NielsenIQ ‏(NIQ) משחררת את העוצמה הגלומה בחוויית משתמשים מחוברים באמצעות Consumer Panel ונתוני קמעונאות מדידים שמשולבים בפלטפורמה NIQ Discover

דרוג:

NielsenIQ ‏(NIQ) משחררת את העוצמה הגלומה בחוויית משתמשים מחוברים באמצעות Consumer Panel ונתוני קמעונאות מדידים שמשולבים בפלטפורמה NIQ Discover

*חוויית פלטפורמה עורפית וקדמית משולבת ומבוססת ענן ב-NIO Discover מעניקה חוויית משתמשים חלקה בעת שימוש בנתוני קמעונאות מדידים ובנתוני Consumer Panel

*נתונים איכותיים מתעוררים לחיים ב- Consumer Panelהודות לטכנולוגיה לפי דרישה שמופעלת כעת בכל 23 השווקים בפאנלים של NIQ בצפון אמריקה, אירופה, אסיה, האוקיינוס השקט, דרום אפריקה ואמריקה הלטינית

*פלטפורמה מודרנית שמאפשרת הרחבה מהותית של גודל הדגימה – NIQ להרחבת גודלי הדגימות בשיעור של פי 250,000 לגבי שווקים בצפון אמריקה, מערב אירופה והאוקיינוס השקט

שיקגו, 10 ביולי 2024, (Business Wire):

NielsenIQ(NIQ) הכריזה היום על ההשקה של חוויית משתמשים משולבת עבור לקוחות גלובליים של Consumer Panel. חוויה זו מעניקה תצוגה מלאה של נתוני קמעונאות מדידים ומעוררת לחיים נתוני Consumer Panel – הכול בפלטפורמה אחת: NIQ Discover. הודות למיקוד בשיפור חוויית הלקוחות, הפלטפורמה Discover ממנפת ארכיטקטורה חדשה ומבוססת ענן ומנוע צבירה כדי להעניק נגישות מהירה יותר לנתונים וגמישות רבה יותר למשתמשים.

הפלטפורמה NIQ של Discover עבור Consumer Panel מיועדת לשנות את נוף התובנות עבור הצרכנים. הודות למודלי ניתוח נתונים מתקדמים ויכולות של הפעלה רצופה, NIQ מובילה את הדרך בכל האמור בתובנות מעשיות. לקוחות יכולים כעת ליהנות ממשק מודרני ואינטואיטיבי שמשפר את איכות האינטראקציה עם הפלטפורמה ומעניק אפשרויות אינסופיות לניתוח דפוסי ההתנהגות של צרכנים כדי לקדם צמיחה. "NIQ ביצעה במהלך השנה האחרונה השקעות ניכרות ביכולות הגלובליות של Consumer Panel, כמו גם בשיפור הביצועים, האיכות והשימושיות של תובנות מונחות נתונים. ההשקה של הפלטפורמה המודרנית ומבוססת הענן היא אחת ממספר שיפורים שאנחנו מוסיפים להצעה הגלובלית של Consumer Panel. לקוחות יכולים כעת לקבל גישה ללוח נתונים ולנתוני קמעונאות מדידים ואף ליהנות מחוויית שימוש מחוברת", אמר כריס יואינג, נשיא שירותי Global Consumer Panel ב-NIO.

היתרונות המרכזיים של הפלטפורמה NIQ Discover עבור Consumer Panel כוללות:

*חוויית שימוש משופרת: תובנות לפי דרישה אפשריות הודות לחוויית תצוגה חזותית אינטואיטיבית ועוצמתית, לצד נתוני קמעונאות מדידים, כדי לאפשר זרימה מונחית וחלקה שחוצה ערכות נתונים.

*גמישות: לקוחות יכולים ליצור ניתוח נתונים משלהם, לקבל תוצאות בזמן אמת ולהיחשף לעולם שלם של אפשרויות בהקשר של קבוצות צרכנים שונות, עובדות, מוצרים, קמעונאים, אזורים גיאוגרפיים, תקופות זמן וקבוצות דמוגרפיות.

*נתונים לפי דרישה: גישה למודלי ניתוח מתקדמים שמאפשרים ללקוחות ליהנות מחוויית ניתוח נתונים חלקה תוך מספר שניות. לקוחות יכולים כעת לקבל גישה למדדי ביצועים מרכזיים (KPI), כגון חדירה, בנוסף למודלי ניתוח מתקדמים יותר, כגון סופר מעבר של לקוחות (Super Shifting), דירוג פריטים מרכזיים, מיטוב מגוון המוצרים וכן ניסוי וחזרה של היצע המוצרים (Portfolio Trial and Repeat)

*תובנות מבוססות בינה מלאכותית באמצעות הכלי Ask Arthur של NIQ: פאנל הצרכן בפלטפורמה NIQ Discover מאפשרת למשתמשים למנף את הכלי Ask Arthur של NIQ, כלי חדשני ופורץ דרך המבוסס על בינה מלאכותית, כדי לקבל עזרה בעת ביצוע חיפוש גלובלי, על מנת לפשט את ניתוח הנתונים וכדי לקדם תהליך קבלת החלטות מודעות.

השירותים  Consumer Panel Services‏(CPS) של NIQ מעניקים את התצוגה המלאה והברורה ביותר של מצב הצרכנים היום ב-23 שווקים. חלק מהשיפורים ש-NIQ הוסיפה ל- Consumer Panelכוללים:

*הרחבת גודל הדגימות של הפאנל באופן גולבי, עם כיסוי וייצוג רחב יותר בצפון אמריקה, מערב אירופה והאוקיינוס השקט.

*הנתונים הטובים ביותר: מתן תצוגה מלאה של דפוסי התנהגות הצרכנים בערוצים קמעונאיים ומותגים שונים, לרבות איכות לוח וכיסוי של נהלי התעשייה.

*יכולת ניתוח נתונים משופרת באמצעות מומחי צרכנות מובילים בתעשייה שמעוררים לחיים תובנות רבות עוצמה, חיבור בין נתוני קמעונאות מדידים, Consumer Panel והצעות אחרות של NIQ כדי לקדם צמיחה בקרב CPG ולקוחות קמעונאיים.

NIQ Discover עבור   CPSמספקת חוויית משתמשים ללא תחרות ומעניקה אי האיכות הטובה ביותר, הכיסוי הרחב ביותר ויכולת ניתוח הנתונים המתקדמת ביותר – הכל בפלטפורמה אחת. היא מגדירה מחדש את הדרך שבה לקוחות יכולים לרתום את העוצמה הגלומה בניתוח הנתונים של NID ולספק תובנות ברמה חדשה לגמרי.

אודות NIQ

NielsenIQ (NIQ) היא חברה מובילה ברמה עולמית בתחום הבינה הצרכנית. היא מספקת ללקוחותיה הבנה מלאה לגבי דפוסי ההתנהגות של צרכנים בעת ביצוע רכישות ואף חושפת דרכים חדשות שמאפשרות צמיחה. NIQ התאחדה עם GfK בשנת 2023 כדי לשלב בין שתי חברות מובילות בתעשייה שנהנות מגישה גלובלית ללא תחרות. היום, NIQ פועלת ביותר מ-95 מדינות ברחבי העולם שאחראיות על 97% מכלל התוצר הלאומי הגולמי (GDP). הודות לקריאה הוליסטית של ענף הקמעונאות והתובנות המקיפות ביותר בשוק לגבי צרכנים – המסופקות בשילוב עם ניתוח נתונים מתקדם בפלטפורמה המובילה מסוגה – NIQ מספקת את הפתרון Full View™.

אנשי קשר

[email protected]

מקור: NielsenIQ

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

 

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769


© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים