קמפיין רחב היקף לאתר הקניות והמכרזים YYY

דרוג:

קמפיין רחב היקף לאתר הקניות והמכרזים בהשקעה של 500,000 ₪ תחת הסלוגן: "בוא להיות הזוכה הבא" חברת סמארט שופר, המפעילה את אתר הקניות והפנאי של ישראל yyy.co.il יוצאת בקמפיין חדש באמצעות משרד הפרסום 'NoBudget' בעלות של 500,000 ₪. קמפיין הפרסום של אתר YYY תחת הסלוגן 'בוא להיות הזוכה הבא' שיעלה בחודש הקרוב יחשוף את האתר, אמינותו והצלחתו לציבור הישראלי ויכלול סרטון בערוצים המסחריים, ערוץ המוסיקה, באנרים באתרי אינטרנט מובילים, חשיפה ברשתות חברתיות ובנוסף פרסום בתוכנית רדיו פופלאריות. הקמפיין מציג מגוון אנשים מרחבי הארץ המייצגים שכבות שונות של האוכלוסייה ומזוהים ע"פ גיל, עיר מגורים ועיסוקם. כל אחד מהם מספר על הזכייה האישית שלו באתר YYY וסכום ההשקעה באגורות בודדות ששילם על כך ומעביר את המסר לקהל "בוא תהיה הזוכה הבא". סמי מלכה מנכ"ל אתר YYY מסביר: " היום כשתחום המכרזים והקניות און-ליין בעליה, הגענו למסקנה כי הגולש הישראלי מחפש משהו אחר, חכם יותר אשר יהפוך את עניין הקניה און ליין לחוויה של ממש. השקענו מאמצים רבים בתכנון ותכנות מקורי כמו גם בשירות הלקוחות ושירותי התמיכה הכוללים בדיוק למען מטרה זו" קרדיטים: משרד פרסום:'lead4sale תקציבאי: דייויד לוי הפקה no budget במאי: עמית סרגוסטי
© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים