שישה עשורים של מחויבות: מרי קיי מפרסמת דו"ח עומק על התחומים הקריטיים של הקיימות

דרוג:

שישה עשורים של מחויבות: מרי קיי מפרסמת דו"ח עומק על התחומים הקריטיים של הקיימות

 

"הדו"ח המיוחד לקיימות 2023" מדגיש את השפעתו של מותג היופי הגלובלי על הקיימות במשך 60 שנה בהקשר עם הפן הסביבתי, החברתי והכלכלי

דאלאס, 1 בנובמבר 2023, (BUSINESS WIRE):

Mary Kay Inc., שמקדמת את תפיסת הקיימות התאגידית בכל רחבי העולם, פרסמה את "הדו"ח המיוחד לקיימות לשנת 2023", ששם דגש על מחויבותו הבלתי מתפשרת של המותג להעשרת חייהן של נשים ולהבטחת עתיד בר קיימא עבור כולנו. בעת שמותג היופי האייקוני מציין 60 שנות פעילות, Mary Kay גאה על היותה חלק מקואליציה גלובלית, שלה שותפים בעלי עניין מרכזיים, ועל תמיכתה ביעדי הפיתוח בר הקיימא של האומות המאוחדות, שמיועדים לאפשר התקדמות בתחומים הקריטיים של קיימות סביבתית, חברתית וכלכלית.

"קיימות היא לא רק מילה טרנדית עבורנו – היא מושרשת בעצם הווייתנו כמותג", אומרת דברה גיבינס, מנהלת תפעול ראשית ב- Mary Kay Inc.. "השנה אנחנו מציינים את הישגינו וממשיכים להתקדם בנחישות לעבר מימוש החזון שלנו. אנחנו מחויבים לאחריות רבה עוד יותר בכל ההחלטות הכלכליות, הסביבתיות והחברתיות שלנו, ולהבטיח כי המורשת של Mary Kay לא תיסוב אך ורק על העצמת נשים, אלא גם על הגנת הבית המשותף שלנו".

בעולם שמתפתח במהירות, Mary Kay ניצבת בחזית השינוי ומקדמת את החזון הנשי תוך הכרה בהשפעתv העצומה על עיצוב הכלכלה העולמית ועל קידום שינוי משמעותי בתחום הקיימות. הדוח של שנת 2023 שם דגש על יוזמות שמונעות על ידי נשים ברחבי העולם:

קיימות סביבתית

*משאב בסיסי ויקר: מים

*כוחן של הנשים בכל הנוגע לשימור

*נשים בלב המאמצים לשיקום האוקיינוסים

 

אחריות חברתית

*שינוי פני המדע ברחבי העולם

*מתן ביטוי לפוטנציאל המלא של נשים יזמיות

*ורוד ועוצמתי

*הובלת חקר הסרטן בקרב נשים

 

קיימות כלכלית

*מגוון והכללה: מקדמי מפתח של חדשנות מוצרים

*העצמת מיליוני נשים יזמיות ברחבי העולם

*חלוציות בחקר השוויון המגדרי בהקשר עם אלגוריתמים ובינה מלאכותית

 

הדו"ח מתפרסם לאחר דו"ח אודות האימפקט על הקיימות והחברה לשנת 2020-2022 אשר מתמקד בשלושת עקרונות הקיימות – כלכלה, סביבה וחברה. למידע נוסף אודות אסטרטגיית הקיימות הגלובלית של Mary Kay, לחצו כאן.

אודות Mary Kay Inc.

עכשיו, בעבר ובעתיד. מרי קיי אש הייתה אחת מהחברות הראשונות שהצליחו לפרוץ את תקרת הזכוכית. בשנת 1963 היא הקימה בטקסס את מותג החלומות שלה למוצרי יופי, במטרה אחת: להעשיר את חייהן של נשים. חלום זה פרח והפך לחברה גלובלית המעסיקה מיליוני נציגי מכירות עצמאיים ביותר מ-35 מדינות. במשך 60 שנה, ההזדמנות שמרי קיי העניקה הובילה להעצמתן של נשים באמצעות חינוך, חונכות, הסברה וחדשנות ועזרה להן להגדיר את עתידן. מרי קיי משקיעה במדע שמאחורי היופי ובייצור של מוצרים לטיפוח העור, קוסמטיקה צבעונית, תוספי תזונה ובשמים מן השורה הראשונה. מרי קיי מאמינה בחשיבות שימור כדור הארץ לדורות הבאים, בהגנה על נשים שחלו בסרטן ובנשים שחוו או חוות התעללות במשפחה, ובצורך לעודד בני נוער לממש את החלום שלהם למידע נוסף, אנא בקרו באתר marykayglobal.com, מצאו אותנו ב-Facebook, ב- Instagram וב- linkedin, ועקבו אחרינו ב-Twitter.

 

למידע נוסף:

 

Mary Kay Inc. Corporate Communications
marykay.com/newsroom
972.687.5332
או  [email protected]

גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת

https://www.businesswire.com/news/home/20231101444172/en/Six-Decades-of-Dedication-Mary-Kay-Releases-In-Depth-Report-in-Critical-Areas-of-Sustainability

 

מקור: Mary Kay Inc.

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769


© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים