לראות קמפיין נולד - כלי חדש מבית JCDecaux

דרוג:

"לראות את העתיד" לראשונה: כלי חדש יעלה באתר הבית של חברת JCDecaux ישראל ויאפשר למפרסמים להעלות תמונות על גבי מתקני הפרסום של החברה

"לראות את העתיד"
לראשונה: כלי חדש יעלה באתר הבית של חברת
JCDecaux ישראל ויאפשר למפרסמים להעלות תמונות
על גבי מתקני הפרסום של החברה
חברת JCDecaux בעלת הזיכיון הבלעדי לפרסום על גבי תחנות אוטובוס, עמודי רחוב ומכווני תנועה בתל אביב-יפו, משיקה כלי חדש באתר החברה שמאפשר למפרסמים להעלות מודעות שברשותם - ולראות באופן מיידי כיצד  הן יראו על מתקני הפרסום של JCDecaux בתל אביב. הכלי החדש  יאפשר למפרסם לקבל הצצה כיצד יראה הקמפיין הסופי.
 
עבור המפרסמים מדובר בכלי יעיל במיוחד שיחסוך זמן רב, משאבים, ואף יעניק מרחב תמרון נרחב  לאישור קמפיינים עתידיים. ניתן לעלות כל מודעה ולראות כיצד תופיע על גבי תחנות אוטובוס ומכווני תנועה של JCDecaux, לבחון את הנראות והבולטות שלה ביחס לסביבה, והאם היא תמשוך את תשומת ליבם של העוברים ושבים. הכלי החדש פתוח לכלל קהל הגולשים
פיליפ רו מנכ"ל  JCDecaux  בישראל מוסר כי: "אנחנו כחברה תמיד חושבים איך להעניק ללקוחתנו את הכלים המתקדמים ביותר, בכדי למקסם את מטרות הקמפיין שלהם. הכלי החדש יאפשר במידה רבה למפרסמים לחזות כיצד יראה הקמפיין הפרסומי שאותו יעלו בעתיד, כבר בשלב הסקיצות. מפרסם שמשתמש בפרסום העסק שלו  בשילוט קבוע, יוכל בעזרת הכלי לראות כיצד יימצא את הפוטנציאל  השיווקי דרך מודעות פרסום במקומות נוספים".
 
כדי לנסות את הכלי, לחץ כאן.

 



© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים