TECO 2030 ו-Pherousa Green Shipping חתמו על הסכם אספקה ​​למימוש שילוח במים עמוקים המבוסס על אמוניה ללא פליטת פחמן

דרוג:

TECO 2030 ו-Pherousa Green Shipping חתמו על הסכם אספקה ​​למימוש שילוח במים עמוקים המבוסס על אמוניה ללא פליטת פחמן

Vessels

 

 

Pherousa Green תשיק אוניות Ultramax במעמס 63,000 טון, ובעיצוב Deltamarin

 

ליסקאר, נורווגיה, 14 בספטמבר 2023, (GLOBE NEWSWIRE):

TECO 2030 (OSE: TECO, OTCQX: TECFF, ISIN: NO0010887516) ו-Pherousa Green Shipping AS (PGS) חתמו על הסכם אספקה בתקנים ירוקים של אוניות צובר מודרניות מסוג Ultramax ללא פליטה להובלת מטענים יבשים במעמס של כ-63,000 טון כל אחת. כל כלי שיט שיסופק יהיה מצויד בתאי דלק מסוג TECO 2030 על הסיפון בהספק עבודה של 12 מגה וואט שישמשו להנעה העיקרית של האונייה.

 

היקף המשלוח של TECO 2030 הוא בהיקף של כ-23 מיליון אירו בתקנים ירוקים לכל כלי שיט. המשלוח עבור TECO 2030 כולל מערכת שלמה של תאי דלק המותקנים על פתרון בהחלקה וכן ציוד כוח ומיכון, ועל פי ההערכות יתחיל המשלוח למספנות בתחילת 2026, עם אספקה עד ​אמצע 2026. מערכת תאי הדלק תיכנס לייצור במרכז החדשנות שלנו בנרוויק, נורבגיה בסוף 2024.

 

 

Pherousa Green תשיק אוניות Ultramax במעמס 63,000 טון, ובעיצוב Deltamarin

 

מערכת תאי הדלק בנפח עבודה של 12 מגה-וואט תשמש להנעה מלאה על סיפונה של כל אחת משש האוניות, מה שמאפשר תפעול פליטות פחמן ב-100%. כל כלי שיט יהיה במשקל של כ-63,000 טונות, ואספקת האונייה הראשונה מתוכננת לרבעון הראשון של 2027.

 

מערכת תאי הדלק TECO 2030 תותקן בשילוב עם מערכת המרת אמוניה למימן של Pherousa Green Technologies AS (PGT). ההזרמה של אמוניה וההמרה למימן על הסיפון של כלי השיט יפתרו את אתגרי האחסון והתשתית הנוכחיים לשימוש במימן כדלק ימי, וכך תיסלל הדרך לספנות עם אפס פליטת פחמן במים עמוקים.

 

הבחירה בתאי דלק מימן בשילוב עם המרת אמוניה מאפשרת לבעלי אוניות להתחיל עם אמוניה ולעבור למימן בכל עת שרוצים בכך, ולמזער את סיכוני ההשקעה. גישה זו, מעבר לכך שהיא ממצבת את האמוניה כמובילת מימן ברת קיימא גם מאפשרת את המעמד הסחר הכלכלי שלה כדלק מועדף בספנות, ומהווה השלמה לתפקיד המסורתי שלה במגזר הכימיקלים והדשנים.

 

הסכם האספקה ​​הכולל כפוף ליכולת מימון כלי השיט החדשים של PGS ולהשגת חוזה אספקה ​​סופי, כולל משא ומתן על המיר הסופי, על פי תקני התעשייה.

 

"אנו נרגשים לחבור ל-TECO 2030 ולשלב את פתרון תאי הדלק שלהם יחד עם טכנולוגיית ההמרה שלנו, המאפשרת לאוניות החדשות של Pherousa להפוך לכלי השיט החשמליים הראשונים אי פעם למים עמוקים", אמר הנס ברדרופ, יו"ר קבוצת Pherousa. "מעבר לכך שהשילוב הטכנולוגי בין TECO 2030 ל-Perousa מפחית את צריכת האמוניה לעומת מנועי הבעירה הפנימית מונעי האמוניה המפותחים כעת, הוא גם מונע שריפת אמוניה יחד עם דלקי פיילוט מבוססי פחמן, וזה באמת אפס -פליטת פחמן מבחירה".

 

"אנו גאים לחתום על הסכם אספקה ​​מוצק לשש ספינות עם Pherousa Green Shipping, מדובר בחברה צעירה עם בעלות על ספינות שמציגה חשיבה קדימה שרוצה לממש שילוח ימי במים עמוק עם אפס פליטת פחמן. Pherousa היא חברה מרגשת, עם חזון ברור להוכיח שניתן לנצל מימן ואמוניה כדי לתדלק את ספינות המים העמוקים של המחר", אמר בהתלהבות טור אנגר, מנכ"ל הקבוצה, TECO 2030.

צרו קשר עם TECO 2030:

Tore Enger, Group CEO, +47 92083800, [email protected]

אודות TECO 2030:

TECO 2030 בונה את מתקן הייצור הראשון באירופה של Giga של מודולים של תאי דלק מימן PEM בנרוויק, נורבגיה. כושר הייצור ייבנה עד שנת 2023 ותחילת שנת 2024, במטרה להגיע לכושר ייצור של 400 מגה-וואט תאי דלק בשנת 2025, ולגדול ל-1.6 ג'יגה-וואט בשנת 2030.

TECO 2030 היא קלינטק נורבגית המפתחת טכנולוגיה ללא פליטת פחמם עבור התעשייה הימית והתעשייה הכבדה. אנו מפתחים פתרונות תאי דלק מימן PEM ומודולים של תאי דלק למימן PEM, המאפשרים להפוך ספינות ויישומים כבדים אחרים לכלי שאינם פולטים פחמן. החברה נסחרת ב-Euronext Growth בבורסת אוסלו תחת הסימול TECO ובניו יורק, OTCQX תחת הסימול TECFF.

 

TECO2030 היא ספין-אוף של TECO Maritime Group, קבוצה המספקת טכנולוגיה ושירותים לתעשיית הספנות העולמית מאז 1994. למידע נוסף, אנא בקרו באתר www.teco2030.no.

למידע נוסף:

Contact Pherousa Green Shipping AS:

Hans Bredrup, Chairman, +47 90951129 / +56998873036, [email protected]

אודות Pherousa Green Shipping AS:

Pherousa Green Shipping AS, שפועלת מאוסלו והוקמה בשנת 2023, נמצאת בתהליך של ייזום הזמנה של עד שש אוניות צובר מודרניות מסוג Ultramax עבור מטענים יבשים, ללא פליטות פחמן. כלי השיט הללו תוכננו בידי Deltamarin בפינלנד ויצוותו וינוהלו בידי OSM Thome Ship Management. עיצוב הספינה הראשוני נגזר מדגם קיים של Deltamarin Ultramax, אך הוא שונה כך שיכלול את טכנולוגיית המרת האמוניה שפותחה בידי Pherousa Green Technologies AS (PGT). טכנולוגיה זו משתמשת באמוניה כמובילת מימן, והיא מאפשרת הנעה אמיתית ללא פליטת פחמן.

 

תמונת יח"צ המצורפת להודעה לעיתונות זו זמינה בכתובת:

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/c3117cb4-0aec-463a-9be4-a81ecae525d5

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire

 

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769


© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים