דרוג:
הרעיון הייחודי לקמפיין גובש בעזרת צוות מחלקת JCDecaux Innovate במטרה להמחיש את הרעיון העומד מאחורי הסרט החדש - מדע בדיוני. פליפ רו מנכ"ל JCDecaux בישראל מוסר כי: "אנו דואגים בחברה שלנו לשמור על מקוריות וליצור חדשנות ללקוחותינו. מצאנו לנכון להציג את הסרט החדש, עם אפקטים מיוחדים בתאורה - לראשונה בארץ - שיגבירו את האימפקט החזותי של הפוסטר ויעוררו סקרנות אצל הצופה הפוטנציאלי". JCDecaux Innovate היא מחלקה מוקדשת לפיתוח פתרונות פרסום חוצות חדשניים, דינמיים ואינטרקטיביים. היא חלק מהחידושים ש JCDecaux הביאה עמה בעקבות החוזה שנחתם עם עירית תל אביב-יפו ל 15 שנה. הזכיין התחיל בשינוי הכולל בין היתר עיצוב ובנית תחנות אוטובוס חדשות, יפות ומוארות, נכרת איכות שמביאה עמה חברת JCDecaux אשר מציגה סטנדרטים חדשים בינלאומים. אודות JCDECAUX : נוסדה בצרפת בשנת 1964 על-ידי ז'ן-קלוד דקו, וכיום היא פעילה ב-55 מדינות, עם נוכחות ביותר מ-3542 ערים ונראית לעיניהם של כ-308 מיליוני בני אדם בכל רחבי העולם בכל יום. החברה מושתתת על שלושה תחומי פעילות עסקית המשלימים אלה את אלה: מקום ראשון- בעולם בריהוט רחוב: 428,000 פני פרסום, מקום ראשון- בעולם בפרסום בתחבורה הציבורית: 330,000 פני פרסום ומקום ראשון- באירופה בשילוט חוצות: 232,000 פני פרסום. |