זינגה מפרסמת את התוצאות הכספיות ברבעון הראשון של 2022

דרוג:

 

 

זינגה מפרסמת את התוצאות הכספיות ברבעון הראשון של 2022

מדווחת על הכנסות והזמנות רבעוניות חזקות

דוחות הגבוהים ביותר אי פעם, הכנסות מפרסום והזמנות ברבעון הראשון

המשך ביצוע על פני אסטרטגיית צמיחה רב-שנתית

 

 

סן פרנסיסקו, 10 במאי 2022, (BUSINESS WIRE):

 

Zynga Inc. (נאסד"ק: ZNGA) פרסמה היום את התוצאות הכספיות שלה ברבעון הראשון שהסתיים ב-31 במרץ 2022.

"התחלנו את 2022 עם ביצועים רבעוניים חזקים, והשגנו את ההכנסות וההזמנות הגבוהות ביותר שלנו מפרסום ברבעון הראשון בהובלת הפורטפוליו ההיפר-קז'ואל שלנו", אמר פרנק גיבו, מנכ"ל Zynga. "באמצעות ביצוע מתמשך על פני כל ההיבטים של אסטרטגיית הצמיחה הרב-שנתית שלנו, כולל משחקים מתמשכים, פיתוח משחקים חדשים והשקעות בפלטפורמת הפרסום שלנו, שווקים וטכנולוגיות חדשות, אנו מחזקים את מעמדנו כחברת משחקים מתמשכים מובילה בתחום המובייל, ללא תשלום".

ראו את ההודעה במקור בשפה האנגלית באתר businesswire.com:

https://www.businesswire.com/news/home/20220509005777/en/

 

סיכום כספי לרבעון הראשון של 2022

 



$ in millions

 

Q1’22

Actuals

Q1’21

Actuals

Variance $

(Y/Y)

Variance %

(Y/Y)

 

 

 

 

 

 

Revenue

 

$

691

 

$

680

 

$

11

 

2

%

Net release of (increase in) deferred revenue (1)

 

$

(4

)

$

(39

)

$

36

 

(91

%)

Bookings

 

$

695

 

$

720

 

$

(25

)

(3

%)

 

 

 

 

 

 

Net income (loss)

 

$

(25

)

$

(23

)

$

(2

)

7

%

Adjusted EBITDA (2)

 

$

144

 

$

123

 

$

21

 

17

%

 

 

 

 

 

 

הערה: אמצעים מסוימים כפי שהוצגו שונים עקב ההשפעה של עיגול.

1.      למען הבהירות, פרסום נטו של הכנסות נדחות גורם לכך שההכנסות גבוהות מההזמנות ומהווה השפעה חיובית על EBITDA מתואם כפי שדווח; גידול נטו בהכנסות שנדחו גורם לכך שההכנסות נמוכות מההזמנות ומהווה פגיעה ב- EBITDA מתואם כפי שדווח.

2.       EBITDA מתואם כולל שחרור נטו של (גידול ב) בהכנסות נדחות.

*הכנסות והזמנות: ברבעון הראשון השגנו הכנסות של 691 מיליון דולר, עלייה של 2% משנה לשנה והזמנות רבעוניות של 695 מיליון דולר, ירידה של 3% משנה לשנה. הכנסות ממשחקים מקוונים או משכר משתמשים הסתכמו ב-538 מיליון דולר, ירידה של 3% משנה לשנה, והזמנות בשכר משתמשים הסתכמו ב-528 מיליון דולר, ירידה של 11% משנה לשנה. פרסום והכנסות אחרות היו שיא ברבעון הראשון של 154 מיליון דולר, עלייה של 24% משנה לשנה, ופרסום והזמנות אחרות הגיעו לביצועים הגבוהים ביותר ברבעון הראשון של 167 מיליון דולר, עלייה של 35% משנה לשנה.

 

*מדדי קהל: ממוצע המשתמשים הפעילים היומיים בנייד (DAUs) עמד על 40 מיליון, עלייה של 3% משנה לשנה, וממוצע המשתמשים הפעילים החודשיים בנייד (MAUs) עמד על 209 מיליון, עלייה של 27% משנה לשנה. ההזמנות הממוצעות לנייד ל (ABPU) DAU -של $0.190 ירדו ב-6% משנה לשנה.

 

*עלויות והוצאות: עלות ההכנסות עמדה על 252 מיליון דולר או 36% מההכנסות, לעומת 38% מההכנסות ברבעון המקביל אשתקד. עלות ההכנסות על בסיס non-GAAP עמדה על 185 מיליון דולר או 27% מההזמנות, ירידה לעומת 29% מההזמנות ברבעון המקביל אשתקד. הוצאות התפעול על בסיס GAAP הסתכמו ב-424 מיליון דולר, המהוות 61% מההכנסות ושיפור מ-62% ברבעון המקביל אשתקד. הוצאות התפעול על בסיס non-GAAP בסך 364 מיליון דולר היוו 52% מההזמנות, לעומת 49% ברבעון המקביל אשתקד.

*רווחיות ותזרים מזומנים: ההפסד הנקי הסתכם ב-25 מיליון דולר, בהשוואה להפסד נקי של 23 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד, וה- EBITDA מתואם עמד על 144 מיליון דולר, עלייה של 21 מיליון דולר משנה לשנה. היה לנו תזרים מזומנים תפעולי של 203 מיליון דולר לעומת תזרים מזומנים של 164 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. ברבעון השלמנו את תשלומי הרווח הסופיים הקשורים לרכישות של Small Giant Games  וRollic-, בהיקף של 265 מיליון דולר.

בשל העסקה הממתינה עם Take-Two Interactive Software, Inc.  ("Take-Two") שהוכרזה ב-10 בינואר 2022, Zynga אינה מארחת שיחת ועידה או מספקת הדרכה קדימה בקשר עם פרסום תוצאותיה הרבעוניות.

מידע נוסף על העסקה התלויה ועומדת עם Take-Two ניתן בהצהרת רישום בטופס S-4 שהוגשה על ידי Take-Two לרשות ניירות הערך האמריקאית (SEC) בקשר לעסקה, הכוללת הצהרת פרוקסי/תשקיף משותפת של Zynga ו- Take-Two, וכל המסמכים הרלוונטיים האחרים שהוגשו ל- SEC. הצהרת הרישום הוכרזה בתוקף ב-7 באפריל 2022 והצהרת הפרוקסי/התשקיף המשותפת הסופית נשלחה לבעלי המניות של Zynga ו-Take-Two.

אודות Zynga Inc.

 

זינגה Zynga  היא מובילה גלובלית בבידור אינטראקטיבי עם משימה לחבר את העולם באמצעות משחקים. עם תפוצה עולמית חזקה ביותר מ- 175 מדינות ואזורים, לזינגה יש פורטופוליו מגוון של זיכיונות משחקים פופולריים שהורדו יותר מארבעה מיליארד פעמים במכשירים ניידים והם כוללים את המשחקים CSR Racing™, Empires & Puzzles™,FarmVille™ , Golf Rival™ , Hair Challenge, Harry Potter: Puzzles & Spells™ ,   High Heels!™, Merge Dragons!™, Merge Magic!™, Toon Blast™, Toy Blast™, Words With Friends™, ו-Zynga Poker™. עם Chartboost, פלטפורמת פרסום ומונטיזציה מובילה במכשירים ניידים, Zynga היא פלטפורמת הדור הבא המובילה בתעשייה עם היכולת למטב פרסום ותפוקות פרוגרמטיות בקנה מידה גדול. מטה החברה, שהוקמה ב-2007, נמצא בקליפורניה עם אתרים בצפון ארה"ב, אירופה ואסיה. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.zynga.com או תעקבו אחרי זינגה בטוויטר, אינסטגרם, פייסבוק או הבלוג של זינגה.

 

מדדי הפעלה מרכזיים

אנו מנהלים את העסק שלנו על ידי מעקב אחר מספר מדדי תפעול , "Mobile DAUs", המודדים משתמשים פעילים יומיים במשחקי הנייד שלנו , "Mobile MAUs", המודדים משתמשים פעילים חודשיים במשחקי הנייד שלנו, ו- "Mobile ABPU"  שמודד את הממוצע שלנו בהזמנות יומיות ניידות לכל DAU נייד ממוצע, שכל אחת מהן מתועדת ומוערכת על ידי מערכות הניתוח הפנימיות שלנו .אנו קובעים את מדדי התפעול הללו על ידי שימוש בנתונים פנימיים של החברה על סמך מעקב אחר פעילות בחשבון המשתמש. אנו משתמשים גם במידע המסופק על ידי צדדים שלישיים, כולל כניסות לרשת של צד שלישי המסופקות על ידי ספקי פלטפורמה, כדי לעזור לנו לעקוב אחר האם שחקן המחובר תחת שני חשבונות משתמש שונים או יותר הוא אותו אדם.  בסך הכול, אנו מאמינים שהסכומים הם הערכות סבירות של בסיס המשתמשים שלנו לתקופת המדידה הרלוונטית ושהמתודולוגיות שאנו מפעילים ומעדכנים מעת לעת מבוססות באופן סביר על המאמצים שלנו לזהות מגמות בהתנהגות השחקניםעם זאת, גורמים הקשורים לפעילות המשתמשים ולמערכות והיכולת שלנו לזהות ולזהות ניסיונות לשכפל פעילות שחקנים לגיטימית עשויים להשפיע על המספרים הללואנו מאמינים שהסכומים הם הערכות סבירות של בסיס המשתמשים שלנו לתקופת המדידה הרלוונטית ושהמתודולוגיות שאנו משתמשים ומעדכנים מעת לעת מבוססות באופן סביר על המאמצים שלנו לזהות מגמות בהתנהגות שחקניםעם זאת, גורמים הקשורים לפעילות המשתמשים ולמערכות והיכולת שלנו לזהות ולזהות ניסיונות לשכפל פעילות שחקנים לגיטימית עשויים להשפיע על המספרים הללואנו מאמינים שהסכומים הם הערכות סבירות של בסיס המשתמשים שלנו לתקופת המדידה הרלוונטית ושהמתודולוגיות שאנו משתמשים ומעדכנים מעת לעת מבוססות באופן סביר על המאמצים שלנו לזהות מגמות בהתנהגות שחקנים עם זאת, גורמים הקשורים לפעילות המשתמשים ולמערכות והיכולת שלנו לזהות ולזהות ניסיונות לשכפל פעילות שחקנים לגיטימית עשויים להשפיע על המספרים הללו.

Mobile DAUs. אנו מגדירים MAUs לנייד כמספר האנשים ששיחקו באחד ממשחקי הנייד שלנו בתקופה של 30 יום המסתיימת בתאריך המדידה. ממוצע MAUs לנייד לתקופה מסוימת הוא הממוצע של MAUs לנייד בכל סוף חודש במהלך אותה תקופהלפי מדד זה, אדם שמשחק בשני משחקים שונים לנייד באותה תקופה של 30 יום, נספר כשני MAUs לנייד.  אנו משתמשים במידע המסופק על ידי צדדים שלישיים כדי לעזור לנו לזהות אנשים שמשחקים באותו משחק כדי לצמצם כפילות זו. (הכוללים את המשחקים שנרכשו מ- Rollic באוקטובר 2020), משחקי messenger games  (לפני הרבעון השלישי של 2021), Puzzle Combat Merge Magic! ומשחקים שנרכשו מ- Gram Games במאי 2018, Small Giant בינואר 2019,  Peak  ביולי 2020 ו- StarLark באוקטובר 2021, ובהתאם לכך Mobile DAUs בפועל עשויים להיות נמוכים ממה שדווח עקב כפילות פוטנציאלית של אנשים אלו אנו משתמשים ב Mobile DAUs כמדד לגודל הקהל הכולל של המשחק.

Mobile ABPU. אנו מגדירים את Mobile ABPU  כסך ההזמנות הניידות שלנו בתקופה נתונה, חלקי מספר הימים בתקופה זו, חלקי Mobile DAUs  הממוצע במהלך התקופה. אנו מאמינים כי Mobile ABPU  מספק מידע שימושי למשקיעים ולאחרים בהבנה ובהערכה של התוצאות שלנו באותו אופן כמו ניהול. אנו משתמשים ב- Mobile ABPU  כמדד למונטיזציה כוללת בכל השחקנים שלנו באמצעות מכירת פריטים וירטואליים ופרסום.

המודל העסקי שלנו סביב המשחקים החברתיים שלנו מתוכנן כך שככל שיותר שחקנים משחקים במשחקים שלנו, האינטראקציות החברתיות גדלות והמשחקים שלנו בעלי ערך רב יותר והעסק שלנו הופכים להיות בעלי ערך רב יותר. כל השחקנים המעורבים של המשחקים שלנו עוזרים להניע את ההזמנות שלנו, וכתוצאה מכך, הן הכנסות ממשחקים מקוונים והן הכנסות מפרסום. פריטים וירטואליים נרכשים על ידי שחקנים המתרועעים עם שחקנים אחרים, מתחרים או משתפים פעולה עם שחקנים אחרים, שרובם אינם קונים פריטים וירטואליים. בהתאם לכך, אנו מתמקדים בעיקר ב- Mobile DAUs, Mobile MAUs  ו- Mobile ABPU, שלדעתנו משקפים באופן קולקטיבי בצורה הטובה ביותר את מדדי הקהל המרכזיים.

אמצעים פיננסיים Non-GAAP

סיפקנו בהודעה לעיתונות זו אמצעים פיננסיים מסוימים non -GAAP להשלמת הדוחות הכספיים המאוחדים שלנו שהוכנו בהתאם ל- U.S. GAAP ("הדוחות הכספיים של GAAP"). ההנהלה משתמשת באמצעים פיננסיים non -GAAP באופן פנימי בניתוח התוצאות הכספיות שלנו כדי להעריך את הביצועים התפעוליים והנזילות. האמצעים הפיננסיים שלנו על בסיס non-GAAP עשויים להיות שונים מהצעדים הפיננסיים שלנו שאינם GAAP המשמשים חברות אחרות.

הצגת האמצעים הפיננסיים שלנו על בסיס non-GAAP אינה מיועדת להיחשב בבידוד או כתחליף לדוחות הכספיים שלנו על ה-GAAP, או עדיפה עליהם. אנו מאמינים כי הן ההנהלה והן המשקיעים נהנים מהתייחסות לצעדים הפיננסיים שלנו על בסיס non-GAAP בהערכת הביצועים שלנו ובעת תכנון, חיזוי וניתוח תקופות עתידיות. אנו מאמינים שהאמצעים הפיננסיים שלנו על בסיס non-GAAP מועילים למשקיעים מכיוון שהם מאפשרים שקיפות רבה יותר ביחס לאמצעים פיננסיים מרכזיים בהם אנו משתמשים בקבלת החלטות תפעוליות ומכיוון שהמשקיעים והאנליסטים שלנו משתמשים בהם כדי לעזור להעריך את בריאות העסק שלנו.

סיפקנו התאמות של האמצעים הפיננסיים שלנו שאינם GAAP המשמשים בהודעה לעיתונות זו לאמצעים הפיננסיים הדומים ביותר של GAAP בטבלאות הבאות. בשל המגבלות הבאות של האמצעים הפיננסיים שלנו על בסיס non-GAAP, עליך לשקול את הצעדים הפיננסיים non-GAAP המוצגים בהודעה לעיתונות זו עם הדוחות הכספיים שלנו על בסיס GAAP.

המגבלות העיקריות של האמצעים הפיננסיים שלנו על בסיס non-GAAP כוללות:

*הזמנות אינן משקפות את העובדה שאנו דוחים ומכירים בהכנסות ומשחקים מקוונים מעסקאות פרסום מסוימות במהלך תקופת המשחק הממוצעת המשוערת של משלמים עבור פריטים וירטואליים עמידים או כפי שנצרך עבור פריטים וירטואליים מתכלים; ההזמנות כוללות גם התאמות אחרות, אם רלוונטי;

*ה-EBITDA המתואם אינו כולל את ההשפעה של הוצאות פיצוי מבוססות מניות, הוצאות עסקה הקשורות לרכישה, התאמות תמורה מותנית, הסדרים משפטיים והוצאות משפטיות נלוות והוצאות משפטיות נלוות, והוצאות שנגרמו מחכירות שהתפנו (הכוללות חיובים בגין פגיעה המוכרים);

*ה-EBITDA המתואם אינו משקף הפרשות למס הכנסה או נהנה ממנו ואינו כולל הכנסות אחרות (הוצאות) נטו, הכוללות רווחים והפסדים של מט"ח ורווחי פריסת נכסים, הוצאות ריבית והכנסות מריבית;

EBITDA* מתואם אינו כולל פחת והפחתות של נכסים מוחשיים ובלתי מוחשיים. למרות שפחת והפחתות הם חיובים שאינם במזומן, ייתכן שיהיה צורך להחליף את הנכסים הפחת או הפחתות בעתיד;

*תזרים מזומנים חופשי נגזר ממזומנים נטו המסופקים על ידי פעילות תפעולית בניכוי מזומנים שהוצאו על הוצאות ההון; ו

*עלות הכנסות non-GAAP והוצאות תפעול non-GAAP אינן כוללות את ההשפעה של הפחתה של נכסים בלתי מוחשיים מרכישות, התאמות תמורה מותנות, הוצאות עסקה הקשורות לרכישה, הסדרים משפטיים והוצאות משפטיות קשורות, הוצאות שנגרמו מחכירות שהתפנו או הוצאות פיצוי מבוססות מניות.

אנשי קשר

CONSOLIDATED BALANCE SHEETS

קשרי משקיעים

[email protected]

 

עיתונות:

Kenny Johnston
[email protected]

 

מקור: Zynga

 

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

 

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

 

 


© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים