בזכות השקת FUZE tea, טל רבן, איש השיווק של יולי

דרוג:

טל רבן , מנכ"ל קוקה-קולה ישראל נבחר לאיש השיווק של חודש יולי 2013 בזכות שני מהלכים מוצלחים של החברה: המהלך השיווקי של השקת FUZE tea בישראל וקמפיין השמות של קוקה-קולה


 
טל רבן, מנכ"ל קוקה –קולה ישראל: " אני חש גאווה רבה על כך שהמהלכים השיווקיים שנקטנו בהם ושהאחראים להצלחתם הינם כלל עובדי החברה וביחוד אגפי השיווק והתפעול אכן יצרו פריצות דרך מרגשות והצלחה עסקית "
 
איגוד השיווק הישראלי, בחר בטל רבן,  מנכ"ל קוקה-קולה ישראל, לאיש השיווק של חודש יולי 2013. עבור שני מהלכים של החברה: מהלך השקת  FUZE tea, בישראל וקמפיין השמות של קוקה-קולה ( My Coca-Cola ) .
 
מהלך החדרת  FUZE tea לשוק הישראלי, הציג חדשנות שיווקית והוכיח כי בעולם המזון , הטעם הוא הגורם החשוב והמשמעותי בבחירת הצרכן והוא יסוד המותג. היה זה מהלך מיוחד בו מותג מצליח ומוביל בצורה משמעותית (עד שהוא הופך להיות שם גנרי לקטגוריה) משנה את שמו ובוחר שם חדש, בעוד המותג הקודם ממשיך להתקיים בשוק. קמפיין same same new name של פיוז טי הצליח בתוך מספר חודשים  ליצור שינוי מהותי בשוק התה הקר, להפוך את פיוז טי למותג המוביל בשוק ולהגדיל את היקף המכירות של הקטגוריה ברמה של עשרות אחוזים.
בקמפיין "השמות" של קוקה-קולה בו הופיעו עשרות שמות פרטיים   על גבי עשרות מיליוני המוצרים של 3 מותגי משפחת קוקה-קולה.  המהלך יצר התעניינות גדולה בציבור והוביל  לחשיפה מרשימה ברשת ,בתקשורת ולמעורבות צרכנית יוצאת דופן שהיא זאת שיצרה את העוצמה המרשימה של המהלך כולו . כך למשל, זוהו במהלך הקמפיין מעל 85 אלף שיחות ברחבי הרשת - נתון מרשים  במיוחד למהלך שיווקי.
 
 
 
קמפיין השמות של קוקה- קולה, שבר שיאים נוספים כאשר שמות הצרכנים הישראלים שודרו בטיימס סקוור בניו יורק, והופיעו לראשונה בישראל  על שלטי חוצות דיגיטליים מתחלפים בצמתים מרכזיים.
נימוקי ועדת השיווק – איגוד השיווק הישראלי :
איגוד השיווק הישראלי מודע למורכבות השיווקית אשר נדרשה במהלכים אלה. מדובר בפעילות מעוררת השראה אשר הובילה, בסופו של דבר,  ליצירת שני מהלכים בולטים במיוחד בנוף השיווק הישראלי של 2013.    
 

© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים