להתנתק מספק תקשורת - כל מה שכדאי לדעת לפני

דרוג:

תהיה הסיבה אשר תהיה, ניתוק מחברת תקשורת יכול להיות משימה לא פשוטה ולגזול מאיתנו זמן יקר וכאן נכנס המאמר שלנו ועושה לכם סדר בדברים.

להתנתק מספק תקשורת – כל מה שכדאי לדעת לפני
ספקי תקשורת חיוניים בחיי היומיום שלנו- מספקים לנו שירותי אינטרנט, טלפון וטלוויזיה המחברים אותו לעולם הגדול שבחוץ. עם זאת, ייתכן שיגיע זמן שבו תצטרכו/תרצו להתנתק מספק התקשורת שלכם. ההחלטה יכולה לנבוע מסיבות שונות כמו: מעבר לבית חדש, חוסר שביעות רצון מהשירות, אילוצים כספיים או מציאת ספק תקשורת משתלם יותר מבחינתנו ועוד. תהיה הסיבה אשר תהיה, ניתוק מחברת תקשורת יכול להיות משימה לא פשוטה ולגזול מאיתנו זמן יקר. במאמר זה נסקור את הצעדים שעליכם לנקוט כדי להתנתק מספק התקשורת ואת הדברים שאתם צריכים לשקול לפני קבלת ההחלטה.
סיבות להתנתקות מספק תקשורת
לפני שנעמיק בצעדים שעליך לנקוט כדי להתנתק מספק התקשורת שלכם, זה חיוני להבין את הסיבות שבגללן ייתכן שיהיה עליכם להתנתק ממנו. הנה כמה מהסיבות הנפוצות:
·        מעבר למיקום חדש: אם אתם עוברים לבית/משרד חדש, ייתכן שיהיה עליכם להתנתק מספק התקשורת הנוכחי שלכם ולמצוא אחד חדש באזור החדש שלכם.
·        חוסר שביעות רצון מהשירות: אם אינכם מרוצים מהשירות שניתן לכם מזה זמן מסוים על ידי ספק התקשורת שלכם, ייתכן שיוטב לכם להתנתק ולמצוא ספק חדש.
·        אילוצים פיננסיים: אם אתה מתמודדים עם אילוצים כספיים, ייתכן שתצטרכו לעבור לחברת תקשורת אחרת, המציעה חבילה שירות זולה יותר, בהשוואה לזו הנוכחית- גם אם אתם מרוצים מהשירות/תוכן     שהיא מעניקה לכם.
·        מעבר לספק המציע חבילת תוכן איכותית יותר לטעמנו.
דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני ניתוק מספק תקשורת
לפני שאתם מתנתקים מספק תקשורת, יש כמה דברים שמוטב לקחת בחשבון:
·        זמינות ספקים חלופיים: לפני ההתנתקות, ודאו שיש באזורכם ספקים חלופיים שיכולים לספק לכם את השירותים הדרושים לכם.
·        עלות המעבר: מעבר לספק חדש עשוי לבוא עם עלויות נוספות כגון דמי התקנה ועלויות ציוד קצה. חשבו עלויות אלו לפני קבלת ההחלטה על מעבר לספק אחר.
·        השפעה על השירותים/חבילת תקשורת שאתם מקבלים כיום: החלפת ספק תקשורת, עלולה לגרום לאובדן תכונות שירות כמו: מהירות גלישה גבוהה באינטרנט, ערוצים מסוימים בטלוויזיה ועוד.
שלבים להתנתקות מחברת התקשורת שלכם
התנתקות מספק תקשורת עשויה להיות תהליך די מייגע- כזה הגוזל זמן ואנרגיה מהאדם שמבקש את הפעולה הזו. להלן הצעדים המרכזיים שעליכם לנקוט בהם כדי לבצע התנתקות כזו:
1.     עיינו בחוזה שלכם-
הצעד הראשון הוא לבחון את החוזה שלכם עם ספק התקשורת. בדקו את התנאים וההגבלות של החוזה כדי לראות אם יש קנסות על סיום התקשרות מוקדם. במידה ויש קנסות על הפרק מבחינת הפרת חוזה, יש לחשב את עלות הפסקת החוזה ולהשוות לעלות המשך השירות עד תום ההתקשרות. אם עלות סיום ההתקשרות נמוכה מעלות המשך השירות, אז אולי כדאי להפסיק את ההתקשרות.
2.     צרו קשר עם הספק הנוכחי-
השלב הבא הוא לפנות לספק התקשורת שלכם ולהודיע ​​לו על החלטתכם להתנתק. אתם יכולים לעשות זאת בטלפון, בדוא"ל, דרך האתר הרשמי שלהם או דרך "אתר נתק" הוותיק והטוב. ספקו להם את המידע הנדרש כגון מספר החשבון שלכם, התאריך בו תרצו שהשירות ינותק והסיבה לניתוק. הספק עשוי לנסות לשכנע אתכם להישאר על ידי כך שיציע לכם עסקה מחודשת ומשודרגת או פתרון אפשרי לבעיה שירותית שמטרידה אתכם אצל ספק התקשורת. אם אינכם מרוצים מההצעה שלהם (ניסיון השימור שלכם כלקוח החברה), המשיכו בתהליך הניתוק.
3.     החזרת ציוד תקשורת-
אם יש ברשותכם ציוד קצה כמו מודם, ראוטר וממיר, עליכם להחזיר אותו לספק התקשורת והוא מצידו אמור לספק לכם הנחיות ברורות לאיך להחזיר את הציוד. אי החזרת הציוד עלולה לגרום לחיובים נוספים מצידכם.
 
4.     שלמו את החשבונות – סגירת יתרת חוב מול הספק-
לפני שתהליך הניתוק יסתיים, עליכם לשלם את כל החשבונות הצבורים מול הספק. אי תשלום חשבונות קיימים, עלול לגרום לכך שהספק ישלח את החשבון לחברת גבייה שתחייב אתכם בעלויות נוספות (ריביות חריגה וכו') וזה עלול להיות לא נעים.

© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים