דרוג:
איגוד הקמעונאות הבינלאומי POPAI יציע תמיכה ויעוץ לשלל החברות בישראל
קבוצת הדיה, החברה המובילה בישראל לפרסום ומיתוג נקודות מכירה, החלה במגעים לפתיחת נציגות של POPAI (Point Of Purchase Advertising International) כחלק ממהלכים ועסקאות שקיימה קבוצת הדיה בתקופה האחרונה.
האיגוד ה POPAI הינו ארגון ללא מטרות רווח המחבר חברות שונות לתחום השיווק הקמעונאי. באיגוד חברים למעלה מ-1400 חברות מכל העולם, הנהנים מהגנה, מייעוץ, תמיכה וקידום האינטרסים. האיגוד עוסק במחקר, באירוח פורומים בתחום המסחר, בהגנה על זכויות הקניין הרוחני ובחקיקה.
בתקופה בת 18 חודשים, צפויה הדיה לגייס לאיגוד 42 חברות שישתתפו בארגון. החברות בארגון מתאימה לקמעונאים, יצרנים, חברות סקרים וניתוחי מידע, קוסמטיקה, מזון, יצרני אמצעי תצוגה ונראות וכן קמעונאים קטנים. כחלק מהחברות בארגון יוכלו החברות לקבל באופן שוטף מידע חדשני על פעילויות בינלאומיות בקמעונאות העולמית, מוצרים חדשים ומעניינים, אפשרות להתייעץ באופן חופשי עם מיטב המומחים בתחום, פגישות עם יצרנים מכל העולם ובניית מהלכים אסטרטגים לשיווק, פרסום ומיתוג קמעונאי.
הפלטפורמה שתיבנה בישראל תהיה כפופה לאסטרטגיה ולתנאים העולמיים כאשר בהנהלה הישראלית יהיו 8 חברות שיהוו בסיס ראשוני לבניית האסטרטגיה הישראלית של האיגוד העולמי.
עופר גל, יו"ר ובעלים של קבוצת הדיה, "אנחנו מברכים על ההזדמנות שניתנה לנו לייצג את האיגוד הגדול בעולם לתחום הקמעונאות ומזמינים את כל העוסקים בתחום להצטרף ולקחת חלק באיגוד ולהינות מהחדשות בתחום הקמעונאות." |