דרוג:
לכבוד פורים, חברת החשמל ערכה סקר אינטרנטי בקרב מדגם מיצג של 503 בגילאי 18 ומעלה, באמצעות חברת TRI - מחקרים אסטרטגיים, ובדקה מהם התחפושות הפופולאריות הצפויות בפורים השנה, ואיך חזרתם של הדמויות שקע ותקע למסך השפיעה על בחירת התחפושת.
מסקר חדש שערכה חברת החשמל לכבוד פורים עולה השאלה -
האם כ-31% מהתחפושת השנה יהיו של שקע ותקע ?
אורן הלמן, סמנכ"ל רגולציה, קשרי ממשל ותקשורת בחברת החשמל: "שקע ותקע מוכיחים לנו שוב שהם מותג מנצח, וכולי תקווה שבנוסף לחיוך שהדמויות מעלות, יתחדד גם מסר הקיימות, המהפכה הירוקה וכניסת הגז הטבעי המשפיעה על חיינו".
לכבוד פורים, חברת החשמל ערכה סקר אינטרנטי בקרב מדגם מיצג של 503 בגילאי 18 ומעלה, באמצעות חברת TRI - מחקרים אסטרטגיים, ובדקה מהם התחפושות הפופולאריות הצפויות בפורים השנה, ואיך חזרתם של הדמויות שקע ותקע למסך השפיעה על בחירת התחפושת.
מתוצאות הסקר עולה כי כ-31% מהאוכלוסייה, הורים וילדים, שוקלים להתחפש לשקע או תקע. כ-28% מההורים שוקלים לחפש את ילדיהם לשקע או תקע וכ-31% מהמבוגרים שוקלים בחיוב להתחפש לשקע או תקע.
בבחינת המגזרים, עולה כי מכלל הנשאלים שמתכוונים להתחפש לשקע או תקע, 43% מתוכם מסורתיים, 26% חילוניים וכ-22% מתוכם דתיים/חרדים.
אורן הלמן, סמנכ"ל רגולציה, קשרי ממשל ותקשורת בחברת החשמל: "חזרתם למסך של הדמויות האהובות שקע ותקע, ביחד עם שטקר, יצרה שיח ער בתקשורת, ברשתות החברתיות וברחוב הישראלי ועל כן תוצאות הסקר אינן מפתיעות. שקע ותקע מוכיחים לנו שוב שהם מותג מנצח, וכולי תקווה שבנוסף לחיוך שהדמויות מעלות, יתחדד גם מסר הקיימות, המהפכה הירוקה וכניסת הגז הטבעי המשפיעה על חיינו".
הוראות איך להתחפש לשקע ותקע – באתר חברת החשמל
כ-48% מהאוכלוסייה מתכוונת להתחפש השנה לכבוד חג פורים
כ-48% מהאוכלוסייה מתכוונת להתחפש השנה לכבוד חג פורים, כשקבוצת הגיל הדומיננטית ביותר מבין המבוגרים הם בני ה-25-44, שכ-58% מתוכם צפויים להתחפש.
כ-32% מכלל הנשאלים שמתכוונים להתחפש, עדיין לא יודעים למה יתחפשו. מתוך הנשאלים שמתכוונים להתחפש, 7% יתחפשו לחיה, 4% לליצן, 4% לחייל או לשוטר, 4% לנסיך או מלך ורק כ-4% לחרדי.
כ-66% מההורים מתכוונים לחפש את ילדיהן לכבוד פורים, רק כ-17% מההורים הנשאלים ענו כי הם לא מתכוונים לחפש את ילדיהם.
עוד עולה מתוצאות הסקר כי כ-13% מהילדים יתחפשו לחיה וכ-13% מהילדים יתחפשו לדמות ממשפחת המלוכה – נסיך, מלך או מלכה. רק 4% מהילדים יתחפשו לחייל או לשוטר, 4% מהילדים יתחפשו לליצן וכ-3% יהיו קאובויים.
דליה בודינגר
דוברת חברת החשמל יחידת הדוברות חטיבת רגולציה קשרי ממשל ותקשורת חברת החשמל |