Getmyboat עוזרת לעסקי שיט לגדול עם מאפיין הזמנה ישירה עוצמתי

דרוג:

Getmyboat עוזרת לעסקי שיט לגדול עם מאפיין הזמנה ישירה עוצמתי

פלטפורמת השכרת הסירות המובילה בעולם משיקה פתרון חדש לעסקי שכר לייעול תשלומים ותזמון עבור עמלת 1.5% בלבד

Getmyboat משיקה מאפיין הזמנה ישירה

פלטפורמת השכרת הסירות המובילה בעולם משיקה פתרון חדש לעסקי שכר לייעול תשלומים ותזמון עבור עמלת 1.5% בלבד

מנלו פארק, קליפורניה, 14 בדצמבר 2023 (GLOBE NEWSWIRE):

Getmyboat, פלטפורמת ההזמנות המובילה בעולם להשכרת יאכטות וסירות, נרגשת להכריז על השקת מאפיין ההזמנה הישירה שלה.

תוך התייעצות עם שותפים של עסקי שיט בכל הגדלים, Getmyboat גילתה כי בעלים רבים חלקו מאבקים בניהול הזמנות ממקורות מחוץ לפלטפורמה, כולל בעיות עיבוד תשלומים כמו הונאות והכחשות עסקה, ניהול תביעות, עמלות עבור קבלת תשלומי אשראי, תזמון, תקשורת עם שוכרים ועוד שהובילו לכאבי ראש ארגוניים. כדי להתמודד עם אתגרים אלה, Getmyboat מתמקדת בבניית פתרון תוכנה מקיף שתוכנן במיוחד עבור השכרת סירות, השכרת יאכטות וחברות סיורי סירות, והיא מציגה כל הזמן דרכים חדשות לבעלים לנהל את כל העסק שלהם. השקת מאפיין הזמנה ישירה באפליקציית Getmyboat היא צעד ראשון משמעותי בייעול ניהול ההזמנות, והכל תמורת עמלת 1.5% בלבד, שזה בין התעריפים הנמוכים ביותר בענף. בין אם דרך אתרי האינטרנט שלהם, בדוא"ל, בפייסבוק, בשיחות טלפון או באופן אישי – בעלי Getmyboat יכולים כעת לקחת את כל הלידים ולהפוך אותם בצורה חלקה להזמנות מה שמקל עליהם ועל הלקוחות שלהם.

היתרונות העיקריים של ההזמנה הישירה של Getmyboat

ניהול מאוחד: בעלי סירות יכולים כעת לאחד את כל ההזמנות, ללא קשר למקור, לפלטפורמה מקיפה אחת, ולבטל את הצורך בפתרונות תוכנה ולוחות שנה מרובים.

הצעות ועיבוד תשלומים פשוטים יותר: בכמה שלבים פשוטים, הבעלים יכולים לשלוח הצעות, לגבות תשלומים באופן מאובטח כולל כרטיסי אשראי ולסנכרן הזמנות באופן אוטומטי עם לוח השנה הכולל שלהם, מה שמבטיח תהליך עסקה ללא טרחה הן עבור הבעלים והן עבור השוכר.

הגנה מפני הונאות ויישוב מחלוקות: מאפיין הזמנה ישירה נהנית מהתוכנה החזקה של Getmyboat, המספקת לבעלים הגנה מפני הונאות, ניהול תהליכי תביעות ויישוב סכסוכים יעיל בכל העסקאות.

עלות נמוכה: עסקי שייט משלמים רק עמלה של 1.5% לכל עסקה כדי להשתמש בשירות. זה לא רק מכסה את עמלות כרטיס האשראי, אלא כולל את כל תכונות האינטגרציה האחרות לעיל.

פרנק די, בעל צי במיאמי, הביע את התלהבותו ואמר: "אני ממש נרגש להשתמש בתכונה החדשה הזו. כעת, אוכל לראות הכל במקום אחד, לתקשר עם הלקוחות שלי בפלטפורמה אחת, ולגבות תשלומים בפשטות. ואני אדע איפה כל הסירות שלי אמורות להיות, לא משנה מאיפה הלקוח הגיע במקור".

בריאן פטרו, נשיא Getmyboat, שיתף: "אנחנו נרגשים להביא את Direct Booking לשותפים שלנו. אנחנו יודעים שיש להם עבודה קשה מאוד בצד הלוגיסטי של העסק, ואנחנו יכולים לקחת את מה שבנינו ולהרחיב אותו לכולם כדי לעזור לעסקים שלהם לגדול".

בעלי Getmyboat יכולים להתחיל בקלות על ידי פתיחת האפליקציה או האתר, ניווט לתיבת הדואר הנכנס שלהם ולחיצה על האפשרות "הוסף הזמנה ישירה". משם, הם יכולים להזין פרטי לקוחות ונסיעות, ולייעל את תהליכי הניהול שלהם ישירות בחשבון Getmyboat שלהם.

כמקור המוביל של לקוחות לעסקי שייט ברחבי העולם, Getmyboat ממשיכה לחדש כדי להתמודד עם האתגרים העומדים בפני הבעלים בניהול העסק שלהם על פני פלטפורמות שונות והיא נמצאת במשימה לספק את כלי הצמיחה הטובים ביותר בתעשייה.

תמונת יח"צ הנלווית להודעה זו זמינה בכתובת:

 https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/d68cd4be-e68b-45b8-8caa-b31733c18679

למידע נוסף אנא צרו קשר עם:

 

Val Streif

Getmyboat

[email protected]

+1 612-298-2535

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire

 

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769


© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים