דרוג:
DigiAsia Corp ו-Jalin, האחראית לרשת הכספומטים הגדולה ביותר באינדונזיה, מכריזות על שיתוף פעולה אסטרטגי
שיתוף הפעולה נועד לקדם הכלה פיננסית באינדונזיה
ניו יורק, 6 באוגוסט 2024 (GLOBE NEWSWIRE) –
DigiAsia Corp. (נאסד"ק: FAAS) ("DigiAsia" או "החברה"), ספקית אקו סיסטם מובילה בתחום הפינטק כשירות (FaaS), ו-PT Jalin Pembayaran Nusantara, חברת בת של חברת האחזקות הממשלתית Danareksa וחברה מובילה לעיבוד עסקאות תשלומים דיגיטליים באינדונזיה, הודיעו על שיתוף פעולה אסטרטגי שיקדם את חדירת ההכלה פיננסית עבור אוכלוסיות חלשות ברחבי אינדונזיה. כשותפים, הרשת הנרחבת של Jalin, הכוללת למעלה מ-52,000 כספומטים, תמונף בתיאום עם פלטפורמת הפינטק המשובצת כשירות של DigiAsia המספקת פתרונות פיננסיים חדשניים.
מרכיבי הליבה הבאים של השותפות בין DigiAsia ו- Jalinמעניקים עדיפות לאוכלוסיות שאינן זוכות למספיק שירותים בכלל, ושירותים בנקאיים בפרט, ומטפחים הכלה פיננסית:
*משיכת מזומנים ללא כרטיס (CCW): היישום הפיננסי המשובץ של DigiAsia מאפשר למשתמשים למשוך מזומנים ללא כרטיס מרשת הכספומטים הענקית של Jalin, ומספק נגישות ונוחות רבה יותר.
*מכונת הפקדת מזומנים (CDM): הרחבת הזמינות של מכונות להפקדת מזומנים כדי להקל על ההפקדות, וכדי לתמוך כספים יעיל של יחידים ועסקים.
*כספומט תווית לבנה: יכולות ה-FaaS של DigiAsia מציעות פתרונות כספומט הניתנים להתאמה אישית עבור מותגים וארגונים שונים באמצעות רשת הכספומטים של Jalin כדי לשפר את הנוכחות של המותגים ואת אספקת השירותים עבור מוסדות פיננסיים ושותפים אחרים.
*קיוסק מסחרי: מיליון הסוחרים של DigiAsia ייפרסו קיוסקים מסחריים של Jalin כדי לספק מגוון שירותים פיננסיים, כולל תשלומים, העברות ועסקאות אחרות, בפורמט ידידותי ונגיש למשתמש.
פראשנט גוקארן (Prashant Gokarn), מנכ"ל DigiAsia, אמר: "שותפות זו עם Jalin מעצימה את מטרתנו המשותפת לחזק את ההכלה הפיננסית באינדונזיה עם נגישות פיננסית בכל מקום באזור. יחד, פתרונות הפינטק המשובצים החדשניים שלנו ופלטפורמת רשת נכסי הכספומטים של Jalin, יטפחו העצמה פיננסית עבור הצרכנים והסוחרים של אינדונזיה, כולל הרשת שלנו המונה מיליון סוחרים. שותפות אסטרטגית זו תניע את צמיחת המסחר והעסקים הארגוניים של אינדונזיה עם אמצעים פיננסיים דיגיטליים באופן נרחב".
אריו טג'ו באיו אג'י (Ario Tejo Bayu Aji), מנכ"ל Jalin, אמר: "שילוב יכולות הליבה הייחודיות של DigiAsia והעסקים של Jalin מחזק את התועלת באימוץ של נגישות פיננסית עבור קהילות רחבות באינדונזיה. אנו סוללים בסינרגיה את הדרך להשגת המשימות החברתיות והכלכליות שלנו. הדבר ניכר בתשתית הפיננסית המקיפה והאיתנה של הכספומטים ומכונות הפקדת המזומנים שלנו והתהליכים המשובצים של DigiAsia שמסייעים לטפל בשרשרת הערך של המסחר וביכולת של ארגונים להשיג צמיחה עם הפתרונות שממשיכים לזרז שימוש באמצעים פיננסיים דיגיטליים".
אודות DigiAsia
DigiAsia היא ספקית פינטק כשירות (FaaS) מובילה המפעילה מודל B2B2X שמסייע להציע את פתרון הפינטק המלא שלה לשווקים מתעוררים. ארכיטקטורת הפינטק של DigiAsia מציעה לארגונים קטנים ובינוניים (SME) ממשקי API מקיפים של מימון משובץ כדי לייעל תהליכים לאורך שרשרת הערך המסחרית של מפיצים ולקוחות. פתרונות הפינטק המשובצים של DigiAsia מתייחסים באופן שווה לדמוקרטיזציה של הגישה למימון דיגיטלי התומכת בהכללה פיננסית של סוחרים וצרכנים שאינם בנקאיים בשווקים מתעוררים, וכתוצאה מכך, לצמיחה של העסקים הארגוניים. חבילת פתרונות B2B2X המסופקים על ידי DigiAsia כוללים, אך אינם מוגבלים לתשלומים ללא מזומן, ארנקים דיגיטליים, בנקאות דיגיטלית, העברות כספים ורישיונות בנקאיים. DigiAsia הקימה לאחרונה יוזמה אסטרטגית לפיתוח פתרון FaaS ארגוני משובץ שלה עם יכולות AI בדרום מזרח אסיה, הודו והמזרח התיכון, עם תוכניות להתרחבות גלובלית. למידע נוסף בקרו באתר: אתר החברה כאן או אתר המשקיעים כאן.
אודות Jalin
PT Jalin Pembayaran Nusantara (Jalin) היא חברה המציעה שירותים פיננסיים מבוססי טכנולוגיה שהוקמה ב-2016 כתוצאה מהיוזמה המשותפת בין משרד החברות בבעלות המדינה, Himbara (Bank Mandiri, BNI, BRI ו-BTN), ו- PT Telkom Indonesia (Persero) Tbk. בשנת 2019, PT Danareksa (Persero), שהפכה ל-Holding Danareksa, הפכה לבעלת מניות הרוב ב-Jalin.
כחברה המספקת שירות משולב עבור מערכות תשלומים המודרניות מבוססות טכנולוגיה, Jalin מנהלת את שירותי רשת המיתוג LINK ומחזיקה בנתח השוק הגדול ביותר בקטגוריית החלפת כרטיסי חיוב. Jalin, הפועלת כספקית תשתית של מערכות תשלומים (PIP), מתחילה להפוך למאפשרת דיגיטלית המחברת את הקהילה עם אקו סיסטם של חברות פיננסיות ולא פיננסיות, בהתאם לתוכניתה להפוך ל-"לכביש המהיר של שוק הדיגיטל הלאומי".
השירותים והמוצרים העיקריים של Jalin מתמקדים בדיגיטציה של מוצרים בנקאיים, שירותי מיתוג (סליקה של כרטיסי כספומט, כרטיסי חיוב, GPN וקוד תגובה מהיר תקן אינדונזי (QRIS)), וכספומטים וירטואליים.
נכון לעכשיו, ל- Jalin יש יותר מ -60 חברים מתעשיות הבנקאות והפינטק באינדונזיה. היא גם חברה באיגוד מערכות התשלומים של אינדונזיה (ASPI) ובעלת מניות של PT Penyelesaian Transaksi Elektronik Nasional (PT PTEN) הפועל כמוסד שירותים עבור GPN.
הצהרות צופות פני עתיד:
הודעה זו לעיתונות עשויה להכיל הצהרות צופות פני עתיד כמשמעותן בחוק הרפורמה בליטיגציה פרטית בניירות ערך משנת 1995. המילים "להאמין", "לצפות", "לצפות", "פרויקט", "יעדים", "אופטימי", "בטוח כי", "להמשיך", "לנבא", "להתכוון", "מטרה", "רצון" או ביטויים דומים נועדו לזהות הצהרות צופות פני עתיד. כל ההצהרות שאינן הצהרות של עובדות היסטוריות הן הצהרות שעשויות להיחשב כהצהרות צופות פני עתיד. הצהרות צופות פני עתיד אלה, כולל, אך לא רק, הצהרות בנוגע ל- DigiAsia ולפעילות החברה, ביצועיה הפיננסיים ומצבה מבוססות על ציפיות, אמונות והנחות נוכחיות הכפופות לשינוי בכל עת. DigiAsia מזהירה כי הצהרות אלה מטבען כרוכות בסיכונים ואי ודאויות, והתוצאות בפועל עשויות להשתנות באופן מהותי בהתאם למגוון גורמים חשובים כגון תקנות ממשלתיות ובורסה, תחרות, תנאים פוליטיים, כלכליים וחברתיים ברחבי העולם, כולל אלה שנדונו בטופס 20-F של DigiAsia תחת הכותרות "גורמי סיכון", "דיון וניתוח של ההנהלה במצב הכספי ותוצאות הפעילות" ו"סקירה עסקית" וכן דו"חות אחרים המוגשים לרשות ניירות ערך מעת לעת. כל ההצהרות הצופות פני עתיד ישימות רק החל מהתאריך שבו הן נעשות ו- DigiAsia מתנערת במפורש מכל מחויבות לשמור או לעדכן את המידע צופה פני העתיד, בין אם מהסוג הכלול בהודעה זו או אחרת, בעתיד.
למידע נוסף וליצירת קשר:
איש קשר עם חברת DigiAsia:
Chief Financial Officer and Chief Strategy Officer
646-480-0142
פניות משקיעים
MZ North America
Email: [email protected]
לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769
|