דרוג:
דו"ח מצב חוויית הלקוח של CSG לשנת 2023 חושף מגמות באסטרטגיית חוויית לקוח מן המעלה הראשונה
דו"ח שנתי הכולל נתונים שנאספו מתוך למעלה מ-12 מיליארד אינטראקציות במסגרת מסע הלקוח מספק תובנות מעשיות לניווט במסע הדיגיטלי לעבר חוויית לקוח יוצאת דופן
דנוור, 20 במרץ 2023, (BUSINESS WIRE):
®CSG (נסדא"ק: CSGS), החברה המובילה בפתרונות חדשניים בתחומי חוויית הלקוח, ניהול ההכנסות והתשלומים ההופכים את חוויית הלקוח הרגילה ליוצאת דופן, פרסמה היום את דו"ח מצב חוויית הלקוח לשנת 2023. CSG השתמשה בנתונים אשר התקבלו מיותר מ-12 מיליון אינטראקציות במסגרת חוויית הלקוח ומ-710 מיליון לקוחות קצה נתמכים בכל העולם כדי לגלות כי מנהיגים עסקיים חשים את הצורך במהירות על מנת להאיץ את חוויית הלקוח הדיגיטלית (CX), אך זקוקים לעזרה בהתנעת מסע חוויית הלקוח שלהם.
"הממצאים של השנה מסמנים מסלול המראה ברור לעבר עתידה של חוויית הלקוח", אמר מארק סמית', סגן נשיא בכיר לחוויית לקוח ב-CSG. "מובילי מותג להוטים יותר מאי פעם לעלות על המטוס של חוויית הלקוח, אולם הם מבינים כי הם זקוקים תחילה לנתיב טיסה ברור כדי להגיע ליעדם. הכל מתחיל בדברים הבסיסיים - הבנת הלקוח, רכישת אמונו באמצעות שילוב של אבטחה, ושמירה על איכותן של חוויית שאינן דיגיטליות עבור לקוחות שאינם מוכנים לזינוק. לאחר שהנחנו יסוד מוצק זה, האופק עבור חידושים דיגיטליים בחוויית לקוח, כגון ארנקים דיגיטליים, מציאות מדומה וחוויית לקוח 'פיגיטלית' הוא בלתי מוגבל".
דו"ח מצב חוויית הלקוח של CSG לשנת 2023 מתמקד בשיפורים ובאסטרטגיות החשובים ביותר, אשר יאפשרו למותגים לנצח בתחום חוויית הלקוח בעידן הדיגיטלי. להלן ארבע המגמות העיקריות בחוויית הלקוח:
מגמות אלה בתחום חוויית הלקוח ממחישות מדוע מותגים זקוקים לשותף ומומחה טכנולוגי אמין שיעזור להם: יעריך את מידת הבשלות של יכולות חוויית הלקוח, הנתונים והאסטרטגיה שלהם; יגדיר יעד חווית לקוח ולמדוד את התשואה על ההשקעה; ינהל מסעות צרכן מקצה לקצה בזמן אמת; יחבר ויאפשר תשלומים דיגיטליים באופן מאובטח; ויאפשר קישוריות חלקה והפיכתן של חוויות אלה לכסף. עם למעלה מ-40 שנות ניסיון בעזרה למותגים ביצירת חוויית לקוח מובחנת, CSG היא בעלת המומחיות ופתרונות ה"שירות כתוכנה" (SaaS) שמותגים צריכים על מנת ליצור חוויות בלתי נשכחות המניעות הכנסה, מחזקות את היעילות ומגייסות לקוחות.
מתודולוגיה
בשנת 2022 עקבה CSG אחר 12.3 אינטראקציות של חוויית לקוח באמצעות פלטפורמת ניהול מסע הלקוח שלה, CSG Xponent. CSG מגדירה אינטראקציה של חוויית לקוח כאירוע בו ממשק תכנות יישומים גורם לביצוע פעולה בערוץ במסגרת מסע הלקוח. CSG גם אספה נתונים מ-710 מיליון מנויים מקוונים בהם היא תומכת באמצעות פתרונות Configure-Price-Quote ו-CSG Encompass.
בנוסף התקבלו נתונים מ:
· 3 מיליארד הודעות לעידוד מעורבות צרכנים
· 790 מיליון מסמכים מודפסים ומסמכים שנשלחו בדואר
· 110,000 אתרי תשלום
· 1,000+ לקוחות מיותר מ-120 מדינות
קראו את הניתוח המלא, הממצאים וההמלצות של CSG ב"דו"ח מצב חוויית הלקוח הגלובלי לשנת 2023 והיכנסו לאתר האינטרנט של CSG כדי ללמוד יותר על האופן בו CSG "מזיזה את המחט" עבור מותגים מובילים בתחומי הטלקומוניקציה, הקמעונאות, הבריאות והשירותים הפיננסיים.
אודות CSG
CSG מסייעת לחברות ליצור חוויות בלתי נשכחות המקלות על אנשים ועסקים להתחבר אל השירותים המשמעותיים ביותר עבורם, להשתמש בהם ולשלם תמורתם. פתרונות חוויית הלקוח, החיוב והתשלומים שלנו עוזרים לחברות בכל גודל להרוויח כסף וליצור שינוי. פתרונות חוויית הלקוח, החיוב והתשלומים שלנו מסייעים לחברות בכל גודל להרוויח ולעשות את ההבדל. פתרונות ה-SaaS שלנו מאפשרים לראשי החברות לשלוט בעתידן, תוך מינוף ההכוונה שמעניק צוות השירותים הגלובלי עתיר הניסיון של CSG, המונה יותר מחמשת אלפים מומחים.
רוצים ללמוד יותר כיצד להפוך למחוללי שינוי ומעצבי תעשייה, כמו יותר מ-1,000 הלקוחות שלנו? היכנסו ל-csgi.com כדי לגלות עוד.
אנשי קשר
קריסטין אויסטרגאארד
ג׳ון ריאה
+1 (210) 687-4409
מקור: CSG
תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.
*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire
לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769 |