דרוג:
משרד הפרסום אדלר חומסקי מבצע שינוי ארגוני ועובר משלוש קבוצות לקוחות, לארבע. המעבר לארבע קבוצות נועד לתת תמיכה לגידול משמעותי בלקוחות המשרד. מתחילת שנת 2012 הצטרפו לאדלר חומסקי 12 לקוחות חדשים.
הקבוצה שניהל דני ברנדה, מסמנכ"לי הלקוחות הוותיקים והבולטים בענף, שהודיע על פרישה מרצון לאחרונה, תוחלף בשתי קבוצות. את שתי הקבוצות החדשות ינהלו דפנה גן ומור פסו שקודמו לתפקיד מתוך החברה. ענת לבנטון ואלעד הרמל ימשיכו לשמש כסמנכ"לי הלקוחות של הקבוצות האחרות.
אורי עיני, מנכ"ל משותף באדלר חומסקי מסר בתגובה: "אנחנו תמיד שמחים לקדם עובדים מתוך החברה. אני מאמין בדפנה ובמור, ובטוח שהן יבצעו את התפקיד בהצלחה רבה".
|