ניתן לייעל את תהליכי העבודה ובמקביל לחסוך כסף לארגון בניהול מערך ה IT

דרוג:

ירמי בנג'ו שלמה חברה לביטוח: "ניתן לייעל את תהליכי העבודה ובמקביל לחסוך כסף לארגון בניהול מערך ה IT"

כך אמר ירמי בנג'ו מנהל מערכות המידע של "שלמה חברה לביטוח", בעקבות ביקור שנערך השבוע במשרדי החברה. בביקור נכחו נציגים בכירים בכירים מחברת SysAid (סיסאייד) - מובילה עולמית בתוכנות ההלפ-דסק שפתרון ההלפ-דסק הוא גם הנמכר ביותר בישראל. כמו כן השתתפו בביקור, נציגים מחברת 'קונסיסט מערכות' נציגת סיסאייד בישראל. "הסוד" לדברי בנג'ו טמון בניצול יעיל של מערכת ההלפ-דסק בארגון.
 
"מערכת ההלפ-דסק, עבור כל ארגון ובוודאי עבור ארגון כשלנו, אשר נמצא תחת פיקוח רגלוטורי, חייבת לתת הרבה יותר מקליטה ומעקב אחרי תקלות". מסביר בנג'ו. לדבריו, על המערכת לספק פתרון מקצה לקצה, כך שכל צורכי ה IT יקבלו מענה תחת שירות שולחני אחד.
בנג'ו סיפר שכאשר נרכשה מערכת ההלפ-דסק של SysAid, הוא לא ידע את הפוטנציאל הגלום בה. אולם אם הזמן הוא גילה כי ניתן לנהל דרכה את מכלול הסוגיות שעומדות לפני יחידת מחשוב ולא רק את נושא התמיכה.
בנג'ו מספק כמה דוגמאות, לאופן שבו מערכת ההלפ-דסק מאפשרת לו לנהל את הסוגיות השונות שעומדות לפני יחידת המחשוב של "שלמה חברה לביטוח". למשל, כלי הניהול של תהליכי פיתוח תוכנה, המאפשר פיתוח מקצה לקצה כולל הנפקת כל האישורים הדרושים (כגון: תיעוד, מדידה SLA וכו'), בהתאם לחוזר שהוציא הרגולטור על ניהול מערכות מידע בגופים מוסדיים.
דוגמא נוספת היא יצירה של תוכנית עבודה שנתית באמצעות מודול של ניהול פרויקטים. "באמצעות המערכת אני יכול לראות את לראות את סדרי הכסף התקציביים. אני יכול לקלוט מתחת לפרויקט ספציפי תהליכים, תקלות וגם משימות, כולם יגיעו למומחה הקצה".
"באמצעות מודל נוסף של תהליכי עבודה, אפשר להגדיר תהליך עסקי ולקדם אותו בכל פעם לגורם הבא שצריך לאשר. מודל נוסף הינו נהלי חברה, שהוא חשוב ביותר בארגון שנמצא תחת רגולציה הדוקה כשלרו. אם מערכת ההלפ-דסק מספקת לי מודול של נהלים, מדוע לרכוש בנפרד מערכת של ניהול נהלים? כך נחסך כסף רב לארגון".
משה אטיה, מנהל מוצר SysAid בקונסיסט מערכות אמר בעקבות הביקור, כי מאז נרכשה המערכת של סיסאייד על ידי "שלמה חברה לביטוח", קיים שיתוף פעולה מלא בין החברות, על מנת לאפשר מיצוי מלא של יכולות המערכת. אטיה ציין כי "העובדה שמחלקת מערכות המידע של 'שלמה חברה לביטוח' מנוהלת ברמת מקצועיות גבוהה, היה פקטור חיוני בהשגת המטרה, שתוצאותיה יעילות וחיסכון באחת מחברות הביטוח המובילות במדינה".
אטיה ציין כי את הפרויקט להטמעת מערכת SysAid ב"שלמה חברה לביטוח" הוביל שחר קציר, מנהל מוקד התמיכה ומנהל פרויקטים בכיר בחברת קונסיסט מערכות.

© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים