דרוג:
תלמה, מותג חטיפי הדגנים לילדים המוביל מבית יונילוור, עולה בקמפיין חדש עם ג. יפית
תלמה, מותג חטיפי הדגנים לילדים המוביל מבית יונילוור, עולה בקמפיין חדש עם ג. יפית
הקמפיין, הפונה לקהל האמהות, מחדד את יתרונות חטיפי הדגנים כנשנוש מועדף בבית הספר, בבית ובכל מקום
תלמה- מותג חטיפי הדגנים לילדים המוביל מבית יוניליוור, עולה בקמפיין לסדרת חטיפי הדגנים לילדים. את הקמפיין תוביל ג. יפית, אשר תסביר לאמהות מהם יתרונות חטיפי הדגנים על פני חטיפים ונשנושים אחרים שילדים אוהבים.
התובנה בבסיס הקמפיין לקוחה מחיי היומיום - הילדים מבקשים חטיפים בהזדמנויות שונות לאורך היום, וההורים בדילמה תמידית: מצד אחד הרצון להעניק להם חטיף טעים ומצד שני לשמור על תזונה נכונה ומאוזנת החשובה כל כך בגילאים הללו.
חטיפי הדגנים לילדים של תלמה הם לחלוטין בבחינת "חטיף עדיף" בשל יתרונותיהם התזונתיים:
· מכילים סיבים תזונתיים המסייעים לתהליך העיכול.
· מכילים סידן בכמות השווה לחצי כוס חלב. הסידן תורם לבניית העצמות והשיניים.
אורלי יצהרי, מנהלת קטגוריית חטיפי דגנים יוניליוור ישראל: "חטיפי הדגנים בכלל וחטיפי הדגנים לילדים בפרט מבססים את מעמדם בקרב קהל הצרכנים כאופציה עדיפה לחטיף טעים ומזין בעל ערך תזונתי. מטרת הקמפיין שלנו היא להביא למודעות של האמהות, שיש תחליף לחטיפי הג'אנק פוד, שהילדים שלהן ישמחו לאכול."
|