"לוטן תדמיות" תבנה את האסטרטגיה של "כותנה*כותנה"

דרוג:





חברת יחסי
הציבור "לוטן תדמיות" נבחרה לבנות את האסטרטגיה התדמיתית של חברת "כותנה*כותנה", האחראית למוצרי הטקסטיל של חברות רבות בארץ ובחו"ל. לקוח זה מצטרף ללקוחות רבים מתחום התעשייה, המתפתח באופן משמעותי בשנתיים האחרונות בחברה וביניהם: ייגר פתרונות אוורור בע"מ, Swiss Systems, מוקד אמון, מישל מרסייה ועוד.

 

חברת "כותנה*כותנה" מייצרת ומייצאת מאז 1974, במפעליה בגליל ובירדן, מצעים ושמיכות לתינוקות, ילדים ומבוגרים, בנוסף לבגדי תינוקות וילדים והכל מבדים אקולוגיים ומטריקו 100% כותנה מצרית. רוב הייצור של החברה מופנה לייצוא (לארצות כגון ארה"ב, גרמניה, שוויצריה וצרפת) ובין לקוחותיה בארץ נכללים רוב רובם של מותגי התינוקות והילדים וכמעט כל רשתות השיווק למצעים.

החברה, ברשותו של מנשה מולאים - מנכ"ל החברה מאז הקמתה, מציעה ללקוחותיה שירותי עיצוב, ייצור, תפירה, גזירה וגימור מוצרי טקסטיל תחת המותג הנבחר וחסכון משמעותי בזמן ובמשאבים הכרוכים בחיפושים אחר ספקים וקבלני משנה.

 

יעל לוטן, מנכ"לית "לוטן תדמיות" על קבלת התקציב: "אנחנו שמחים להוסיף והתפתח בתחום התעשייה ולייצג מספר לקוחות הולך וגדל מהתחום. כמי שמאמינים מאז ומתמיד בעבודה ויצירה, אנו רואים בענף התעשייה תחום יצירתי, חיובי ותורם במיוחד".

 

"לוטן תדמיות" מקדמת במשך שנים את רעיון האחריות החברתית בתוך חברות עסקיות, כחלק מהאסטרטגיה שהיא בונה עבור לקוחותיה. החזון של יעל לוטן, מייסדת ומנכ"לית החברה,  הוא למצב את תחום יחסי הציבור מחדש ככזה המביא מעשים טובים לידיעת הרבים. תחום המכיל בתוכו את בניית האסטרטגיה התדמיתית של הלקוחות ומושתת על ערכים של תקשורת בין אישית, אתיקה ואמת. מבין לקוחותיה: מפעל הפיס, מוקד אמון, עמותת ילדים בסיכוי, האמנית מיכל רובנר, מעצבת התכשיטים איה עזריאלנט ועוד.


© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים