Canva מציגה את הדו"ח הכלכלי הוויזואלי

דרוג:

Canva מציגה את הדו"ח הכלכלי הוויזואלי

דו"ח ראשון מסוגו חושף דרכים חדשות בהן מנהיגי העסקים הגלובליים ממנפים תוכן ויזואלי לצורך גיוס, שיווק ומכירות

- 90% מסכימים כי דרכי תקשורת ויזואליות משפרות את היעילות במקום העבודה

- 89% אומרים כי תקשורת ויזואלית תורמת להמשך המעורבות של לקוחות ושל צוותים מרוחקים

- 61% אומרים כי עובדים בתפקידים שאינם כוללים עיצוב נדרשים לרכוש ידע מקיף בעיצוב

סידני וסן פרנסיסקו, 19 באפריל 2023, (BUSINESS WIRE):

Canva, הפלטפורמה היחידה בעולם לתקשורת ויזואלית כוללת, פרסמה היום את הדו"ח הכלכלי הוויזואלי ובו נתונים ברי פעולה מ-1,600 מנהיגים עסקיים גלובליים. הדו"ח מספק את התמונה המקיפה ביותר על הגישה של מנהיגים עסקיים גלובליים כלפי עקרונות התקשורת הוויזואלית הן מבפנים והן מבחוץ במטרה לייעל את הצוותים, כדי ליצור מעורבות חזקה של הקהל וכדי לשפר את התשואה הכלכלית של העסק.

בין ממצאי הדו"ח הכלכלי הוויזואלי:

*תקשורת ויזואלית משפרת את היעילות ואת שיתוף הפעולה במקום העבודה. כמעט כל המנהיגים העסקיים מסכימים כי שיטות תקשורת ויזואלית משפרות את היעילות (90%) ואת שיתוף הפעולה (89%) ומחזקות את הסמכות (85%) בהשוואה לשיטות תקשורת אחרות. הרוב (89%) מסכים גם כי כלי תקשורת ויזואלית מגדילים את התשואה של העסק.

*תקשורת ויזואלית מקצרת את מחזורי המכירות. הצוותים כיום גלובליים יותר מתמיד, והתקשורת הוויזואלית מאפשרת להם להרחיב את השיתוף הפעולה ביניהם; ובכך להיות פרודוקטיביים יותר בעולם שמתמקד בראש ובראשונה בדיגיטל.

למעשה, רוב המנהיגים העסקיים הגלובליים (89%) סבורים כי לתקשורת ויזואלית השפעה חיובית על חברי צוות היברידי ומרוחק אשר מתחברים אחד לשני. 88 אחוזים אומרים גם כי כלי תקשורת ויזואלית תרמו לקיצור מחזורי המכירות שלהם. הסיבה לכך היא שרוב המנהיגים העסקיים (85%) מסכימים כי בעיקרון קל יותר לעבד תוכן ויזואלי, מה שמשפר את התגובה מצד לקוחות פוטנציאליים אשר נשארים מעורבים לאורך תהליך המכירה.

*בקיאות בעיצוב היא כעת דרישת חובה ברוב המשרות. בקיאות בתחום העיצוב הפכה לנושא קריטי עבור רוב אנשי המקצוע שאינם מעצבים בעלי הכשרה בתחום. מסיבה זו, למעלה מחצי מהמנהיגים העסקיים (61%) ציינו כי עובדים בתפקידים שאינם קשורים לעיצוב נדרשים להפגין ידע מקיף בתחום זה וכן יכולת ליצור נכסים ויזואליים משכנעים כמו גם מצגות המעודדות לפעולה ויכולת לערוך בקלות עיצובים של עובדים אחרים. כתוצאה מכך קרוב לשני שלישים (63%) מספקים הכשרה לאנשים שאינם נושאים בתפקידי עיצוב גרפי.

*עסקים זקוקים לתוכן ויזואלי טוב יותר. עסקים סובלים מבעיות שקשורות בעקביות, בתהליכי העבודה ובאיכות בפלטפורמות העיצוב שלהם. קרוב לשני שלישים מהמנהיגים העסקיים (64%) ציינו כי אין לחברה שלהם פלטפורמת תכנה מפושטת לעיצוב ויזואלי, ולמעלה מחצי מהם מסכימים כי התוכן הקיים אינו עומד בדרישות האסתטיקה (53%) ואינו עקבי (56%).

* Gen Z מוביל את העיצוב במקום העבודה. אנשי Gen Z זריזים ויצירתיים יותר, ולרוב הם מקדמים בברכה את כלי התקשורת הוויזואלית במקום העבודה. Gen Z חשים (93%), יותר מהדורות האחרים, כי התקשורת הוויזואלית עוזרת להם להביע את רעיונותיהם בצורה טובה יותר.

העסקים כיום פועלים בסביבת כלכלה ויזואלית חדשנית בה הצמצום ביכולת הריכוז והגידול העצום בהיקף התוכן הדיגיטלי הביאו לדרישה לחומרים ויזואליים אטרקטיביים וניתנים לשיתוף. עובדים ולקוחות מצפים כיום לתוכן מוצר ויזואלי וקל לעיבוד בדומה למה שהם רואים בפלטפורמות המדיה החברתית. דבר זה יצר הזדמנויות עסקיות משמעותיות עבור מי שמאמץ גישת "עיצוב תחילה" באמצעות מתן האפשרות לכל עובדי הארגון לעצב, תוך אפשור היכולת להפיק כמויות עצומות של תוכן איכותי.

"תקשורת ויזואלית יכולה לעזור לקדם מוצרים במסע של מנהיגים עסקיים בסביבה כלכלית משתנה. התקשורת הוויזואלית קריטית כיום יותר מתמיד לשיפור התקשורת, לשיתוף הפעולה והיצירתיות וכדי להשיג לקוחות חדשים כמו גם לצורך שימור כישרונות ושיווק בדרך יעילה", אמר זק קיטשה, ראש שיווק ב-Canva. "קשה כיום להסב את תשומת לבם של האנשים ולכן עיצוב טוב יכול להוות את נקודת המפנה עבור ארגונים שמתקשים להתבלט בעידן הוויזואלי החדש".

ניתן למצוא את "הדו"ח הכלכלי הוויזואלי" המלא של Canva לשנת 2023 כאן.

מתודולוגיה

Canva שכרה את שירותי Morning Consult לצורך עריכת סקר בקרב 1,600 מנהיגים עסקיים בתחום השיווק, המכירות, כ"א ומסחר, בעלי ידע ביעדי הרווח של החברה. בנוסף, האנשים הנמנים על קבוצה זו משפיעים על אסטרטגיית המעורבות של קהל היעד שלהם בארגון, וכן על האופן בו צוותים פנימיים מתקשרים ביניהם, עם צוותים אחרים וברחבי החברה כולה. ספציפית, Canva ערכה את הסקר בקרב 850 מנהיגים עסקיים בארה"ב, 375 מנהיגים באוסטרליה ו-375 באנגליה.

אודות Canva

Canva, פלטפורמה מקוונת וחינמית לשיתוף פעולה ולתקשורת ויזואלית, הושקה בשנת 2013 במטרה להקנות לכל אדם בעולם את היכולת לעצב. לפלטפורמה ממשק משתמש פשוט בסגנון גרור והשמט וכן מגוון עצום של תבניות הנע בין מצגות, מסמכים, אתרי אינטרנט, גרפיקה למדיה החברתית, פוסטרים, פריטים לסרטונים וכן ספריה ענקית של גופנים, תמונות מוכנות, תרשימים, צילומי וידאו וקטעי שמע המאפשרים לכל אחד להעלות רעיון וליצור דבר יפהפה.

נכסים ניתנים להורדה - לחצו  כאן.

אנשי קשר

אנשי קשר לאמצעי התקשורת
Chris Hew עבור Canva
[email protected]

Chanel Sedeno בשם Canva
[email protected]

 

מקור: Canva

גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת – https://www.businesswire.com/news/home/53382813/en

 

 

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

 

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769


© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים