דרוג:
NIQ חושפת את NIQ Labs במטרה לקדם חדשנות ולטפח כישרונות מובילים בענף
מנהל המוצר הראשי, טרוי טרינגן, יעמוד בראש NIQ Labs, שתקדם חדשנות לרוחב ענף ה-CPG
NIQ מאיצה את החדשנות לקראת השקת ‘NIQ Ask Arthur’, המבוסס על GenAI, בשנת 2024
שיקגו, 14 בדצמבר 2023,BUSINESS WIRE) ) :
NIQ, ספקית מובילה של פתרונות בתחום הנתונים והניתוח, נרגשת להכריז על הקמת NIQ Labs, יוזמה פורצת דרך שמיועדת לרתום את העוצמה הקולקטיבית של כישרונות ויכולות מובילים, שהושגו דרך תהליכים אסטרטגיים של מיזוג ורכישה. NIQ Labs, שמוגדרת כמוקד של חדשנות במסגרת מחויבותה של NIQ לקדם צמיחה בת קיימא דרך השקעות משפרות ביצועים, צפויה לעצב את העתיד של מוצרים ופתרונות מקוריים שמיועדים להתמודד עם אתגרי התעשייה. במהלך השנתיים האחרונות, NIQ השקיעה יותר מ-1 מיליארד דולר בתפעול השקעות בנתונים ויכולות חדשים, במטרה ליצור תמונה מלאה Full View™)) של התנהגות הקניות של הצרכנים, וזאת מתוך שאיפה לפתור בעיות של לקוחות ולחשוף נתיבי צמיחה חדשים. בשילוב עם ההשקעות, NIQ Labs ממנפת מערך נרחב של נכסי נתונים, תוך שימוש בכלים אינטואיטיביים של מודיעין עסקי, אשר מספקים תובנות שוק מעמיקות ויכולות ניתוח פרדיקטיביות, שמונעות על ידי בינה מלאכותית גנרטיבית (GenAI) ומדע נתונים סמכותי.
עם השקתה של NIQ Labs, החברה גאה להכריז על הכלי החדש הראשון, 'NIQ Ask Arthur', כלי מהפכני מבוסס בינה מלאכותית גנרטיבית, אשר עתיד להיות משולב בפלטפורמת Discover. פתרון פורץ דרך זה מעצים את המשתמשים באמצעות חיפוש גלובלי והמלצות מותאמות אישית בסיוע AI, אשר מבוססים על KPIs ועל יכולות ניתוח שפעילות תמיד. 'NIQ Ask Arthur', שמספק תובנות מבוססות בינה מלאכותית במסגרת דוחות, מפשט את הפרשנות של נתונים מורכבים ומקל על קבלת החלטות מושכלות. יכולות ה-AI לשיחה של הכלי מאפשרות חקירות מעמיקות יותר, מנחות את המשתמשים בין ערכות נתונים גדולות ומספקות תובנות שמאפשרות נקיטת פעולה. 'NIQ Ask Arthur' צפוי לשנות את כללי המשחק, תוך עיצוב מחדש של תהליכי קבלת החלטות מונעי נתונים והענקת משנה תוקף למחויבותה של NIQ לספק פתרונות אנליטיים מתקדמים ולקדם את התעשייה לקראת הצלחה בסביבה הדינמית של ימינו. דרך יצירתה של NIQ Labs, 'NIQ Ask Arthur' מבטיח את בטיחות הנתונים וממנף את המודלים והכלים המיטביים שזמינים בסביבה טכנולוגית זו, שמתפתחת במהירות.
"ההשקה של 'NIQ Ask Arthur' מהווה אבן דרך משמעותית עבור NIQ Labs ופלטפורמת Discover. כלי מתקדם זה, שמונע באמצעות GenAI, מחולל מהפכה בכל הנוגע לחדשנות ולחקר הנתונים ומספק למשתמשים יכולות של חיפוש גלובלי והמלצות מותאמות אישית מונעות AI, אשר מגדירות מחדש את האופן שבו מתבצע מינוף התובנות", אומר טרוי טרינגן, מנהל מוצר ראשי, NIQ. "'NIQ Ask Arthur' מייצג זינוק קדימה בכל הנוגע למחויבותנו לספק פתרונות ניתוח מובילים, תוך פישוט נתונים מורכבים והעצמת מקבלי ההחלטות באמצעות תובנות שמאפשרות נקיטת פעולה. מדובר ביותר מאשר כלי; זהו פתרון שישנה את כללי המשחק ויעצב את העתיד של קבלת ההחלטות מונעת הנתונים, תוך הדגשת מחויבותה של NIQ לחדשנות בסביבה העסקית הדינמית של ימינו".
שורשיה של NIQ Labs טמונים בהכרה, כי כל רכישה אוצרת בחובה שלל משאבים ייעודיים וטכניים. על מנת לרתום את היכולות של שותפי NIQ ולמקסם את ערך הלקוח, NIQ תגבש מאגר מרשים של ~400 מהנדסים, מדעני נתונים וטכנאים, אשר מחזיקים במיומנויות ייחודיות וספציפיות. מערך מוכשר זה ישמש כמנוע החדשנות הייעודי של NIQ, שיתמקד במתן מענה לאתגרים פנימיים, אתגרים המאפיינים את הענף וכן אתגרים של לקוחות, וזאת דרך פתרונות טכנולוגיים מתקדמים. הם יעבדו לצד ~3000 מהנדסים ו-~700 מדעני נתונים אשר לוקחים חלק בפעילות העסקית הרחבה של NIQ.
"NIQ Labs, אשר מונעת על ידי רוח יזמית יעילה, שואפת למנף את הבינה המלאכותית והטכנולוגיות המתפתחות", אומר ג'ים פק, מנכ"ל NIQ. "המטרה העיקרית שלנו היא לטפח חדשנות מדרגית במסגרת האקוסיסטם של NIQ. חלק בלתי נפרד ממשימה זו היא המחויבות למשילות נתונים. על ידי מתן עדיפות לתקינות ואבטחה של נתונים, אנו מבטיחים בסיס אמין עבור השימוש בבינה המלאכותית, לצד חדשנות חסרת תקדים בענף. הגישה התפורה במיוחד שלנו מעצימה את הארגונים לקבל החלטות מושכלות, להבטיח את עקביות הנתונים ולהגן על האינטרסים של בעלי העניין. הודות לפתרונות של NIQ, העסקים חווים פחות מקרים של חוסר עקביות, לצד שגיאות ממוזערות וערך נתונים משופר. המחויבות שלנו לתהליכים שקופים ולתיאום חסכוני מאפשרת ללקוחות לשגשג בעולם מונע נתונים, תוך קידום חדשנות וצמיחה".
הצוות המוביל של NIQ Labs, שבראשו טרוי טריאנגן, זכה לחיזוק על ידי המומחיות של קסבייה פייקון, מארק פלין, ג'ון פורסה, המייסד השותף של Data Impact לודוביק גאלן, דיינה ג'יימס, דניס מאדורה ומייסד ומנכ"ל Foxintelligence אדוארד נאטי. ערכת המיומנויות המגוונת והעשירה שלהם היא הכוח שמניע את NIQ Labs לעבר עידן של הישגים פורצי דרך. צוות דינמי זה מתחייב לגישה של ייעוץ חדשני, תוך התבססות על חמישה עקרונות יסוד:
*בינה מלאכותית גנרטיבית (GenAI): עיקרון ה-GenAI ממוקד באופן אסטרטגי בפריסה של טכנולוגיות מונעות בינה מלאכותית באקוסיסטם של NIQ, וזאת בתמיכה של כ-700 מדעני נתונים. השקתה של הבינה המלאכותית הגנרטיבית, אשר מתבססת על השליטה הנרחבת בת שני העשורים של NIQ בתחומי הבינה המלאכותית ולמידת המכונה, תקדם טכנולוגיות חדשניות שמיועדות להעצים יכולות קצה קדמי, אשר יניעו בתורן את הצלחת הלקוחות. בתגובה לחיפוש הלקוחות אחר סיוע חכם ומונע הקשר במהלך הניווט בין סביבות עסקיות מורכבות, עיקרון ה-GenAI של NIQ צפוי לספק פתרונות חיוניים, שינחו את הלקוחות לעבר אסטרטגיות שמאפשרות נקיטת פעולה לקראת השגת הצלחה.
*מסחר אלקטרוני גלובלי: NIQ Labs צפויה להשיק גישה מהפכנית בתחומי המדידה וניתוח הקונים בזירת המסחר האלקטרוני הגלובלי. הצוות שואף להגדיר מחדש את מתודולוגיות המדידה, תוך התמקדות בפיתוח אפליקציות צרכניות מתקדמות עבור iOS ואנדרואיד. אפליקציות אלה יספקו יותר מאשר איסוף נתונים גרידא ויאפשרו עיבוד מורכב וניתוח מעמיק במטרה לקבוע רף חסר תקדים בענף.
*שיוך מוצרים: במסגרת NIQ Labs, עיקרון קידוד המוצר מובל על ידי מומחה, אשר משתמש בניסיונו העשיר לצורך קידום חדשנות. להובלה זו שמור תפקיד מרכזי במינוף "תובנות המוצר" כאבן פינה, האחדת התצוגה הקניינית של NIQ, אשר מאפשרת מדידה רב ערוצית והפעלתה עבור המוצרים שתחת מעקב, תוך הבטחת צמיחה מתמשכת.
*מדיית קמעונאות/קמעונאות אלקטרונית (eRetail): היוזמה בעלת החזון של NIQ Labs משלבת טכנולוגיה מתקדמת ותובנות אסטרטגיות, בשאיפה להגדיר מחדש את הסביבה הקמעונאית. עמדת הובלה זו מבטיחה מעורבות חסרת תקדים של צרכנים, תוך שהיא מספקת למותגים דרכים חדשניות של חיבור לקהל שלהם. עיקרון המדיה הקמעונאית טומן בחובו את היכולת להגדיר סטנדרטים חדשים בזירת הפרסום, על ידי שימוש באסטרטגיות מונעות נתונים, לנראות מותגים משמעותית ותוצאות ממוקדות לקוח.
*תובנות פרדיקטיביות: NIQ Labs משפרת את הפתרונות וכלי הניתוח שלה דרך השילוב של יכולות AI בכפוף להנחיה אסטרטגית. יוזמה זו שואפת למנף את ה-GenAI כדי לחולל מהפכה בתחום סקרי הצרכנים, להציג יכולות ניתוח חדשניות ולהשתמש במודיעין שמקורו במאגרי נתונים עצומים, כשכל אלה צפויים למצב את NIQ בחזית החדשנות והנצילות בכל הנוגע לתובנות פרדיקטיביות.
דרך השימוש החדשני שהיא עושה בבינה מלאכותית (AI) ובלמידת מכונה (ML), NIQ מעצימה לקוחות מתחומי הקמעונאות והייצור ביותר מ-90 מדינות ומשפיעה על יותר מ-1.4 מיליון חנויות, תוך טיפול בטריליוני רשומות ובמטרה לקדם תובנות שמאפשרות נקיטת פעולה. היעילות והזריזות של החברה, כמו גם אסטרטגיות הפריסה המהירות שלה, אפשרו התקדמות טכנולוגיות מרשימות. במהלך השנה האחרונה, פלטפורמת Discover של NIQ חוותה צמיחה יוצאת דופן, ועלתה מסך של 2,500 משתמשים בינואר 2023 לסך מרשים של 40,000 משתמשים ב-71 מדיניות בהווה. נתון זה ממחיש את ההיקף האדיר של ההתרחבות הטכנולוגית של NIQ. היכולת לפרוס טכנולוגיות במהירות, לשפר את מעורבות המשתמש ולגבש נוכחות גלובלית משקפת את הזריזות והחדשנות של NIQ, שהנן חסרות תקדים בענף הטכנולוגיה. חידושים אלה מקדמים תובנות מואצות לרוחב מגוון ענפים, ערוצים ומוצרים ומקצרים את משך הזמן הנדרש להפקת תובנות בקנה מידה חסר תקדים, לטובת השגת התמונה המלאה (Full View™).
למידע נוסף אודות NIQ Labs ועבודתה פורצת הדרך, בקרו ב-NIQ’s AI Hub.
אודות NIQ
NIQ היא החברה המובילה בעולם למודיעין צרכנים, והיא מקנה הבנה מלאה של דפוסי התנהגות הרכישה של צרכנים תוך חשיפת מסלולי צמיחה חדשים. בשנת 2023 NIQ חברה ל-GfK, וביחד מביאים שני מובילי תעשייה אלה הישג-יד גלובלי ללא תחרות. NIQ מציגה את התמונה השלמה, Full View™, עם קריאה קמעונאית הוליסטית ותובנות הצרכן המקיפות ביותר - הנמסרות עם אנליטיקה מתקדמת באמצעות פלטפורמות חדשניות.
NIQ היא חברת פורטפוליו של Advent International, עם פעילות ביותר מ-100 שווקים וכיסוי של יותר מ-90% מאוכלוסיית העולם. למידע נוסף, בקרו בכתובת NIQ.com.
אנשי קשר
מדיה
מקור: NIQ
תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.
*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire
לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769 |