פרסום נכון באמצעות שילוט דיגיטלי

דרוג:

שילוט דיגיטלי מהווה פלטפורמה פרסומית ייחודית המאפשרת העברת מסרים אינפורמטיביים ושיווקיים באופן דינמי למבקרים עוברים ושבים בבית העסק ובכל מתחם עסקי וכן כמובן ללקוחות פוטנציאליים. הצבת שילוט דיגיטלי מעניקה מספר יתרונות ותועלות חשובות:

1. מיתוג יוקרתי וחדשני.
2. מיקוד רלוונטי במוצרים ובשירותים.
3. חשיפה למבצעים והטבות משתנות.
4. צמצום פניות לצוות העובדים וחיסכון בכוח אדם.
5. ושליטה זמינה בקמפיין פרסומי בכל רגע נתון.

על מנת לזכות ביתרונות אלו ולייצר אפקטיביות אידיאלית בשימוש של שלטי פרסום דיגיטליים כדאי להקפיד על התנהלות מקצועית ונכונה במספר אלמנטים מרכזיים:

א. ראשית כל, הגרפיקה – הגרפיקה היא שפה לכל דבר ועניין כאשר  בימנו כל מסר פרסומי נדרש לכלול את הלוגו העסקי לצד המסרים הנכונים והמדויקים. מומלץ לקבוע את השפה הגרפית בסיוע גורם מקצועי שייתן דגש על המיתוג, המסרים והאווירה שרוצים להעביר כאשר אלה ילוו כל אלמנט פרסומי בהמשך.

ב. תמונות – כחלק בלתי נפרד מעניין הגרפיקה, ולא חשוב באיזה בית עסק או חברה מדובר, אל תוותרו על צילום מקצועי של המוצרים ו/או השירותים שלכם לכדי מאגר תמונות שיווקיות ומדויקות שיצודו את העין. כך לדוגמא, גם אם מדובר בעסק מזון קטן לצורך העניין, תמונה של הבגט הטרי, מבריק ומוברש קלות בשמן זית, עשיר בנתחי בשר משובח וירקות טריים, תייצר הרבה יותר עניין והזמנות מאשר תיאור המוצר, עשיר ככל שיהיה, בתפריט.

ג. התוכן – תוכן הוא הרבה מעבר לויז'ואל ותמונות, ומתחיל כמובן במסרים טקסטואליים נכונים. המונח "התוכן הוא המלך" לא נעדר מתחום השילוט הדיגיטלי וחשוב מאוד לייצר תוכן מדויק ומותאם בשפה לקהל היעד. שלטי פרסום המציגים מסרים מתחלפים זקוקים לתוכן ממוקד וקצר המכיל קרייאטיב מדויק ומידע רלוונטי בלבד. רצוי לרוב גם לשלב שורה המניעה לפעולה לדוגמא "שאל את הצוות".

ד. פרסום דינמי - אנו חיים בעולם בעל קצב מהיר ומשתנה, וגם הציפיות של המבקרים בבית העסק נוגעות לחדשנות, זמינות מידע ודינמיות. מומלץ לבנות את המסרים הפרסומיים באופן דינמי ומתחלף, בשילוב בין מודעות הכוללות חשיפה למידע לבין מודעות פרסומיות ומודעות אווירה, הרצה של סרטונים ועוד. שלט דיגיטלי המעמיד תמונת בודדות לאורך זמן אינו שונה משלט מודפס ואינו ממצה את יכולות הפרסום של הפלטפורמה.

ה. מבצעים – פרסום דינמי משמעו גם מבצעים והטבות משתנות ומותאמות בהתאם ליום / שעה וכו'. מכירות הן דבר דינמי המושפע ממגוון גורמים וכולל במקרים רבים תנודות שונות גם לאורך היום. זיהוי של התנודות הללו והסיבות להן יסייע לבעל העסק לייצר מבצעים מתאימים, הטבות רלוונטיות וכלים נוספים לקידום המכירות בשעות מסוימות של היום, תוך חשיפה ממוקדת של המבקרים אליהם באמצעות השילוט הדיגיטלי, בזמן אמת.

ו. ערך מוסף ללקוח - מומלץ לשלב על גבי השילוט הדיגיטלי מידע בעל ערך אמיתי ללקוח, דוגמת סטאטוס ההזמנה, מיקום בתור, מידע אודות השירות ואפשרויות נוספות על פי אופי בית העסק. ניתן גם להקרין עדכוני חדשות, קליפים ומוזיקה או חיבור למדיה אחרת שתגרום למבקרים לחזור ולהביט במסך מספר רב של עמים לאורך זמן השהייה והביקור שלהם בבית העסק, מה שיגדיל את החשיפה למסרים השיווקיים והאחרים גם יחד.  

>> זקוקים לייעוץ מקצועי בנושא? לחצו כאן.


© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים