פרו מיישמת אסטרטגיית תרבות בת קיימא במגזר הייצוא

דרוג:

פרו מיישמת אסטרטגיית תרבות בת קיימא במגזר הייצוא

 

לימה, פרו, 25 ביולי 2023, (BUSINESS WIRE):

פרו, בית הגידול המגוון של מערכות אקולוגיות ומינים ייחודיים, ממשיכה את דרכה לקיימות. היא מתחייבת לחלוק עם העולם מוצרים המשקפים את המגוון הביולוגי שלה, אשר עוזרים לשפר את איכות החיים של הגורמים המעורבים בשרשרת הייצור.

זהו החזון של PROMPERÚ לגבי אסטרטגיית תרבות הקיימוּת. זוהי יוזמה שמטרתה לקדם ולהפיץ שיטות קיימוּת במגזר הייצוא של פרו. PROMPERÚ היא הסוכנות לקידום הייצוא של הארץ הדרום אמריקאית. המטרה היא להציע לגורמים שונים ברחבי העולם מגוון רב יותר, תחרותי יותר ובר קיימא יותר של מוצרים, הנתמך על ידי המחויבות של חברות פרואניות לאמץ שיטות אחראיות ומכבדות, כלפי הסביבה והקהילות המקומיות.

המטרה היא להסתייע בשיתוף פעולה אקטיבי עם המגזר הציבורי והפרטי, עם האקדמיה ועם גורמים אחרים בסקטור סחר החוץ, על מנת לעודד התאמה של כל שרשראות הערך הפרואניות ליוזמה. תהליך מתמיד של פיתוח מעודד חברות לנקוט בפעולות קונקרטיות וכך להתמודד עם אתגרי הקיימות העולמיים.

באמצעות אסטרטגיית תרבות הקיימוּת, פרו מתחילה לקחת חלק בפעולות גלובליות להשגת יעדי פיתוח בני קיימא בסקטור סחר החוץ. זה נעשה על ידי הטמעת תוכניות בחברות ייצוא כדי לפתח את המודלים העסקיים שלהן ולהשיג השפעה משולשת: כלכלית, חברתית וסביבתית.

בנוסף, PROMPERÚ פיתחה תקני הסמכה, כגון "שיטות עבודה טובות של פרו בסחר ההוגן", "שיטות עבודה טובות של פרו ליעילות אקולוגית" ומסחר ביולוגי. תקנים אלה גורמים להצעת הייצוא שלה לבלוט בשווקים הבינלאומיים. לפעילות זו הייתה השפעה חיובית על שרשראות הערך המשמעותיות של קפה, קקאו, בגדי אלפקה, מוצרים המשתמשים במגוון ביולוגי מקומי, מוצרים שיוצרו ואחרים.

בנוסף, אסטרטגיית תרבות הקיימוּת שואפת להגיב לאתגרי צריכה גלובליים, כגון מוצרים ללא כריתת יערות, שרשראות אספקה עם בדיקת נאותות, מודלים עסקיים מעגליים חדשים, ואתגרים נוספים הנוגעים לייצוא של פרו.

בדרך זו, PROMPERÚ ממקמת את פרו על הבמה העולמית על ידי קידום מוצרי היצוא שלה עם ערך מוסף, התורם לפיתוח בר-קיימא ומבוזר של המדינה.

למידע נוסף:

[email protected]

מקור: PROMPERÚ

גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת –

https://www.businesswire.com/news/home/20230724579026/en/Peru-implements-Sustainable-Culture-strategy-in-the-export-sector

 

תוכן הודעה זו בשפת המקור, היא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

 

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769


© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים