דרוג:
חברת נירוקס-קורנגה בע"מ מספקת פתרונות אינטרנט כוללים לעסקים בין אם מדובר בבניית אתרים, קידום אתרים בצורה אורגנית ו/או ממומנת, שיווק ברשתות חברתיות, עולם המובייל והאפליקציות ועוד. הידע והניסיון הרבים של החברה מוכיחים את עצמם מדי יום בתוצאות שמופקות על-ידי הצוות המיומן והמקצועי של החברה.
בניית אתרי אינטרנט מרהיבים בכל טכנולוגיה אשר גם מותאמים למובייל (responsive). אצלנו לא מדובר בבניית עוד אתר אלא בבניית אתר שמניב פניות/מכירות לעסק, שכן אם האתר לא עושה זאת אין לו שום מטרה מלבד להיות מין כרטיס ביקור סטטי ומשעמם אונליין. אתרי האינטרנט אשר אנו מפתחים בנויים במיוחד לסריקה אופטימאלית על-ידי מנועי חיפוש ובמיוחד גוגל, ניווט ידידותי בכדי שגולשים ימצאו במהירות וביעילות את המידע שהם מחפשים, עיצוב ובנייה חכמה על מנת שהפניות מהאתר יגיעו בקצב מוגבר ואיכותי. כל המחשבה הזו של לבנות אתר שבסופו של דבר מכניס כסף לעסק הוא אחד מהיתרונות הבולטים שלנו. אנו מכניסים הרבה ידע ומחשבה עסקיים בתוך כל התהליך מה שמבטיח לכם לא רק אתר מהמם מבחינה עיצובית אלא גם אתר שפועל מסביב לשעון על מנת לייצר עבורכם פניות חדשות שיהפכו ללקוחות.
כל אתר כולל מערכת ניהול תוכן לשליטה מלאה על תכני האתר ופעילותו. המערכת קלה לשימוש והבנה וכל לקוח עובר הדרכה מקצועית על תפעולה. בניית אתרים מקצועיים ועובדים!
כיום, אם אתה לא מקודם בגוגל אתה לא באמת קיים וזה מה שיוצר את ההבדל בין אתר מצליח בעל תנועה גדולה לבין אתר כושל. יתרה מכך, קידום אורגני בגוגל מייצר תנועה גדולה באתר שלך, וכפועל יוצא מגדיל את רווחיות העסק בצורה משמעותית. אולם, על מנת לבצע קידום אתרים אורגני בגוגל בצורה הטובה ביותר יש לבצע עבודה מאומצת של אנשי מקצוע. כמו כן, גם אם האתר שלכם הגיע למיקום גבוה בגוגל, יש להמשיך בעבודה האינטנסיבית על מנת לשמור מיקום האתר בעוד המתחרים ממשיכים לנסות להתקדם בגוגל.
מה כולל תהליך קידום אתרים אורגני בגוגל?
למה לקדם אתר עם חברת נירוקס-קורנגה?
קידום אתרים בשיטות אתיות - בעוד כל חברות הקידום שואפות לאותה מטרה, כל חברה משתמשת בטכניקות קידום שונות. לא כל הטכניקות אתיות, ולא כולן לגיטימיות בעיני גוגל. טכניקות קידום אתרים שחור (Black Hat SEO) עשויות להביא לתוצאות מצוינות בטווח הקצר, אולם לגרום לנזק בלתי הפיך עד כדי החרמת האתר ובעליו, לטווח הארוך.
אנו עובדים אך ורק בטכניקות קידום White Hat SEO אשר מציגות תוצאות אופטימאליות.
מטרות הפעילות של קידום ממומן בגוגל הוא בראש ובראשונה לחשוף את אתר הלקוח, שירותיו, מוצריו לקהל היעד הממוקד ביותר על-פי המטרות השיווקיות שלו. איך מודדים את הצלחה הקמפיין? קודם כל על-ידי הבאת ROI (החזר על השקעה) חיובי מערוץ הפרסום, זאת אומרת מעקב שוטף ומתמשך כך שמצבר ידע שעל כל שממן את הפרסום יש יותר משקל שחוזר ללקוח המפרסם. בנייתו ושימורו של ידע זה על הקמפיין יוצר בעזרת הכלים הטכנולוגיים העומדים לרשותינו מעין נוסחה מנצחת של איך לעשות את הפרסום הממומן האפקטיבי והממוקד ביותר.
הכלים העומדים לרשותינו מגוונים בין אם מחליטים על אפיק של מודעות טקסטואליות או מערך של באנרים העוקבים אחרי הגולש שמסומן כלקוח פוטנציאלי (remarketing), דפי נחיתה מרהיבים לקבלת לידים, פריסת פרסום לפי מדינות, שפות, או אפילו מדיות. הכל אפשר לעשות בכפוף לתקציב העומד לרשות הלקוח ו/או לפי התקציב שנמליץ ללקוח בעקבות מטרות הפרסום שהוגדרו. תוך כדי הפרסום אנו בקשר תמידי, לעיתים יום-יומי עם הלקוח שכן קידום ממומן הוא מאוד גמיש, אינטנסיבי ותזזיתי, ולכן ללא מעקב וניהול מקצועיים כמו שלנו, אפקטיביות הקמפיין יכולה להפגע בצורה משמעותית. |