JCDecaux עולה בקמפיין ייחודי בשימוש בתאורת LED לסרט טרון - המורשת

דרוג:

חברת הפרסום העולמית JCDecaux ממשיכה לחדש ועולה בקמפיין חדשני ברחבי תל אביב לרגל הסרט החדש Tron Legacy שיעלה בסוף השבוע בבתי הקולנוע ברחבי הארץ. בקמפיין החדש בחרה JCDecaux לעשות שימוש באפקטים מיוחדים בתאורה לצורך הדגשת גרפיקת הסרט שיוצג בתלת מימד. בגב הפוסטרים של תחנות האוטובוס ישולבו נורות LED על מנת למשוך את תשומת הלב של העוברים ושבים. הקמפיין החדש יעלה ב75 פוסטרים, מתוכם 10 מיקומים נבחרו לחדשנות.

הרעיון הייחודי לקמפיין גובש בעזרת צוות מחלקת JCDecaux Innovate במטרה להמחיש את הרעיון העומד מאחורי הסרט החדש - מדע בדיוני. פליפ רו מנכ"ל JCDecaux בישראל מוסר כי: "אנו דואגים בחברה שלנו לשמור על מקוריות וליצור חדשנות ללקוחותינו. מצאנו לנכון להציג את הסרט החדש, עם אפקטים מיוחדים בתאורה - לראשונה בארץ - שיגבירו את האימפקט החזותי של הפוסטר ויעוררו סקרנות אצל הצופה הפוטנציאלי".
 
JCDecaux Innovate היא מחלקה מוקדשת לפיתוח פתרונות פרסום חוצות חדשניים, דינמיים ואינטרקטיביים. היא חלק מהחידושים ש JCDecaux הביאה עמה בעקבות החוזה שנחתם עם עירית תל אביב-יפו ל 15 שנה. הזכיין התחיל בשינוי הכולל בין היתר עיצוב ובנית תחנות אוטובוס חדשות, יפות ומוארות, נכרת איכות שמביאה עמה חברת JCDecaux אשר מציגה סטנדרטים חדשים בינלאומים. אודות JCDECAUX : נוסדה בצרפת בשנת 1964 על-ידי ז'ן-קלוד דקו, וכיום היא פעילה ב-55 מדינות, עם נוכחות ביותר מ-3542 ערים ונראית לעיניהם של כ-308 מיליוני בני אדם בכל רחבי העולם בכל יום. החברה מושתתת על שלושה תחומי פעילות עסקית המשלימים אלה את אלה: מקום ראשון- בעולם בריהוט רחוב: 428,000 פני פרסום, מקום ראשון- בעולם בפרסום בתחבורה הציבורית: 330,000 פני פרסום ומקום ראשון- באירופה בשילוט חוצות: 232,000 פני פרסום.

© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים