הקץ להלם חשבונות של צרכנים הודות ל-CSG Bill Explainer

דרוג:

הקץ להלם חשבונות של צרכנים הודות ל-CSG Bill Explainer

הפתרון מחולל מהפכה בחוויות החיוב והלקוח, באמצעות יכולות בינה מלאכותית גנרטיבית אשר מאפשרות התאמה אישית של חוויית הלקוח בקנה מידה רחב

דנוור, 19 באוקטובר 2023, (BUSINESS WIRE):

CSG® (נאסד"ק: CSGS) מעצימה את החברות ליצור חוויות דיגיטליות בלתי נשכחות מול צרכנים ועסקים כאחד. כדי לסייע לעסקים בהשגת רמה חסרת תקדים של אמון לקוחות, CSG השיקה היום את CSG Bill Explainer, פתרון מונע בינה מלאכותית, אשר משפר את הבנת החשבונות על ידי הצרכן באמצעות הסברים אינטואיטיביים של החשבון. Bill Explainer, שמיועד ספציפית לחזות ולמנוע הלם נוכח החשבונות, רותם את עוצמתה של הבינה המלאכותית הגנרטיבית על ידי מינוף Microsoft Azure OpenAI Service לטובת התאמה אישית של תובנות הצרכנים בנוגע לחשבונות, לרוחב אלפי תרחישי חיוב מורכבים. באמצעות יכולות השפה המקוריות והקונטקסטואליות של Azure OpenAI,Bill Explainer מספק תקשורת פרואקטיבית כדי לסייע ללקוחות להבין בקלות את השינויים שחלו בחיובים שלהם, במטרה למנוע הפתעות. בשיתוף עם Microsoft, CSG מסייעת לחברות להציג באופן נרחב את המהות והסיבה שמאחורי שינויים שחלו בחשבונות וליצור חוויות מותאמות אישית, אשר מצמצמות את הבלבול בצד הלקוחות ומגבירות את הנאמנות ארוכת הטווח.

"היקפי השיחות למוקדי הפניות מרקיעים שחקים כאשר הצרכנים נתקלים בשינויים בלתי צפויים בחשבונותיהם, והדבר יכול להציב אתגרים משמעותיים בפני העסקים", אומר אריק קרסקיה, נשיא, מעורבות לקוחות, CSG. "הלם החשבונות מוביל לעלויות מוגדלות ולאי שביעות רצון של הלקוחות, וכך גורם לסיכון מוגבר של איבוד לקוחות. Bill Explainer של CSG מתמודד עם האתגר על ידי שימוש ביכולות המובילות של בינה מלאכותית גנרטיבית מבית Microsoft, לצורך חיזוי שאלות הלקוחות עוד לפני שהם הוגים אותן, ונותן מענה לחששות אלה, כדי למנוע את הצורך בפנייה לתמיכת הלקוחות".

Bill Explainer של CSG מעצים את העסקים:

*צמצום היקפי ההתקשרות למוקדי הפניות באמצעות חוויות דיגיטליות משופרות – מניעה של שיחות הקשורות בחשבונות באמצעות הודעות המועברות במועד ותובנות מונעות בינה מלאכותית ומותאמות אישית בנוגע לשינויים שחלו בחשבון הלקוח ובסיבות לשינויים אלה – ובעצם כך סיוע להעצמת הרגשות החיוביים מצד הלקוחות וצמצום העלויות של מרכזי הפניות. זמינות לרוחב כל המכשירים – מחשבים, מכשירים ניידים וטאבלטים – כך שהצרכנים נהנים מחוויה דיגיטלית חלקה, שמונעת הלם נוכח החשבונות.

*הפיכת הפעילות הקשורה בחשבונות לאוטומטית – שיפור האינטראקציות עם הלקוחות על ידי הפיכה של קליטת הנתונים וזיהוי השינויים החלים בחשבונות לאוטומטיים, לטובת תקשורת מותאמת אישית ומונעת בינה מלאכותית, אשר מגבירה את יכולת השימור ואת התשלומים המוצלחים דרך הסברים שקופים של החיוב.

*שילוב ומדרגיות בצורה מאובטחת – חיבור חלק של מערך החיוב הקיים והאחדה של ערוצי התקשורת לצורך הפחתת עלויות, תוך גיבוי על ידי יכולות פרטיות הנתונים והאבטחה שלAzure OpenAI Service.

"שילוב זה בין Microsoft לבין CSG הוא המשך טבעי של הקשרים העמוקים הקיימים בינינו, שמיועדים להמשיך ולספק פתרונות חדשניים", אומר ג'ון מונטגומרי, CVP, פלטפורמת AI, Microsoft. "על ידי מינוף היכולות של Microsoft Azure OpenAI Service, אנחנו מעצימים את החברות לספק חוויות מותאמות אישית, אשר בונות חיבורים עמוקים וארוכי טווח יותר. Microsoft ו-CSG מסייעות יחד לעסקים לספק חוויות לקוח שלא רק עומדות בדרישות האבטחה והפרטיות של הנתונים הקיימות כיום, אלא גם בדרישות של מחר".

" Bill Explainerשל CSG עושה שימוש בבינה מלאכותית לקידום יעדים עסקיים מוגדרים לעילא, במקרה זה – מתן סיוע ללקוחות על מנת למנוע אינטראקציות יקרות עם נציגים באמצעות שירות עצמי", אומר קית' דוסון, סמנכ"ל ומנהל מחקר CX ב-Ventana Research. "הדבר פותח בפני החברות הזדמנות לבניית אמון וליצירת שקיפות בתהליך החיוב, וכך מאפשר להגביר את נאמנות הלקוחות, להנחות את חוויית הנציג והלקוח ובסופו של דבר לגלות נתיבים חדשים שיובילו לצמיחת ההכנסות".

CSG Bill Explainer מספק גישה מהפכנית להבנת חיובי הלקוחות ומאפשר לחברות בתחומי תקשורת הנתונים, השירותים הפיננסיים ושירותי הבריאות להפחית את עלויות מוקדי הפניות, לשפר את חוויות הלקוחות ולחזק את נאמנותם. באמצעות טכנולוגיה חכמה וגנרטיבית של בינה מלאכותית ומערך יכולות מלא, Bill Explainer צפוי לשנות את האופן שבו העסקים פועלים מול לקוחותיהם וליצור חוויות דיגיטליות חלקות יותר".

למידע נוסף אודות CSG Bill Explainer ויכולותיו, בקרו בכתובת www.csgi.com/products/bill-explainer-PR.

אודות CSG

CSG מעצימה את החברות ליצור חוויות בלתי נשכחות, וכך להקל על אנשים ועל עסקים להתחבר לשירותים המשמעותיים ביותר עבורם, להשתמש בהם ולשלם תמורתם. חוויית הלקוח שלנו, לצד פתרונות החיוב והתשלומים שלנו, מסייעת לחברות בכל הגדלים לייצר הכנסות ולעשות את ההבדל. באמצעות פתרונות ה-SaaS שאנו מספקים, ראשי החברות יכולים לשלוט בעתידם ולאורך הדרך לרתום את ההכוונה מצד אנשי CSG המסורים בכל רחבי העולם, שמתאפיינים בחשיבה קדימה.

מעוניינים לקבל פרטים נוספים אודות ההפיכה למחוללי שינוי ולמעצבי תעשייה, כמו יותר מ-1,000 הלקוחות שלנו? בקרו בכתובת csgi.com למידע נוסף.

למידע נוסף:

קריסטין אסטרגרד
יחסי ציבור
+44 (0)79 2047 7204
[email protected]

ג'ון ריאה
קשרי משקיעים
+1 (210) 687-4409
[email protected]

 

מקור: CSG

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769


© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים