לרגל ההתרחבות, רשת 'סופר קרמיק' בקמפיין ראשון

דרוג:

רשת 'סופר קרמיק' מקבוצת אפריקה ישראל תעשיות מכריזה על חגיגת מבצעים של עד 70% הנחה

 

ובנוסף, מעלה לאוויר קמפיין פרסום בהשקעה של כ- 3 מיליון ₪

 סלוגן הקמפיין, שהופק על ידי אדלר חומסקי: "פראייר מי שלא מגיע לסופר קרמיק"!

 

לרגל התרחבות והשקת שני סניפים חדשים רשת סופר קרמיק מקבוצת אפריקה ישראל  תעשיות מכריזה על חגיגה של מבצעים עד 70% בכל חנויות הרשת.

 

בנוסף,  מעלה לאוויר קמפיין פרסום החל מה- 19 ליולי בהשקעה של 3 מיליון ₪,  שיכלול פרסום בטלוויזיה, מודעות בעיתונות הארצית והמקומית, במגזיני העיצוב המובילים, אתרי אינטרנט, רדיו, רשתות חברתיות ושלטי חוצות ואף בבתי הקולנוע במטרה לייצר מודעות מרבית בקרב קהלי היעד השונים.

 

בקמפיין נציגי השירות של הרשת שרים, רוקדים ומעבירים מסר ברור: הרשת מתרחבת ומציעה חגיגת מחירים לכל לקוח! כשהסלוגן המוביל: "פראייר מי שלא בא לסופר קרמיק!"

את הקמפיין מלווה מנגינת השיר "הופה" של הזמר עומר אדם.

 

גבי קליין, מנכ"ל סופר קרמיק: "באמצעות הקמפיין אנו רוצים לחזק את המסר כי סופר קרמיק היא רשת עממית הפונה לקהלים רחבים ומעניקה מגוון פתרונות עיצוביים לבית במחירים אטרקטיביים".

 

משרד פרסום- 'אדלר חומסקי'

חברת הפקה: מיאלמה – שוש מגורי כהן

במאית: קרן חוכמה


© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים