שוויון מגדרי לא יכול לחכות 132 שנים

דרוג:

הצהרה מאת ג'וליה א. סיימון, מנהלת משפטית ראשית ומנהלת גיוון והכלה ראשית במרי קיי

 

שוויון מגדרי לא יכול לחכות 132 שנים

 

הצהרה מאת ג'וליה א. סיימון, מנהלת משפטית ראשית ומנהלת גיוון והכלה ראשית במרי קיי

 

 

דאלאס, 2 בספטמבר 2022, (BUSINESS WIRE):

 

להלן הצהרה מאת ג'וליה א. סיימון, סמנכ"לית משפטית ומנהלת גיוון והכלה ראשית, Mary Kay Inc, על פרסום דו"ח הפער המגדרי הגלובלי של הפורום הכלכלי העולמי לשנת 2022.

על פי הדו"ח, הפער המגדרי הגלובלי של הפורום הכלכלי העולמי לשנת 2022, שוויון מגדרי הוא מעבר להישג ידנו. למעשה, על פי הדו"ח, יידרשו 132 שנים עד ששוויון מגדרי יהפוך למציאות ו-151 שנים כדי לסגור את הפער המגדרי בהשתתפות הכלכלית ובהזדמנויות בין המינים. אף מדינה מתוך 146 שנבדקו לא הגיעה לשוויון.

אלה החדשות הרעות.

החדשות הטובות? יש עדיין זמן לשנות את כל זה. הממצאים של 2022 טלטלו אותי, אבל הם לא הרתיעו אותי. הם גם לא צריכים להרתיע אותך.

שוויון מגדרי הוא תנאי מוקדם לא רק להתפתחות אנושית – אלא גם לצמיחה כלכלית בת קיימא. מאגר נתונים עשיר  מראה כי ללא שוויון מגדרי אי אפשר לצמצם את העוני, להשיג ביטחון תזונתי, לטפל בהשפעות האקלים או להבטיח חברה שלווה ומכילה יותר. שוויון מגדרי הוא לא "נחמד שיש". זו גם לא רק הטבה של מדינות מפותחות. זוהי דרישה חיונית עבור כל המדינות להתפתח ולשגשג.

כדי למתן נסיגה נוספת לאחור, יש לטפל בחסמים המבניים המגבילים את השתתפותן של נשים בשוק העבודה, כולל כניסתן מחדש ושימורן בכוח העבודה לאחר קוביד-19. יש צורך גם במדיניות ממוקדת התומכת בפיתוח כישרונות של נשים בתעשיות העתיד, ואשר מאיצה את קידומן לתפקידי מנהיגות וניהול.

למגזר הפרטי יש תפקיד קריטי בהתמודדות עם פערים מגדריים במקום העבודה ובפיתוח צנרת הנשים לתפקידי מנהיגות. כחברה שנוסדה על ידי אשת עסקים שוברת מחסומים לפני כמעט 60 שנה, זה אישי למרי קיי.

בשנת 2019, מרי קיי חתמה על עקרונות העצמת נשים (WEPs) ובשנת 2021 החברה הפכה ליוצרת מחויבות לקואליציות הפעולה של פורום שוויון הדורות כדי להאיץ את ההתקדמות בנושא שוויון מגדרי כדי לקדם את יעדי הפיתוח בר הקיימא.

מרי קיי משתתפת בתוכנית ההאצה לשוויון מגדרי של UN Global Compact  לשנים 2022-2023 כדי להמשיך ביישום יעדים תאגידיים שאפתניים לייצוג ומנהיגות נשים בחברה ובשרשרת האספקה שלנו. מרי קיי, המובילה על ידי דוגמה אישית ומשקפת את אמונתנו בהכללה מוגברת של נשים, מעמידה את הערכים והמחויבויות שלנו לפעולה:

ייצוג ומנהיגות נשים במרי קיי (נתונים מאוגוסט 2022):

*62% מכוח העבודה הגלובלי שלנו הן נשים

*50% מצוות ההנהלה שלנו הן נשים

*53% מסגני הנשיא שלנו ומעלה הן נשים

*57% מהדירקטורים שלנו ומעלה הן נשים

*59% מהמנהלים שלנו ומעלה הן נשים

*70% ממובילי השוק שלנו הן נשים

*60% מהמובילים שלנו ב-10 השווקים המובילים שלנו הן נשים

 

רכש מגיב מגדרי וגיוון ספקים ב- Mary Kay (נתוני שרשרת האספקה היחידים בארה"ב מפברואר 2021):

*66% מצוות הרכש שלנו הן נשים

* 12% מהספקים העקיפים שלנו הם נשים, מיעוטים או בבעלות ותיקה

*5% מהספקים הישירים שלנו הם נשים, מיעוטים או בבעלות ותיקה

 

אסטרטגיית הקיימות שלנו ל-10 שנים, שכותרתה "העשרת החיים היום למען מחר בר-קיימא", נוקטת בגישה הוליסטית לקידום שוויון מגדרי והעצמת נשים עם המחויבויות המרכזיות הבאות שיש להשיג עד שנת 2030:

 

*העצמה כלכלית של 5 מיליון נשים ברחבי העולם

*הבטיחו גישה לחינוך עבור 250,000 נשים ונערות ברחבי העולם

*לספק ליותר מ-10 מיליון נשים ברחבי העולם שירותי תמיכה באלימות על בסיס מגדרי, וכן

*לפתח אג'נדה של מדיניות ל-10 שנים כדי לטפל בזכויות נשים

 

בהשראת המשימה שלנו כחברה לפיתוח יזמות שנוסדה על ידי אישה למען נשים, אנו מחויבים לקדם יזמות נשית ולפרק את החסמים להעצמה כלכלית של נשים. הבאנו את החזון הזה לאו"ם בשנת 2019, ויחד עם 6 סוכנויות או"ם, קיבלנו את מאיץ היזמות לנשים (WEA) כדי ליצור מערכת אקולוגית מאפשרת לנשים יזמיות.

 

הזמן לפעול הוא עכשיו. לשבת בצד ולחכות 132 שנה זו פשוט לא אופציה. מפגש ההשפעה על פיתוח בר קיימא בנושא "קידום שוויון מגדרי", המתקיים החודש בניו יורק, הוא הזדמנות למנהיגים מהמגזר הציבורי והפרטי לזהות כלים ואסטרטגיות לסגירת הפער המגדרי. אנו חייבים את זה לדורות הבאים כדי לגייס את מאמצינו לבצע את השינויים הטרנספורמטיביים הנחוצים כל כך לנשים ולנערות.

 

אודות Mary Kay Inc.

 

מרי קיי אש, אחת מהמנפצות המקוריות של תקרת הזכוכית, ייסדה את חברת היופי החלומית שלה בשנת 1963 במטרה אחת: להעשיר את חיי הנשים. החלום הזה התפתח לחברה של מיליארדי דולרים בעלת מיליוני מוכרות עצמאיות בקרוב ל-40 מדינות. כחברה לפיתוח יזמות, Mary Kay מחויבת להעצים נשים במסען לעצמאות כלכלית באמצעות חינוך, חונכות, הסברה, נטוורקינג וחדשנות. Mary Kay הקדישה את עצמה להשקעה במדע שמאחורי היופי ולייצור מוצרים לטיפוח העור, קוסמטיקה צבעונית, תוספי תזונה ובשמים. מרי קיי מאמינה בהעשרת החיים היום למחר בר קיימא, בשותפות עם ארגונים מרחבי העולם המתמקדים בקידום מצוינות עסקית, תמיכה בחקר הסרטן, קידום שוויון מגדרי, להגן על שורדות של אלימות במשפחה, ייפוי הקהילות שלנו ליפות את הקהילות שלנו ולעודד ילדים ללכת בעקבות החלומות שלהם. קבלו מידע נוסף בכתובת marykayglobal.com, מצאו אותנו בפייסבוק, באינסטגרם ובלינקדאין או עקבו אחרינו בטוויטר.

 

 

ליצירת קשר ולמידע נוסף:

 

Mary Kay Inc. Corporate Communications
marykay.com/newsroom
972.687.5332 or [email protected]


מקור: Mary Kay Inc.

 

צילום מצורף קרדיט Julia Simon, Chief Legal Officer and Chief Diversity & Inclusion Officer (Photo Credit: Mary Kay Inc.)

 

 

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

 

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

 

 


© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים