי תוכנה מובילים מהעולם, שירותי תשתית,ייעוץ, Offshore, מיקור חוץ, בדיקות, הדרכה והטמעה ופתרונות חומרה מובילים.

 

הייחודיות של מטריקס הינה בראייתה העסקית וביכולתה להתאים טכנולוגיות ופתרונות ללקוחותיה, הודות לשילוב שירותים רוחביים של חטיבות הרוחב המספקות מענה מלא לניהול ומימוש פרוייקט IT מקצה לקצה, שירותים על פי מגזרי שוק של החטיבות המגזריות המספקות את הידע והניסיון בעולם התוכן של המגזר והראיה העסקית ומרכזי ההתמחות המספקים את הניסיון, ההתמחות והפתרונות הטכנולוגים והאפליקטיבים.

 

עם לקוחותיה של מטריקס נמנים מאות גופים וחברות מהמובילים בישראל בתחומי התעשייה, מסחר, בנקאות ופיננסים, טלקום, בטחון, בריאות והמגזר הממשלתי ציבורי. מטריקס מדורגת כחברה שהכי כדאי לעבוד בה בתחום שירותי IT, ע"פי סקר  BDI.

 

מטריקס נסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א במדד תל אביב 100 ונסחרת גם במדד היוקרתי של החברות הגדולות המחלקות דיבידנד - תל דיב 20. מחזור המכירות של מטריקס במהלך שנת 2013 הגיע ל-2 מיליארד שקל. חברות המחקר מדרגות את מטריקס במקום הראשון בענף שירותי התוכנה בישראל, STKI  מדרגת את מטריקס בראש זו השנה התשיעית ו-IDC מדרגת את מטריקס ראשונה זו השנה השישית ברציפות.

 

אודות בית ההשקעות מיטב דש:

 

בית ההשקעות מיטב דש מנהל למעלה מ-110 מיליארד שקל בקרנות נאמנות, קופות גמל, קרנות פנסיה, תיקים מנוהלים ותעודות סל. בית ההשקעות פועל באמצעות חברות בנות גם בתחומי הברוקראז', ניהול סיכונים, ניהול תוכניות אופציות לעובדים, מכללה ללימודי שוק ההון, ייעוץ משכנתאות ועוד. החברה מנוהלת על ידי אילן רביב ובעלי השליטה בה הינם קבוצת BRM ומר צבי סטפק.

 

 

 




© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים