דרוג:
קבוצת Apparel מכריזה על שיא חדש: פותחת 350 חנויות חדשות ב-GCC ובהודו, יצרה 15 שותפויות מותג גלובליות אסטרטגיות ב-2023
קבוצת Apparel מכריזה על שיא חדש: פותחת 350 חנויות חדשות ב-GCC ובהודו, יצרה 15 שותפויות מותג גלובליות אסטרטגיות ב-2023
דובאי, איחוד האמירויות הערביות, 8 בינואר 2024 (GLOBE NEWSWIRE):
Apparel Group, המציינת שנה של צמיחה חסרת תקדים ויוזמות פורצות דרך, ניצבת בפסגת החדשנות הקמעונאית וההתרחבות הגלובלית בשנת 2023. קונגלומרט קמעונאות האופנה והלייף סטייל שבסיסו בדובאי חוגג שנה יוצאת דופן, ומשיקה בהצלחה 350 חנויות חדשות במיקומים בינלאומיים שונים, ובכך מחזקת את נוכחותה בנוף הקמעונאי העולמי. התרחבות זו היא עדות לאסטרטגיית הצמיחה הדינמית של קבוצתApparel ולמחויבות לספק חוויות קנייה חסרות תקדים ברחבי העולם.
התרחבות ושותפויות מותג אסטרטגיות:
בנוסף להתרחבותה המרשימה, קבוצתApparel יצרה בריתות אסטרטגיות עם מותגים בעלי פרופיל גבוה, והרחיבה משמעותית את הפורטפוליו המגוון שלה. שותפויות חדשות בולטות כוללות שמות ידועים כגון Forest Essentials, Allo Beirut, Asics, Babies & More, BCBGMAXAZRIA, BEN SHERMAN, BRUNOMAGLI, CLARKS, DAISO Japan, FLO, Firehouse Subs, Forever New, Martha Stewart, Project Chaiwala ו-Sur La Table. שיתופי פעולה אלה מדגימים את הגישה הדינמית של קבוצת Apparel להציע מגוון עשיר של חוויות קמעונאיות לצרכנים ברחבי העולם.
קיימות ואחריות חברתית בשנת 2023: מחויבות קבוצת Apparel
בשנת 2023 חיזקה קבוצתApparel את מחויבותה לאחריות סביבתית וחברתית. החברה עסקה באופן בולט בהסדרי מימון לטווח ארוך הקשורים ל-ESG עם Emirates Islamic ו-Emirates NBD, תוך שילוב יעדי קיימות באסטרטגיה הפיננסית שלה. מהלך זה משקף את המסירות המתמשכת של קבוצת Apparel לממשל אחראי ואחריות סביבתית. בנוסף, מאמצי הקבוצה בפרקטיקות בנות קיימא ואחריות חברתית תאגידית זכו להכרה בפרסים יוקרתיים, המדגישים את מנהיגותה ביישום יוזמות קיימות יעילות ומשפיעות.
בהתייחסו לשנה טרנספורמטיבית זו, ניראג' טקצ'נדאני, מנכ"ל קבוצת Apparel , אמר: "המסע שלנו במהלך 2023 קבע אמת מידה חדשה בענף הקמעונאות. עם כל חנות שפתחנו וכל שותפות שיצרנו, לא רק התרחבנו; הגדרנו מחדש מה זה אומר להיות מובילים בקמעונאות גלובלית. במבט לעבר 2024, המיקוד שלנו נשאר איתן בהנעת חדשנות, טיפוח שיטות בנות קיימא ואספקת ערך יוצא דופן ללקוחותינו. ב-Apparel Group, אנחנו לא רק עומדים בקצב של הנוף הקמעונאי המתפתח; אנחנו מעצבים אותה באופן פעיל, מוכנים לכבוש אופקים חדשים ולהגדיר מחדש את המצוינות הקמעונאית".
מתכוננים לדינמיקה 2024:
כאשר קבוצת Apparelמסתכלת אל העתיד, היא ממוצבת היטב להמשך צמיחה וחדשנות. הדגש על התמקדות בלקוח, גיוון השוק ואימוץ הזדמנויות חדשות יתדלקו את הצלחתה והשפעתה המתמשכת במגזר הקמעונאי.
למידע נוסף על המסע החדשני של קבוצת Apparelועל יוזמות עתידיות, בקרו באתר האינטרנט שלהם בכתובת https://apparelglobal.com/en/
אודות Apparel Group LLC
קבוצת Apparel היא קונגלומרט קמעונאי עולמי של אופנה ולייף סטייל השוכן בצומת הדרכים של הכלכלה המודרנית - דובאי, איחוד האמירויות הערביות. כיום, קבוצת Apparel משרתת אלפי קונים להוטים באמצעות יותר מ- 2100 חנויות קמעונאיות ובלמעלה מ-85 מותגים בכל הפלטפורמות תוך העסקת מעל 20,000 צוותים רב-תרבותיים.
קבוצת Apparel חצבה את נוכחותה החזקה ב- GCC והרחיבה שערים משגשגים לשוק בהודו, דרום אפריקה, סינגפור, אינדונזיה, תאילנד, מלזיה, פקיסטן ומצרים.
בנוסף, קיימות אסטרטגיות ברורות לכניסה לשווקים מתעוררים כמו הונגריה והפיליפינים.
קבוצתApparel יצרה חוויה רב-ערוצית, ומפעילה מותגים שמקורם בארה"ב, קנדה, אירופה, אוסטרליה ואסיה. המותגים כוללים שמות מובילים בתחום האופנה, ההנעלה וסגנון החיים כמו טומי הילפיגר, צ'ארלס וקית', סקצ'רס, אלדו, ניין ווסט, אירופוסטל, Jamie’s Italian, טים הורטונס, Cold Stone Creamery, Inglot ו- Rituals.
קבוצת Apparel חייבת את הצמיחה המדהימה שלה לחזון ולהכוונה של המייסדת והיו"ר הדינמית שלה, סימה גנוואני ווד, שלקחה את החברה מחיל אל חיל מאז הקמתה בשני העשורים האחרונים.
למידע נוסף וליצירת קשר:
תמונת יח"צ המצורפת להודעה לעיתונות זו זמינה בכתובת:
https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/e9974e0a-c216-4b19-bf54-8bb27f22569d
לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769 |