דרוג:
רשת 'סופר קרמיק' מקבוצת אפריקה ישראל תעשיות מכריזה על חגיגת מבצעים של עד 70% הנחה
ובנוסף, מעלה לאוויר קמפיין פרסום בהשקעה
סלוגן הקמפיין, שהופק על ידי אדלר חומסקי: "פראייר מי
לרגל התרחבות והשקת שני סניפים חדשים רשת סופר קרמיק מקבוצת אפריקה ישראל תעשיות מכריזה על חגיגה של מבצעים עד 70% בכל חנויות הרשת.
בנוסף, מעלה לאוויר קמפיין פרסום החל מה- 19 ליולי בהשקעה של 3 מיליון ₪, שיכלול פרסום בטלוויזיה, מודעות בעיתונות הארצית והמקומית, במגזיני העיצוב המובילים, אתרי אינטרנט, רדיו, רשתות חברתיות ו
בקמפיין נציגי השירות
את הקמפיין מלווה מנגינת השיר "הופה"
משרד פרסום- 'אדלר חומסקי'
חברת הפקה: מיאלמה – שוש מגורי כהן
במאית: קרן חוכמה |