דרוג:
Your Retail Coach (YRC) - יועצי חנות חשוכה עבור השוק המזרח תיכוני
דובאי, איחוד האמירויות הערביות, 2 באוגוסט 2022, (BUSINESS WIRE):
Q-Commerce היא משנת המשחק החדשה ביותר בשוק הקמעונאות. חנות חשוכה (Dark store ) היא אחת הדוגמאות המפותחות ביותר של Q-Commmerce, והיא זוכה לצמיחה מהירה בשנתיים האחרונות במזרח התיכון. עם זאת, חנויות חשוכות, שהן תבנית עסק חדשה יחסית, מתמודדות עם אתגרים רבים ללא הגנה. לפעמים הן נאבקות עם זיהוי של הצעת ערך ייחודית. זה יוצר מיד בעיות במיצוב המותג. לפעמים הן מסדרות את פנים הבניין שלהן שלא כראוי. תוכנית פריסה פגומה היא מכשול גדול להשגת לוחות זמנים מהירים יותר למימוש הזמנות. המבנה הארגוני, אסטרטגיות גיבוש הצוות, התהליכים והמיומנויות הנדרשות בחנויות חשוכות שונות באופן משמעותי מכל ישות מסחר אלקטרוני רגילה. תחום נוסף קריטי בעבודה בחנויות חשוכות הוא תכנון תפעולי. מילת המפתח בכל פעילות של חנות חשוכה היא מהירות. ללא אוריינטציה שמממשת תהליכים חדשניים, מהירות היא פשוט אינה יכולת שאפשר להשיג. הדבר האחרון ברשימה הוא אינטגרציית IT, כשעסקי חנויות חשוכות חייבים לבצע אינטגרציה של פתרונות ה-IT המתאימים ביותר כדי לנהל ביעילות חנות חשוכה או רשת של חנויות חשוכות.
גם עם תחזיות המצביעות על המשך מגמת ההתחזקות של חנויות חשוכות במזרח התיכון, יש מחסור במומחים להנחיית עסקי סופרמרקטים והיפרמרקטים מתפתחים וקיימים באזור דרך האתגרים שהם ייתקלו בהם בתחום זה. החלוצה שממלאת את החלל הזה היא מותג ייעוץ קמעונאי ומסחר אלקטרוני בן עשר שנים - Your Retail Coach (YRC). חברת הייעוץ נכנסה לשוק לשירותי הייעוץ העסקי עבור חנויות חשוכות במזרח התיכון לפני שלוש שנים, והיא מספקת שירותים עבור כל מותגי החנויות החשוכות הגדולות באזור המזרח התיכון וצפון אפריקה. שאלנו את ניקהיל אגארוואל, מנהל התפעול הראשי של YRC, לגבי העתיד בתחום. הוא השיב ברהיטות כי, "קמעונאות ומסחר אלקטרוני הם שני הצדדים של חנויות חשוכות, ויש לנו ניסיון ומומחיות בשניהם".
הדגשים בשירות שמציעה YRC כוללים אסטרטגיה עסקית, מודל עסקי, מבנה ארגוני, עיצוב והדרכה של תהליכי תפעול סטנדרטי, שילוב מערכות IT ותכנון פריסה. שירותים אלו מיועדים לסטארטאפים ולארגונים קיימים המבקשים לאמץ את המודל העסקי של חנות חשוכה באזור. ד"ר רופאל אגרוואל, מנהל האסטרטגיה הראשי ב-YRC, ציין במיוחד עסקים אידיאליים לאימוץ מודל החנות החשוכה, ושיתף: "חנויות חשוכות הן הרחבה טבעית של מותגי סופרמרקטים קיימים, שכן הן יכולות למנף הרבה ממה שנדרש כדי להגיע במהירות לפסגת המשחק".
למידע נוסף
Dr. Rupal Agarwal
מקור: Your Retail Coach
תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire
לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769 |