גיא בר מונה לתפקיד יו"ר ועדת קקטוס הזהב 2011

דרוג:

ועדת תחרות הקקטוס 2011 של איגוד חברות הפרסום קיימה ישיבה ראשונה השבוע ואישרה את תקנון התחרות לשנת 2011. גיא בר מנהל קראיטיב ראשי והמשנה למנכ"ל גיתם BBDO מונה ליו"ר ועדת התחרות. על סדר יומה של הועדה עמד תקנון התחרות. בין ההחלטות שקיבלה הוועדה היו, הוספת קטגוריית מדיה שהתפתחה מאוד בשנים האחרונות – ה"אינטגרייטד": שילוב של מהלכים חוצי מדיה אשר מהווים התפתחות או המשכיות האחד של השני. קטגורייה נוספת שהוספה השנה היא "קרפט", אשר במסגרתה יזכו בקטטוס זהב עבודות שהביצוע שלהן היה יוצא דופן ברמתו הגבוהה. כמו כן, הוחלט עוד להשאיר את מבנה חבר השופטים כפי שהיה בשנה שעברה והוא יורכב מ - 40 שופטים, 24 מנהלי קראיטיב ממשרדי הפרסום החברים באיגוד ועוד 16 שופטים "מילואימניקים" – מנהלי קראיטיב לשעבר במשרדי פרסום, העובדים כיום כפרילנסרים. 

ציוני העבודות ישארו כפי שהיו בשנים האחרונות והציון יהיה מורכב מ- 3 פרמטרים: רעיון – 50%, חדשנות – 30% , ביצוע – 20%. לדברי גיא בר יו"ר הועדה, "כמעט בכל שנה הקקטוס עבר שינויים משמעותיים עד שבשנה שעברה רוב משרדי הפרסום היו שבעי רצון ממתכונת התחרות. לכן השנה היה חשוב לנו ליצור עקביות, לשמר את הדברים המהותיים ולתת לתחרות לרוץ במתכונת אחת למשך מספר שנים. בעקבות כך לא נעשו שינויים בהרכב השופטים, במבנה הציונים ובקטגוריות השונות. יחד עם זאת, מטרת הקקטוס היא לקדם מצויינות קריאטיבית ולחפש כל הזמן את הדבר הבא. לכן הוחלט השנה ליישר קו עם התחרויות הבינלאומיות המובילות ולהוסיף תחום חדש – "מהלכי אינטגרייטד", אליו יוגשו המהלכים המשולבים הבולטים של השנה. " בישראל תחום האינטגרייטד עדיין אינו בולט ומשמעותי ולכן חשוב שתחרות הקקטוס תהווה סמן ימני ותעודד יצירת מהלכים מסוג זה. נושא נוסף שיקבל השנה דגש מיוחד הוא "הביצוע" או כפי שהוא מוגדר בעולם "craft". אנו פוגשים לא פעם עבודות עם רעיונות מצויינים שאינם מבוצעים ברמה גבוהה בין אם בגלל חוסר תקציב או בגלל חוסר תשומת לב. במטרה לעודד את המשרדים להשקיע בביצוע ולשים עליו דגש מיוחד, יחולק השנה פרס מיוחד על הביצוע הטוב ביותר בכל אחת מהמדיות השונות.
© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים