ארגונים מחפשים פתרון מהיר ויעיל לניהול מערך ה- IT

דרוג:

כנס הלקוחות הראשון של SysAid בישראל: "ארגונים מחפשים פתרון מהיר ויעיל לניהול מערך ה- IT והתמיכה"


אתמול (ה- 14 לאוקטובר 2013), חגגו SysAid וקונסיסט את השקתו של ממשק משתמש חדש ל SysAid HelpDesk - פתרון הלפדסק הנמכר ביותר בישראל. בכנס הושם דגש שיתוף הפעולה בין סיסאייד וקונסיסט שמובילות בישראל, בהצלחה חסרת תקדים, את תוכנת ההלפדסק וניהול הIT - הטובה ביותר.
 
בכנס שנערך במרכז "נא לגעת" ביפו, הוצגה הגרסה החדשה SysAid HelpDesk 9.1 שבה הושקעו חודשי מחקר ופיתוחרבים. בין החידושים שהוצגו בכנס: ארגון כל הפונקציות תחת 4 קטגוריות עיקריות, ריכוז כל הגדרות המערכת במיקום אחד, יצירת תפריט מותאם אישית ועוד. בין הפונקציות החדשות שניתן למנות: אפשרות להשתלטות מרחוק באמצעות כל דפדפן שתומך ב HTML 5, אפליקציה המאפשרת שליטה במערכת באמצעות אייפד, תוך ניצול כל יכולותיו (כגון שימוש במצלמה) ועוד.
עופר שקד, מנכ"ל קונסיסט מערכות, נציגת SysAidבישראל הסביר כי "הצלחתה של SysAid להפוך לפתרון ההלפ-דסק הנמכר ביותר בישראל, טמון בין היתר בכך ש  SysAid מאפשרת לבקר ולנטר את מגוון הפעילויות של יחידת המחשב בארגון ובכך מקפיצה את רמת ניהול יחידות המחשוב בארגונים. כל זאת, בקלות ובמהירות, ומבלי להזדקק לפרויקט ארוך, יקר ועתיר סיכונים".
ירמי בנג'ו מנהל מערכות המידע של "שלמה חברה לביטוח", הסביר את הסיבה לבחירה בסיסאייד. מאחר והיא מאפשרת לנהל את יחידות המחשוב מלמטה למעלה. לדבריו, סיסאייד מספקת פתרון מקצה לקצה, כך שכל צורכי ה IT מקבלים מענה תחת שירות שולחני אחד.
שרית להב, מנכ"לית SysAid, סקרה את סיפור הקמתה של סיסאייד מחברת גארז', לחברה המוכרת בהצלחה רבה, ביותר מ- 100 מדינות וב- 42 שפות, תוך הובלת שוק תוכנות ההלפ-דסק בישראל. להב ציינה את שיתוף הפעולה ההדוק בינה לבין שותפתה הבכירה ביותר, קונסיסט מערכות,נציגת סיסאייד בישראל, שהחלה לפני שבע שנים. שתי החברות חוגגות החודש את יום הולדתן: סיסאייד חוגגת עשור וקונסיסט חוגגת ארבעים שנות פעילות, עשרים מתוכן בישראל.
ישראל ליפשיץ יו"ר דירקטוריון SysAid, התמקד בהרצאתו באתגרים שעומדים בפני מחלק ה IT במציאות שבה עובדים מביאים את המכשירים הניידים הפרטיים שלהם לארגון. ליפשיץ הסביר כי בניגוד לדעה הרווחת השימוש במכשירים הניידים אינו מפחית עלויות לארגון, אולם הוא יכול לייעל את העבודה ולחזק את מחויבות העובדים למקום עבודתם.
SysAid HelpDesk הוטמע עד היום ביותר מ- 300 ארגונים, בניהם 100 ארגונים רק בשנה האחרונה. בין לקוחות SysAid בישראל החברות הגדולות במשק שבהן אלפי משתמשים וצוותיIT  גדולים: חברות ביטוח ופיננסים, חברות תשתיות, בנייה, קמעונאות, אנרגיה ועוד. בעולם פועלת SysAid ב- 143 מדינות ומספקת את SysAid HelpDesk ב- 42 שפות.

בתמונה מימין לשמאל: עופר שקד, משה אטיה, ישראל ליפשיץ, שרית להב.

© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים