דרוג:
שלום רב לכולם, היום אנחנו בצוות בית ההפקות רוצים לדבר איתכם על נושא כואב ואמיתי שמדיר שינה מעיני מנהלי שיווק בכל העולם כולו, כאשר הנושא הוא איך לתכנן בדיוק אירוע עסקי לחברה. הנה כמה טיפים מעולים על איך ניתן לעשות את זה בצורה נכונה:
1. לעולם לא לתכנן אירוע עסקי לבד- נכון שלפעמים יש סיכון אמיתי בנושא הזה, שיקולי תקציב, איך בכלל ניתן להכניס את כל הדברים שצריך לצורך האירוע לתוך התקציב שמקבלים מתוך ההנהלה.
תמיד קיים החישוב הזה שאם מורידים את העלויות של חברת הפקת אירועים עסקיים שבדרך כלל עובדים איתה, עלויות האירוע מצטמצמות משמעותית. וזה באמת נכון. העניין הוא שרק בעזרת חברה מעולה שיודעת לעשות את העבודה הזו של הפקת אירועים לעסקים מצליחים להביא תועלת אמיתית לעסק ולארגן מסיבה שבאמת עומדת בסטנדרטים מקצועים.
2. איך עוזר לך מפיק אירועים- נכון שברגע שמורידים את העמלה של המפיק, עלויות האירוע יורדות משמעותית, אך עדיין ניתן להבין את הדברים הבאים:
מפיק אירועים בדרך כלל חוסך כסף ולא מבזבז כסף, למה? המפיקים מארגנים המון אירועים, הרי זה מה שהם עושים. התוצאה היא שהם יודעים להגיע לכל בעלי המקצוע שאתם צריכים ולהפיק מזה את העלויות הכי נמוכות. פשוט כי הם מתנהלים מולם כל הזמן ויכולים לבקש הנחות ומחירים יותר נמוכים, ככה בדיוק עובד התחום של הפקת אירועים.
3. לוקיישן- ניתן להגיד שבתחום הנדל"ן בדיוק כמו בהפקת אירועים- הלוקיישן הוא זה שקובע את הכול. למה? בעיקר בגלל שכולנו בתור יהודים ישראלים הולכים להרבה מאוד אירועים של חברים, משפחה ומי רק לא.
התוצאה היא שקשה מאוד להרשים אותנו באירועים. באירועים עסקיים של מקום העבודה זה חשוב מאוד להרשים את העובדים, אחרת הם בכלל לא טורחים להגיע לאירוע. הסיבה בדרך כלל היא שהם כבר שבעים מכל האירועים שהם הולכים אליהם בחיים הפרטים שלהם ואין להם כוח ללכת לעוד אירועים של העבודה שלהם.
הדרך להרשים את העובדים היא בדרך כלל יכולה לעבור דרך לוקיישן מגניב. אנחנו לא מדברים על יקר דווקא אלא על מגניב. משהו מיוחד שהם עדיין לא ראו עדיין, משהו עם טוויסט מיוחד קצת. הכוונה היא לחדש להם ולא לתת להם עוד מאותו דבר.
4. להביא כיבוד אמיתי ולא כיבוד כאילו- במיוחד עובדים שגם ככה אין להם שום חשק להגיע לאירועים של העבודה. אז שתדעו לכם שעובדים ממש נפגעים כאשר מביאים להם בורסים לא טריים וקרואסונים מאתמול. הם מרגישים שזה צורה של זלזול. אסור לעשות את זה בכל לשון של איסור
הכותב הוא מנכ"ל בית הפקות- חברה המתמחה בהפקת אירועים עסקיים |